Miten kaurisM toimii

epätietoinen maalta

ihastuttuaan/rakastuttuaan? pitääkö heti tiiviisti yhteyttä vai ottaako etäisyyttä välillä?

3

1700

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

tosiaan kannattaisi häipyä sinne autiosaarelle sen Barbin kanssa, jos meinaa seota johonkin naiseen.

Olen itse huomannut että elämä tulee paljon halvemmaksi, ja henkisesti huomattavasti rikkaammaksi ilman suomalaisnaista.

Olen nyt kaksi vuotta "saanut" asua ja olla kuten asuisin yksin siellä autiosaarella. Olo on ihme ja kumma taivaallinen ilman naista.

Arvatkaa vaan häiritseekö tämäkin elämän muoto joitakuita. Kyllä vaan, jopa omaa siskoanikin. Miksiköhän?

Mutta tuohon sinun kyssäriin sanon et, kyllä tuollaisessa sairaassa olotilassa myös kaurisM toimii kuin itsekin toimisit. Elikkä on kiinni kuin liimattu takias-pallo villapaidassa.

• petetty

Pitää haaremia,mutta silti saatat olla hänelle ykkönen,miks,sitä en vielä tiedä...

• vapaa kauris

Kauris ei pidä haaremia, sen ylläpito tulee kalliiksi, sen sijaan kauris on uskollinen kaikille ystävilleen, ja pitää yhteyttä heihin, eikä pidä yrittää sotkea näitä välejä. saat paremman kohtelun tämmöisenä ystävänä, kuin hänen ykkösenään.Kauris on metsäneläin, joka tulee pihapiiriinkin, kunhan jätät veräjän auki sen mennä taas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      1895
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      132
      1085
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      110
      1070
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      961
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      908
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      53
      799
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      697
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      667
    9. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      652
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      238
      641
    Aihe