Moi, Ostin kovalevyllisen Sonyn HD videkameran. Nyt en keksi millä saan katsottua kuvaamiani videoita. Videot ovat tnm .mts formaatissa. Millä noita voi katsoa olen kokeillut VLC:llä ja Mediaplayer classicilla. VLC kaatuu ja MPC ilmoittaa ettei osaa avata. Mistä saan oikeat codecit / millä ohjelmalla noita voi katsoa. Toisessa hakemistossa on CPI loppuisia fileja. Sitten yhdessä hakemistossa.
Videoiden katsominen kuvattu Sony HDAVCHD
Yat
2
941
Vastaukset
- A......
Kameran mukan tuli varmaankin asennuslevykkeitä, joissa on mukana katseluohjelma. Ainakin minulla on käytössä "Player for AVCHD".
Isompi "murhe" minulle on se, että editoidun kuvan tallentaminen muille ,esim dvd:lle, heikentää kuvan laatua (pakkaus) paljon huonommaksi kuin perinteiste dv-nauhojen kautta tehty tallennus. - A......
Varmistelin vielä itsekkin....
Tuo katseluohjelma ei näytä muuta kuin kamerasta tai leveykkeille tallennettuja tiedostoja.
Lataa itsellesi uusin BS-palyer.
Se ainakin aukaisee nuo mts:t
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627