Hei,
Olen ajatellut suorittaa kesällä yhden 5op. tentin, jotta saisin nostaa opintotukea vielä kesäkuultakin. Osaisiko joku neuvoa, mistä saan tietoa eri tiedekuntien kesätenteistä? Opiskelen Turun yliopistossa kasvatustieteitä. Olen nyt tutkinut eri tiedekuntien nettisivuja ja opinto-oppaita, mutta mistään en löydä halaistua sanaa päivämääristä.. Miten te, jotka olette aikaisemmin opiskelleet kesällä, olette löytäneet itsellenne tentittävää? ihanaa, jos joku osaisi neuvoa. Ja voinko muuten luokanopettajaopiskelijana sisällyttää tutkintooni esim. 5op filossofiaa tms..?
kesätentit-opintotuki
1
464
Vastaukset
- Gyygle
Google kesätentti Turun yliopisto haluamasi tiedekunnan nimi.
Tuota menetelmää käyttämällä ensimmäisenä tuloksena esim. kasvatustieteiden tiedekunnan sivut:
http://www.edu.utu.fi/opiskelu/perustutkinto/tentit/
"Kesätentit ovat kesäkuussa ja elokuussa maanantaina klo 12.00-16.00. [...] Tietoa tenttipäivistä löytyy esimerkiksi laitosten ilmoitustauluilta."
Parhaiten selviää kun otat puhelimen käteen ja soitat suoraan sinne tiedekuntaan.
Filosfiakyssäri selviää varmaan yliopistolta myös. Yleensä rajoitukset tulevat vastaan aineopinnoissa, eli aika ihme olisi jos et saisi noin pientä kokonaisuutta suorittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805