Missä mehiläiset, puut kukkinu jo viikon ja ei oo pölyttäjii.
MITEN KÄSIN PÖLYTYS TEHDÄÄN
Help nyt on kiire
omeat pölytys (/%(%/&¤/
3
535
Vastaukset
- oon kuullut
Että vois periaatteessa pölyttää omppuja käyttämällä pumpulitikkua eri puiden välillä. Siis lentämällä itse tikkuineen "kukasta kukkaan". En kyllä tiedä, pitääkö tuo paikkansa. Istutin itsekin tänään ensimmäiset kääpiöomenapuuni, joista toinen kukkii täysiään, mutta toinen on vasta nupullaan. Tsemppiä!
- lehdokin ystävä
kaikilla. Joskus on annettava vain luonnon levätä, sato voi olla sitten ensi vuonna suurempi. Minä kannan huolta mustikka, puolukka ja hallametsien kukkivista hyötykasveista. Ne ovat kuulemma paleltuneet. Nyt ollaan ilman.
- vesiväripensselillä
kasvejani, jos pölytys on epätodennäköinen. Olen hakenut jopa kylältä tuttujen pihalta jonkun kasvin siitepölyä. Pensseli siitepölyineen esim. filmipurkkiin, joka tukitaan venyvällä muovilla, kuljetetaan pystyssä. Kotipihalla sitten suditaan omiin kasveihin. Purkki ja muovi sähköistyvät helposti, täytyy sutia purkin reunoja, että pöly lähtee tarkkaan. Pitää sitä jotain iloa olla kasveillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092678
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1021904Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171641Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141525Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791376Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471207- 471146
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53913- 85885