Nimmareista oppia Jari

itse Katrilta!

Katri (yli 60) vetää pitkän tanssikeikan, antaa kuule lisänumeroakin useamman päälle ja keikan jälkeen saapuu lavalta ja jakaa pitkän tovin nimmareita! Siinä vasta kansansuosikki. Nyt jari peilin eteen ja HETI ja ota oppia!

33

2459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimmarinjakotilaisuuteen

      ruinaamaan nimmaria ja supsutteleen Jarin korvaan. Ne sessiot on sitä varten. Konserteissa nautitaan musiikista!

      • samaa mieltä

        täällä on tästä aloituksia aiemminkin, mutta mutta hyvä aloitus! Suurin osa kuulijoista ihmettelee tuota ylimielisyyttä. Jarilla on keikan jälkeen kiire kotiin eipä siinä nimmareita ehdi suttailla, tulee ne rahat helpomminkin. Nimmarijakotilaisuus on helppo tunnin puolen ajan tarttee vain faneja sietää. Voi voi, suurin osa onneksi näistä vokalisteista on hienoja ihmisiä ja jakavat ja vaihtavat sanan toisen fanien kanssa. Katri-Helena on todellakin oiva esimerkki, ollut montakymmentä vuotta huipulla, ja edelleen kuulijoitaan arvostaa!


      • oletkos ollut
        samaa mieltä kirjoitti:

        täällä on tästä aloituksia aiemminkin, mutta mutta hyvä aloitus! Suurin osa kuulijoista ihmettelee tuota ylimielisyyttä. Jarilla on keikan jälkeen kiire kotiin eipä siinä nimmareita ehdi suttailla, tulee ne rahat helpomminkin. Nimmarijakotilaisuus on helppo tunnin puolen ajan tarttee vain faneja sietää. Voi voi, suurin osa onneksi näistä vokalisteista on hienoja ihmisiä ja jakavat ja vaihtavat sanan toisen fanien kanssa. Katri-Helena on todellakin oiva esimerkki, ollut montakymmentä vuotta huipulla, ja edelleen kuulijoitaan arvostaa!

        näkemässä, montako nimmarinpyytäjää Katri Helenalla on verrattuna Jarin nimmaria kärkkyviin. Minä olen. Puhutaan kuule hieman eri luvuista, joten ei ole reilua verrata.


      • näkemässä
        oletkos ollut kirjoitti:

        näkemässä, montako nimmarinpyytäjää Katri Helenalla on verrattuna Jarin nimmaria kärkkyviin. Minä olen. Puhutaan kuule hieman eri luvuista, joten ei ole reilua verrata.

        Jaria ei enää lähestytä konserttikiertueilla, muutama yleensä alle 10 jää odottelemaan (turhaan) vakiokävijöinä me tiedämme,että turhaan odotamme. Katrin viikonlopun tanssikeikalla meitä oli noin 60 paria. Kaikki saimme nimmarit! Jotta älä väitä potaskaa, kun et ole ilmeisesti samalla lavalla ollut!


      • sitä määrää
        näkemässä kirjoitti:

        Jaria ei enää lähestytä konserttikiertueilla, muutama yleensä alle 10 jää odottelemaan (turhaan) vakiokävijöinä me tiedämme,että turhaan odotamme. Katrin viikonlopun tanssikeikalla meitä oli noin 60 paria. Kaikki saimme nimmarit! Jotta älä väitä potaskaa, kun et ole ilmeisesti samalla lavalla ollut!

        joka kärkkyi Jarin nimmaria ja valokuvia, ennen kuin hän päätti lopettaa niiden jakamisen esiintymisen jälkeen. Ihan mieletön määrä ihmisiä. Joskus olen jäänyt runnivien tanttojen väliin...kyllä siinä tulee äitiä ikävä. Sellaisesta ei voi kukaan nauttia. Kaikkein vähiten artisti. Kyllä hänen työnsä konsertin jälkeen on tehty.
        Olen iloinen Jarin puolesta, jos nykyään nimmaria jää pyytämään vain niin harva. Järkevät ihmiset ymmärtävät kyllä yskän.


      • varmaankin ymmärtää...
        sitä määrää kirjoitti:

        joka kärkkyi Jarin nimmaria ja valokuvia, ennen kuin hän päätti lopettaa niiden jakamisen esiintymisen jälkeen. Ihan mieletön määrä ihmisiä. Joskus olen jäänyt runnivien tanttojen väliin...kyllä siinä tulee äitiä ikävä. Sellaisesta ei voi kukaan nauttia. Kaikkein vähiten artisti. Kyllä hänen työnsä konsertin jälkeen on tehty.
        Olen iloinen Jarin puolesta, jos nykyään nimmaria jää pyytämään vain niin harva. Järkevät ihmiset ymmärtävät kyllä yskän.

        olet ilmeisesti litistynyt monen monta kertaa...nooh montakos nimmaria ehdit saada? Teitä nimmareiden saajia riittää 3-4 puolustamaan kirjoittamattomuutta ja meitä muita monin verroin enemmän. Mitäs menitte pilaamaan meidänkin mahkut! Ja kyllä nyt nostetaan ihanaa jaria vähän liiankin korkealle. Kyllä nämä vanhat starat jakaa kaikki vielä nimmareita keikan jälkeen useita kymmeniä...Kari Klabbikin jakoi 3 tuntia nimmareita Kouvolan keikan jälkeen! Vaikka olisi voinut lopettaakin...


      • en omista yhtään Jarin nimm...
        varmaankin ymmärtää... kirjoitti:

        olet ilmeisesti litistynyt monen monta kertaa...nooh montakos nimmaria ehdit saada? Teitä nimmareiden saajia riittää 3-4 puolustamaan kirjoittamattomuutta ja meitä muita monin verroin enemmän. Mitäs menitte pilaamaan meidänkin mahkut! Ja kyllä nyt nostetaan ihanaa jaria vähän liiankin korkealle. Kyllä nämä vanhat starat jakaa kaikki vielä nimmareita keikan jälkeen useita kymmeniä...Kari Klabbikin jakoi 3 tuntia nimmareita Kouvolan keikan jälkeen! Vaikka olisi voinut lopettaakin...

        Kerran lavakeikan jälkeen, kun olin poistumassa paikalta, jäin Jarin luo ryntäävien tanttojen jalkoihin, kirjaimellisesti. Hullun kiilto silmissä niillä ihmisillä. Ei olisi tullut mieleenkään mennä sekaan pyytämään nimmaria, kun näki kuinka vaivaantunut Jarikin oli tilanteesta. En ihmettele yhtään jos on katsonut parhaaksi lopettaa nimmarien jaon.


    • Bosse igen

      Jos ja kun Jari on naispuolisempi, ei ole ihme, että tulee paha mieli miesten kommenteista ja naistenkin. Sen takia ei jaa nimmareita, tulee paha mieli.

    • nyt ihmeessä

      mikä teitä niissä nimmareissa kiehtoo? Mikä niissä on se juttu? Miksi ei kelpaa nimmari nimmarinjakotilaisuudesta? Miksi se on välttämättä saatava keikan jälkeen? Kun artisti jakaa niitä liukuhihnalta, niin koetteko että hän on kirjoittanut sen JUURI sinulle? Ei taida kaikki hissit kulkea ihan ylös asti näillä muutamilla, jotka ovat näin katkeroituneita, kun on jäänyt nimmari saamatta.
      Kun teininä kuljin Jarin lavakeikoilla hänen uransa alkuaikoina ihmettelin, kuinka törkeästi aikuiset naiset käyttäytyivät. Ihan hävetti heidän puolestaan. Siinäpä sitä oli esimerkkiä nuorelle tytölle. En ymmärtänyt sitä silloin, en ymmärrä sitä nyt, enkä voi sitä koskaan ymmärtää. Minulle Jarin fanina oleminen tarkoittaa hänen musiikistaan nauttimista. Hävetkää ihmiset!

      • kiireesti

        lääkekaapille! On jäänyt sinulta aamun tasaavat lääkkeet väliin. On jäänyt hissisi jumiin ja pahasti, kun et mitään faniudesta ja artistin roolista ymmärrä. Levyt ovat sinua varten eivät keikat.


      • lääkejuttu on jo niin
        kiireesti kirjoitti:

        lääkekaapille! On jäänyt sinulta aamun tasaavat lääkkeet väliin. On jäänyt hissisi jumiin ja pahasti, kun et mitään faniudesta ja artistin roolista ymmärrä. Levyt ovat sinua varten eivät keikat.

        kulahtanut, että yrittäisit keksiä jo jotain muuta. Kävin syksyllä Tomi Metsäkedon ja Johanna Kurkelan konsertissa. Tomi ja Johanna tulivat konsertin jälkeen jakamaan nimmareita. Ihmiset kävivät rauhallisesti pöydän luona hakemassa nimmarin. Kukaan ei rynninyt, lapset päästettiin ensin. Tilanne oli leppoisa ja rento. Ihmiset hymyilivät!!!!! Jos tekin olisitte hillinneet itteänne, Jari jakaisi edelleen nimmareita! Uskokaa nyt jo, että se on se tietty tanttakerho joka on saanut aikaan tämän. Ja ai, että olen siitä tyytyväinen!!!!


      • Käytöstä kiitos
        lääkejuttu on jo niin kirjoitti:

        kulahtanut, että yrittäisit keksiä jo jotain muuta. Kävin syksyllä Tomi Metsäkedon ja Johanna Kurkelan konsertissa. Tomi ja Johanna tulivat konsertin jälkeen jakamaan nimmareita. Ihmiset kävivät rauhallisesti pöydän luona hakemassa nimmarin. Kukaan ei rynninyt, lapset päästettiin ensin. Tilanne oli leppoisa ja rento. Ihmiset hymyilivät!!!!! Jos tekin olisitte hillinneet itteänne, Jari jakaisi edelleen nimmareita! Uskokaa nyt jo, että se on se tietty tanttakerho joka on saanut aikaan tämän. Ja ai, että olen siitä tyytyväinen!!!!

        Oikeassa olet tanttakerho Jarin konserteissa on aina itseään tyrkyttämässä.
        Seuraavat kun sopulit perässä.


      • tantat kuriin
        Käytöstä kiitos kirjoitti:

        Oikeassa olet tanttakerho Jarin konserteissa on aina itseään tyrkyttämässä.
        Seuraavat kun sopulit perässä.

        ne tanttaroosat. Löllyvät ekassa ja tokassa rivissä ja huutavat kesken konsertin. YÄK, silti minäkin blokkaan sen puolesta, että muusikolle kuuluu hetkonen aikaa konsertin jälkeen antaa itsestään yleisölle. Jos ei ole munaa sanoa niille tantoille, että helvettikun oon jo nimmareita teille annellut niin jo on ihme. SItä paitsi ei kai ne nyt enää sitä edes pyytäisi.


      • se järkyintä
        tantat kuriin kirjoitti:

        ne tanttaroosat. Löllyvät ekassa ja tokassa rivissä ja huutavat kesken konsertin. YÄK, silti minäkin blokkaan sen puolesta, että muusikolle kuuluu hetkonen aikaa konsertin jälkeen antaa itsestään yleisölle. Jos ei ole munaa sanoa niille tantoille, että helvettikun oon jo nimmareita teille annellut niin jo on ihme. SItä paitsi ei kai ne nyt enää sitä edes pyytäisi.

        onkin, kun ne on juuri ne tantat, joilla on jo tukku nimmareita, jotka edelleen marisee niiden perään. Oksennuksen maku tulee suuhun pelkästä ajatuksesta. Olet oikeassa, jonkun pitäisi lukea lakia niillekin.


      • anorektikko
        tantat kuriin kirjoitti:

        ne tanttaroosat. Löllyvät ekassa ja tokassa rivissä ja huutavat kesken konsertin. YÄK, silti minäkin blokkaan sen puolesta, että muusikolle kuuluu hetkonen aikaa konsertin jälkeen antaa itsestään yleisölle. Jos ei ole munaa sanoa niille tantoille, että helvettikun oon jo nimmareita teille annellut niin jo on ihme. SItä paitsi ei kai ne nyt enää sitä edes pyytäisi.

        Näkyykös Sillanpään keikoilla muitakin kun kaksi tanttaa, ylipainoista? Ne jotka näkyy Sillanpäädokumenteissa mannekiineina?


      • laiheliinien rinnalla
        anorektikko kirjoitti:

        Näkyykös Sillanpään keikoilla muitakin kun kaksi tanttaa, ylipainoista? Ne jotka näkyy Sillanpäädokumenteissa mannekiineina?

        näin se vain on. Kylmiä, luisia ja kolkkoja ovat ja kylmäkin niillä näyttää olevan kaiken aikaa kun on huulet sinisinä. Silmät on syvällä päässä mut pyöreys siellä sun täällä ja punaiset posket hymykuoppineen, ah niitä katselen minäkin.


      • sinänsä mitään vikaa
        laiheliinien rinnalla kirjoitti:

        näin se vain on. Kylmiä, luisia ja kolkkoja ovat ja kylmäkin niillä näyttää olevan kaiken aikaa kun on huulet sinisinä. Silmät on syvällä päässä mut pyöreys siellä sun täällä ja punaiset posket hymykuoppineen, ah niitä katselen minäkin.

        olekaan, kukin kantaa kilonsa itse, osa tyylillä, osa ei.
        Nyt onkin kysymys niistä Jarin faneista jotka tunkevat itsensä joka paikkaan....nämä fanit ovat poikkeuksetta mallia tantta. Tosin joukkossa on muutama huonosti käyttäytyvä laiheliinikin. Pointti oli siis se käytös julkisilla paikoilla, ei niinkään ulkomuoto!!!!!!


      • OOOOOOOOO kannattais
        sinänsä mitään vikaa kirjoitti:

        olekaan, kukin kantaa kilonsa itse, osa tyylillä, osa ei.
        Nyt onkin kysymys niistä Jarin faneista jotka tunkevat itsensä joka paikkaan....nämä fanit ovat poikkeuksetta mallia tantta. Tosin joukkossa on muutama huonosti käyttäytyvä laiheliinikin. Pointti oli siis se käytös julkisilla paikoilla, ei niinkään ulkomuoto!!!!!!

        valita "kaveriporukkansa" himpun verran parreemmin, hih, toiset tykkää äireistä ja toiset tyttäristä.ulkomuotoisten seikkojen näkyä täällä aina jauhetaan enemmän ku muualla. mulle käy laiheliinit ja tantat niitä on kaikkia ilo katella ja omat kiloni kannan asenteella ja näkisittein mun hauikset =]


      • alleja en omista
        OOOOOOOOO kannattais kirjoitti:

        valita "kaveriporukkansa" himpun verran parreemmin, hih, toiset tykkää äireistä ja toiset tyttäristä.ulkomuotoisten seikkojen näkyä täällä aina jauhetaan enemmän ku muualla. mulle käy laiheliinit ja tantat niitä on kaikkia ilo katella ja omat kiloni kannan asenteella ja näkisittein mun hauikset =]

        allit löllyy...ei oo kiinteetä..


      • mukana ollut
        lääkejuttu on jo niin kirjoitti:

        kulahtanut, että yrittäisit keksiä jo jotain muuta. Kävin syksyllä Tomi Metsäkedon ja Johanna Kurkelan konsertissa. Tomi ja Johanna tulivat konsertin jälkeen jakamaan nimmareita. Ihmiset kävivät rauhallisesti pöydän luona hakemassa nimmarin. Kukaan ei rynninyt, lapset päästettiin ensin. Tilanne oli leppoisa ja rento. Ihmiset hymyilivät!!!!! Jos tekin olisitte hillinneet itteänne, Jari jakaisi edelleen nimmareita! Uskokaa nyt jo, että se on se tietty tanttakerho joka on saanut aikaan tämän. Ja ai, että olen siitä tyytyväinen!!!!

        Kyllä Jari niitä nimmareita jakaa vieläkin.Muutama päivä sitten sain nimmarin kun Jari jakoi keikan jälkeen ja jutteli ihan ajan kanssa. Kuviakin ottivat paljon kun Jari poseerasi fanien kainalossa. Harmi vaan ettei itellä ollut kamera mukana niin olis päässyt kuvaan Jarin kanssa. Kun Jarilla on monta keikkaa viikossa niin ei kai sitä jaksa monta tuntia kirjoitella ja halailla koska suurin osa haluaa myös halauksen. Jos meillä itelläkin pitäs pari kertaa viikossa jäädä työajan jälkeen halailemaan miespuoliset työkaverimme ja muutama sana vaihtamaan niin kuinka moni jaksais sitä 13vuotta ei varmaan kukaan!


      • ja kertoisit
        mukana ollut kirjoitti:

        Kyllä Jari niitä nimmareita jakaa vieläkin.Muutama päivä sitten sain nimmarin kun Jari jakoi keikan jälkeen ja jutteli ihan ajan kanssa. Kuviakin ottivat paljon kun Jari poseerasi fanien kainalossa. Harmi vaan ettei itellä ollut kamera mukana niin olis päässyt kuvaan Jarin kanssa. Kun Jarilla on monta keikkaa viikossa niin ei kai sitä jaksa monta tuntia kirjoitella ja halailla koska suurin osa haluaa myös halauksen. Jos meillä itelläkin pitäs pari kertaa viikossa jäädä työajan jälkeen halailemaan miespuoliset työkaverimme ja muutama sana vaihtamaan niin kuinka moni jaksais sitä 13vuotta ei varmaan kukaan!

        missä tämä tapahtui.


      • sotkamossa
        ja kertoisit kirjoitti:

        missä tämä tapahtui.

        jari jakoi nimmareita sotkamossa pitkän aikaa levynmyyntipöydän luona. istui kaikessa rauhassa kirjoitti, jutteli, nauroi, otettiin yhteiskuvia, muisteltiin menneitä. kivaa oli kaikilla. kiitos jari.


    • niillä nimmareilla

      Mä en kyllä voi ymmärtää, mitä aikuiset ihmiset (suurin osa yli 30 vuotiaita), jotka Jarin konserteissa ja keikoilla käyvät, tekevät jollain nimmareilla. Laittavat seinälle vai? Mä ymmärrän vielä nuoret 10-15 vuotiaat mutta että aikuiset ihmiset - herää kysymys, että onkohan kaikki "kotona". Ja joillain vielä useita ja aina vaan pitäis saada lisää samalta artistilta. Voi, voi ja vielä kerran voi.

      • Päästä..

        Jarin lähelle konstilla millä hyvänsä keinoja kaihtamatta.

        Itselläkin muutama nimmari niiltä ajoilta kun Jari jaksoi vielä konsertin jälkeen jäädä nimmareita jakamaan (jota kyllä ihmettelen)

        Nyt tuo taitaa olla melkein historiaa (parempi niin). Voisin viel "yrittää metsästää" uusimman levyn kanteen (Albumi) nimmarin.

        (Kyllä pönttö pelaa ihan normaalisti ja kaikki on kotona kun joku sitä täällä ihmetteli)

        Helpompi sanottu kuin tehty. Kehtaako tuota mennä enää kyselemään jos vielä "ryökäle" antaa vaikka "pakit" hah. Täällä korvessa ei järjestetä nimmari sessioita...Mikäs nyt neuvoksi? Byäähhh!


      • Joku täällä ottaa
        Päästä.. kirjoitti:

        Jarin lähelle konstilla millä hyvänsä keinoja kaihtamatta.

        Itselläkin muutama nimmari niiltä ajoilta kun Jari jaksoi vielä konsertin jälkeen jäädä nimmareita jakamaan (jota kyllä ihmettelen)

        Nyt tuo taitaa olla melkein historiaa (parempi niin). Voisin viel "yrittää metsästää" uusimman levyn kanteen (Albumi) nimmarin.

        (Kyllä pönttö pelaa ihan normaalisti ja kaikki on kotona kun joku sitä täällä ihmetteli)

        Helpompi sanottu kuin tehty. Kehtaako tuota mennä enää kyselemään jos vielä "ryökäle" antaa vaikka "pakit" hah. Täällä korvessa ei järjestetä nimmari sessioita...Mikäs nyt neuvoksi? Byäähhh!

        vastuun tekemisistään ja ymmärtää pointin. Ole tyytyväinen niistä nimmareista jota sinulla jo on ja keskity jatkossa olennaiseen.


      • "turiset"
        Joku täällä ottaa kirjoitti:

        vastuun tekemisistään ja ymmärtää pointin. Ole tyytyväinen niistä nimmareista jota sinulla jo on ja keskity jatkossa olennaiseen.

        kuka lienetkin...kiitos...miksipä tuo levy (albumi)siitä muuttuisi jos onnistuisin siltä "keplottelemaan" vielä yhen nimmarin levyn kanteen. On noita jo, kuvassakin ollu lukuisia kertoja "hyvinä aikoina". Olen kiitollinen. Siispä nou proplem. Hyvin tuo kuuluu ilman nimmariakin. Hah, että elämä on joskus hauskaa...


      • meidän Jartzua
        "turiset" kirjoitti:

        kuka lienetkin...kiitos...miksipä tuo levy (albumi)siitä muuttuisi jos onnistuisin siltä "keplottelemaan" vielä yhen nimmarin levyn kanteen. On noita jo, kuvassakin ollu lukuisia kertoja "hyvinä aikoina". Olen kiitollinen. Siispä nou proplem. Hyvin tuo kuuluu ilman nimmariakin. Hah, että elämä on joskus hauskaa...

        siksi ei nimmareita jaa eikä puheluun ryhdy. Jarin pitäisi käydä ottamassa oppia " Maailman tähdiltä". Kiss jakoi nöyrästi nimmareita tuntikausia. Gene Simmons asui Kämpissä ja jakoi syödessäänkin nimmareita...että näin ne oikeat tähdet ovat nöyriä fanejensa parissa. Diivaillaan sitten lavalla!


      • löpön
        meidän Jartzua kirjoitti:

        siksi ei nimmareita jaa eikä puheluun ryhdy. Jarin pitäisi käydä ottamassa oppia " Maailman tähdiltä". Kiss jakoi nöyrästi nimmareita tuntikausia. Gene Simmons asui Kämpissä ja jakoi syödessäänkin nimmareita...että näin ne oikeat tähdet ovat nöyriä fanejensa parissa. Diivaillaan sitten lavalla!

        diivailusta ei ole kyse.


      • itse divine
        löpön kirjoitti:

        diivailusta ei ole kyse.

        konsanaan, on myöntänytkin itsekin diivailevansa, joten höpö pöpö mitä pahaa diivailussa.


      • mikä,
        itse divine kirjoitti:

        konsanaan, on myöntänytkin itsekin diivailevansa, joten höpö pöpö mitä pahaa diivailussa.

        diiva! Kyllä on mies päässyt huonoon kuntoon jos ei työnantajiaan (lue yleisöään) jaksa palvella vielä keikan jälkeenkin! On vaipuneet pojalla unholaan ne ajat, kun prinssinä ollessa aneli yleisöä jäämään keikoille!

        Missä se paljon puhuttu nöyryys on nyt? Raha sokaisee... Milloinhan tulee se aika, kun Jari ei jaksa enää laulaa konserttia vaan lepäilee konsertin ajan ja fanit katselee Jari-shop mainoksia sen aikaa...?


      • heteroinen
        Päästä.. kirjoitti:

        Jarin lähelle konstilla millä hyvänsä keinoja kaihtamatta.

        Itselläkin muutama nimmari niiltä ajoilta kun Jari jaksoi vielä konsertin jälkeen jäädä nimmareita jakamaan (jota kyllä ihmettelen)

        Nyt tuo taitaa olla melkein historiaa (parempi niin). Voisin viel "yrittää metsästää" uusimman levyn kanteen (Albumi) nimmarin.

        (Kyllä pönttö pelaa ihan normaalisti ja kaikki on kotona kun joku sitä täällä ihmetteli)

        Helpompi sanottu kuin tehty. Kehtaako tuota mennä enää kyselemään jos vielä "ryökäle" antaa vaikka "pakit" hah. Täällä korvessa ei järjestetä nimmari sessioita...Mikäs nyt neuvoksi? Byäähhh!

        Pitääkös sitä Jari sillanpäätä kytätä jatkuvasti ja huomiota hakee? Eikös senkin ajan voisi käyttää vaikka omaa ukkoaan muistaen ja hellyyttä jakaen, sille omalle puolisolle. Kun sillanpää ei välitä lähelle tunkeilevista naisista.


      • viisasta
        heteroinen kirjoitti:

        Pitääkös sitä Jari sillanpäätä kytätä jatkuvasti ja huomiota hakee? Eikös senkin ajan voisi käyttää vaikka omaa ukkoaan muistaen ja hellyyttä jakaen, sille omalle puolisolle. Kun sillanpää ei välitä lähelle tunkeilevista naisista.

        tälläkin palstalla. Jos kaikki noudattaisivat ohjettasi, vähenisi tälläkin palstalla katkerat valitukset nimmareista ja muusta jonninjoutavasta. Oman kullan kainaloon ja Jarin musa soimaan taustalle!


      • mirva v
        viisasta kirjoitti:

        tälläkin palstalla. Jos kaikki noudattaisivat ohjettasi, vähenisi tälläkin palstalla katkerat valitukset nimmareista ja muusta jonninjoutavasta. Oman kullan kainaloon ja Jarin musa soimaan taustalle!

        en voi maata ja kuunnella siltsua mieheni kanssa, koska hän ei voi sietää siltsua. Mutta hyvää siivousmusaa mulle. Tosin tätäkin rouvaa ärsyttää diivailu...mutta onneksi jari lukee palstaa ahkerasti ja on nyt muutamilla keikoilla tullut yleisönkin pariin. Pakko on uskoa, jos useat täällä valittavat samasta asiasta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe