ihastuttuaan/rakastuttuaan? pitääkö heti tiiviisti yhteyttä vai ottaako etäisyyttä välillä?
Miten kaurisM toimii
3
1652
Vastaukset
- .....
tosiaan kannattaisi häipyä sinne autiosaarelle sen Barbin kanssa, jos meinaa seota johonkin naiseen.
Olen itse huomannut että elämä tulee paljon halvemmaksi, ja henkisesti huomattavasti rikkaammaksi ilman suomalaisnaista.
Olen nyt kaksi vuotta "saanut" asua ja olla kuten asuisin yksin siellä autiosaarella. Olo on ihme ja kumma taivaallinen ilman naista.
Arvatkaa vaan häiritseekö tämäkin elämän muoto joitakuita. Kyllä vaan, jopa omaa siskoanikin. Miksiköhän?
Mutta tuohon sinun kyssäriin sanon et, kyllä tuollaisessa sairaassa olotilassa myös kaurisM toimii kuin itsekin toimisit. Elikkä on kiinni kuin liimattu takias-pallo villapaidassa. - petetty
Pitää haaremia,mutta silti saatat olla hänelle ykkönen,miks,sitä en vielä tiedä...
- vapaa kauris
Kauris ei pidä haaremia, sen ylläpito tulee kalliiksi, sen sijaan kauris on uskollinen kaikille ystävilleen, ja pitää yhteyttä heihin, eikä pidä yrittää sotkea näitä välejä. saat paremman kohtelun tämmöisenä ystävänä, kuin hänen ykkösenään.Kauris on metsäneläin, joka tulee pihapiiriinkin, kunhan jätät veräjän auki sen mennä taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911156- 1301005
- 35928
- 67909
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta22793Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59787Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46739