Taidan olla kirottu

..............

Ihan sama kuinka paljon todennäköisyydet ja kortit ovat minun puolella, olinpa sitten 4.5:1, 13:1, tai 21:1 suosikki, niin silti vastustajilla käy munkki ja saavat juuri sen kortin, jolla voivat vetää ohi. Mitä teen pokerin todennäköisyyksillä kun ne eivät selvästikään minuun päde? Tämä on oikeasti todella sairasta..

10

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainoa

      eivät ne päde muihinkaan. Minäkin hävisin juuri yli 20 e potin, vaikka todennäköisyys oli minun puolellani 98 vastaan 2. Outoa on myös se, että joillakin sivustoilla minä voitan melkein säännöllisesti ja joillakin toisilla sivustoilla minä häviän koko ajan, samassa pelissä.
      Missä ovat muuten ne häviäjät sillä pokerissa täytyy olla yhtä voittajaa kohti ainakin kymmenen häviäjää. Se on kuin pyramidimarkkinoinnissa. Pieni ryhmä voittaa ja suuri yleisö häviää. Mutta missä ovat nuo häviäjät sillä täällä heitä näkyy kovin vähän.

      • yksi lisää

        Luulen, että häviäjiä on paljonkin, mutta he eivät edes viitsi kysellä täällä tai edes pohtia mikä mättää, vaan uskovat itseensä ja häviävät kokoajan.
        Vielä yritetään kuitenkin. On pelissäkin parantamista. Sitä vaan voittaa harvoin, kai.


      • niitä

        2kpl on ainakin.Pokeri on pitkäjännitteinen peli,jos on 3/1 suosikki ei voita AINA!Eikä myöskään häviä aina EN USKO,kun joku menee 2kertaa ohi "Se menee aina ohi"Toteatte te kun ette tajua et 5jaossa ei näy vielä jakautuma!20potti tosi mammutti massiivinen.Pelatkaa paskahousua ja huomaatte kun siinäkin mennään ohi.Teikäläisille pitäis perustaa NETTIPASKAHOUSU!


      • koskaan nettipokerissa!

        Olen kyllä hävinnyt, mutta en enää. Mafia kaivelkoon vaikka persettään, mutta minun rahoilla eivät enää juhli!


      • paskathousuista
        niitä kirjoitti:

        2kpl on ainakin.Pokeri on pitkäjännitteinen peli,jos on 3/1 suosikki ei voita AINA!Eikä myöskään häviä aina EN USKO,kun joku menee 2kertaa ohi "Se menee aina ohi"Toteatte te kun ette tajua et 5jaossa ei näy vielä jakautuma!20potti tosi mammutti massiivinen.Pelatkaa paskahousua ja huomaatte kun siinäkin mennään ohi.Teikäläisille pitäis perustaa NETTIPASKAHOUSU!

        Olen sentään pelannut ihan noita tavallisia korttipelejä ennen livessä, niin niissä mulla olikin aika usein tuuria ja rahakeko kasvoi, mutta netissä kaikki on toisin..


      • kaivella..
        koskaan nettipokerissa! kirjoitti:

        Olen kyllä hävinnyt, mutta en enää. Mafia kaivelkoon vaikka persettään, mutta minun rahoilla eivät enää juhli!

        itse omaa pebaasi halvalla vessapaperilla.
        Mene takaisin sinne sahalle töihin ja lopeta iänikuinen mankuminen täällä.


      • ketkä täällä
        kaivella.. kirjoitti:

        itse omaa pebaasi halvalla vessapaperilla.
        Mene takaisin sinne sahalle töihin ja lopeta iänikuinen mankuminen täällä.

        mankuu ja ketkä eivät.

        Olet juuri sellainen idiootti, jota pokerisaitit kusevat jatkuvasti silmään ja joka sokeasti uskoo uhkapelurien neuvoja. Oma aivokapasiteetti kun ei riitä itsenäiseen ajatteluun.

        Pelaahan sinä vain nettipokeria, peelo!


    • .,-,--,-,-.

      Se on todella käsittämätöntä, kuinka paljon näitä ohivetoja sattuu kokoajan.

      Vedät kärkisetillä flopilla allarit, niin eikö joku perkeleen persereikä maksa jollain yliparilla ja vetää ohi. Tai vedät ässillä ennen floppia merkit keskelle, niin joku valopää maksaa jollain seiskaparilla, ja vetää tietenkin ohi.

      Todennäköisyydet pitää kyllä, mutta ohivedoille hävitty summa on isompi, kuin mitä prossilla on voitettu. Ja syy ? Kun tulee ohiveto, potti on aina huomattava.
      Esim. löin reilun potin kärkisetillä ja värinvedolla flopilla. Joku korotti paskarattailla. Sain turnilla värin, idiootti korotti edelleen paskarattailla, vedin all-in. Riverillä sai täyskäden...
      Näitähän riittää vaikka kuinka, eikä paljon lohduta todennäköisyydet.

      • ex-Ongame

        Sitten täällä jotkut "asiantuntijat" kehtaavat julistaa, että pitkässä juoksussa voitat varmasti, jos osaat pelata. Ainakin minulla kuivui Ongamen kassa em. ohivetoihin. Prosenttien valossa pelini oli kohdallaan, mutta nämä ohivedot vetivät minut PITKÄSSÄ JUOKSUSSA katki.

        Ei paljon lohduttanut tienata pari tuntia tasaisesti hyvällä pelillä ja hävitä sitten muutamass minuutissa kaikki ja vähän päälle jollekin helvetin pässinpäälle joka saa sen 2 outtisensa kiinni riverillä.


      • ­­­­­
        ex-Ongame kirjoitti:

        Sitten täällä jotkut "asiantuntijat" kehtaavat julistaa, että pitkässä juoksussa voitat varmasti, jos osaat pelata. Ainakin minulla kuivui Ongamen kassa em. ohivetoihin. Prosenttien valossa pelini oli kohdallaan, mutta nämä ohivedot vetivät minut PITKÄSSÄ JUOKSUSSA katki.

        Ei paljon lohduttanut tienata pari tuntia tasaisesti hyvällä pelillä ja hävitä sitten muutamass minuutissa kaikki ja vähän päälle jollekin helvetin pässinpäälle joka saa sen 2 outtisensa kiinni riverillä.

        Joka luulee että nettipokeri on aivan samanlaista kuin livepokeri ansaitsee nyrkin molempiin silmiin.

        Kortteja ei kannata 'järjestää' idiooteille korkeilla blindeillä kuten $25/$50 koska tuolla tasolla on jo niin kovia pelaajia että ne haistaa vilunkipelin aivan heti. Noitahan tableja on vain joku 1-5 koko pokerihuoneessa riippuen sivustosta.

        Kuka vittu niitä kymmeniätuhansia $0.02/$0.04 pelejä valvoo? Ei kukaan, ja pelaajat ovat yleensä aloittelijoita jotka eivät jaksa perehtyä asiaan kun koko ajan oma väri häviää täyskädelle ja täyskädet häviää nelosille.

        Mulla statsit pitää paikkansa vaan yli $0.50/$1 sokkopanoksilla pelatuissa pöydissä. Senttipeleissä ei ole mitään merkitystä onko potissa mukana 2 vai 8 pelaajaa, tulee aina joku naurettava "täyskäsi vs korkeampi täyskäsi vs värisuora" James Bond pelleily.

        Monet viittaa siihen ettei esim. aloituskortit ole rigged. No ei mullakaan, kyllä ne taskuässät jaeteaankin mun pokeroffice statsien mukaan ainakin mulle n. joka 210's käsi (matemaattisesti tulisi olla 1:221 eli aika lähellä)

        Eri asia on miten naurettavaa on ennaltamäärätyt flopit joka ei enää ole oikeaa pokeria vaan raken maksimoimista.

        Tässä vinkki: Kun kaikki pelaajat maksavat blindin, laita netti nopeasti pois päältä. Ihmepä vaan kun floppi silti ilmestyy KOSKA SE ON LADATTU TIETOKONEESI MUISTIIN JO ENNALTA!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe