Jousimies(N) ja Härkä(M)

jouskarinainen.....

Miten toimii? Olen nousevalta merkiltä skopu, ja kuu on ravussa.Olen siis melko tunteellinen ja hellyydenkipeä, samaan aikaan tarvitsen sitä omaa tilaa ja rauhaa.Viihdyn hyvin kotona hellan ääressä ja lasten kanssa, mutta kaipaan usein kyllä irtiottoja.

8

1501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkä_n_

miettisit vielä.. härkä ja jouskari on tunnetusti huono yhdistelmä.. ..mutta eihän sitä toisaalta koskaan tiedä, jos saisit vielä selville hänen nousevan ja kuumerkin niin..

• uskopois

Ei tuu toimimaan. Jousimies-nainen ja Härkä-mies ei sovi yhteen. Härkämies ei tule olemaan onnellinen siinä suhteessa, uskottelee ehkä itselleen niin jonkin aikaa, mutta huomaa sitten totuuden.

Näiden kahden tähtimerkin suhde ei kauan kestä.

• härkämies-75

Toimii tosi hyvin..pitkästä aikaa aivan loistava suhde..

• kaipaan niin

...olen jousinainen nouseva rapu ja aina menee jalat alta härkämiehen kanssa! En tajua mutta onhan siinä pakko olla jotain sillon, ainakin tulta ja hullunlailla rakastumista.

• -jouska-

vieläkin vaikka pettänyt on mua nyt..ootan vauvaa sille tollolle ja rakastan sitä vaan. kyllä oon henkisesti romuna, mutta silti rakastan.

• Härkä

Sanotaanhan että rakkaus voittaa kaikki esteet, rakasta vaan tulevan lapsesi isää. Toivotan sinulle onnellista odotus aikaa ja löysää vähän,, muista että jokainen vastaa omista tekemisistään, ei sinun tarvitse niistä pettämisistä vastata.Elä sinä vaan omaa kaunista odotuksen aikaa ja ole onnellinen.

• -jouska-
        Härkä kirjoitti:

Sanotaanhan että rakkaus voittaa kaikki esteet, rakasta vaan tulevan lapsesi isää. Toivotan sinulle onnellista odotus aikaa ja löysää vähän,, muista että jokainen vastaa omista tekemisistään, ei sinun tarvitse niistä pettämisistä vastata.Elä sinä vaan omaa kaunista odotuksen aikaa ja ole onnellinen.

kukkoilkoot luopio omalla tontillaan mun tontille ei ole asiaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe