Kyllä nyt on VaakaNainen ymmällä???
Törmännyt KalatMieheen ja kaikki on ihan sekaisin. Vaa'an pitäisi olla se jahkailija, mutta tuntuu että KalaHerra vie tällä kertaa voiton.
Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tilanteesta? Saakohan tästä kahden jahkailijan suhteesta mitenkään toimivaa? Vai pitäisikö sitä nyt VaakaNaisen muuttaa toiminta tapaansa, ei kylläkään tule olemaan helppoa.
Yhdessäollessa homma toimii kuitenkin todella hyvin kaikilla osa-alueilla.
Kokemuksia VaakaN / KalatM ????
Vai tarvitaanko sitä vaan lisää kärsivällisyyttä. 2kk ei ole kuitenkaan pitkä aika vaikka ikää ja elämänkokemusta on kummallakin riittävästi 40 .
Vaaka vs. Kalat
8
1893
Vastaukset
- Skoputyttö
Ihan samaa pohdin itsekin ja muutamia aiempia vastauksia löytyykin kun scrollaat hieman alaspäin..
- oweiwoierioruoieur
Vaaka ei ole vahva ihminen ja vie vain kalan voimia. Vaa´an itsetuntoa kun täytyy pönkittää joka päivä ja
24 tuntia vuorokaudessa. Vaakojen ailahtelevaisuus
ei tee siitä helppoa...- vahvuudesta
ole kiinni. Kyllä vaaka on vahva ja itsetuntoa on varmasti riittävästi. Ailahtelevaisia kyllä taidetaan olla niinkauan kun ei tiedetä varmasti mitä haluamme.
- kalaN
Tähän iänikuiseen tarinaan vaa'an ja kalojen jahkailusta sen verran, että katselkaa mieluummin mars merkkejänne. Se kertoo, miten ihminen toimii ja reagoi asioihin.
Meillä minä (kalaN) päätän melkein kaikista asioista kotona ja olen aloitteellinen. Minulla mars onkin oinaassa. Mieheni (vaakaM) ei osaa sanoa juuta eikä jaata kysyttäessä, mutta jälkikäteen kertoo kyllä, miten asiat olisi pitänyt hoitaa. Hänellä on mars härän merkissä eli toimii ja ajattelee hitaanlaisesti.
Aurinkomerkki ei tosiaan kerro oikeastaan mitään tempperamentista tai toimintatavoista. Myös kuumerkkiä kannattaa tutkiskella.- Pirre* -kala
mies on Leijona ja melkein voin sanasta sanaan toistaa tämän kohdan:
"Meillä minä (kalaN) päätän melkein kaikista asioista kotona ja olen aloitteellinen. Minulla mars onkin oinaassa. Mieheni (vaakaM) ei osaa sanoa juuta eikä jaata kysyttäessä, mutta jälkikäteen kertoo kyllä, miten asiat olisi pitänyt hoitaa. Hänellä on mars härän merkissä eli toimii ja ajattelee hitaanlaisesti. "
Sitä en tiedä missä merkissä hänellä mikin on, mutta mie saan tehä aina päätökset, ja sitten - kärsiä jupinat, rasittavaa :( - Vaa'assa
Kiitos enpä olisi osannut näin ajatella. Taidanpa olla se pahin "jahkailija" kun tuo Mars on kanssa Vaa'assa. No toivotaan että KalaMies saisi sitten paremmin aikaiseksi kun hänellä Mars on Kauriissa. No enpä vielä aio luovuttaa, pitää vaan koettaa kasata kärsivällisyyttä, ei ole muuten parhaimpia ominaisuuksiani. KalaMiehellä muuten Kuu Vaa'assa, miten sitten vaikuttaa? Mutta kyllähän sitä hyvää kannattaa odottaa..... :-)
- kalaN
Vaa'assa kirjoitti:
Kiitos enpä olisi osannut näin ajatella. Taidanpa olla se pahin "jahkailija" kun tuo Mars on kanssa Vaa'assa. No toivotaan että KalaMies saisi sitten paremmin aikaiseksi kun hänellä Mars on Kauriissa. No enpä vielä aio luovuttaa, pitää vaan koettaa kasata kärsivällisyyttä, ei ole muuten parhaimpia ominaisuuksiani. KalaMiehellä muuten Kuu Vaa'assa, miten sitten vaikuttaa? Mutta kyllähän sitä hyvää kannattaa odottaa..... :-)
Jos miehelläsi on kuu vaa'an merkissä, on hän luultavasti aikamoinen kivikasvo. Pitää varmasti tunteet kurissa, eikä liiemmin herkistele.
Vaaka pyrkii kontrolloimaan tunteitaan ja olemaan kylmän viileä (ei kyllä aina onnistu).
Mieheni on viisinkertainen vaaka, joten kyllä vaa'an piirteet on tullu tutuksi tässä vuosien myötä :)
- henkilöiden menneisyys.
Otetaanpas kalat esimerkiksi. Eikös jo Horoskoopin kuvauksessa jotain sellaista sanota:
Kalat ovat äärimmäisen ujoja, mutta sen takia heitä pitää kannustaa, eikä pistetä nurkkaan tai kritisoida ujoutta yms..
Kalojen pitää saada vapaat kädet ja mielummin sellainen työ, missä tarvitsee luovuutta tai auttaminen: Teatteri, päiväkoti yms...
Jos jo nuorena kalat pistetään lujille, muut eivät tajua henkilön ujoutta. Voi olla myös, että aikuisiällä vaikutus näkyy edelleenkin siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133748Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273040Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2752839Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51945- 2241524
- 751271
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1731151Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21117Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_31050Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi321025