Eikö tosiaan miehet pääse enää salille. Mistähän moinen muutos?
Liikkeestä naisten sali????
20
3658
Vastaukset
- Kuntoolija
Syyskuun alusta ei ole ukoilla asiaa Liikkeelle! Luulisin että syynä on se että täytyy erikoistua ja että sali alkaa oli kapasiteetin ylärajoilla.. näin saadaan vähän lisää pelivaraa... miehet on kuitenkin olleet se vähemmistö.
- Leidi D
Naiset puhuu aina tasaarvosta,mutta miehiä sorretaan monissa asioissa ja alueilla.Joutavaa puhetta koko tasaarvo asia.Leidi D,llä ei ole ollut koskaan ongelmia.Naisten piirit,salit ,kerhot ym joutavaa.
- tasa-arvoista!
Leidi D kirjoitti:
Naiset puhuu aina tasaarvosta,mutta miehiä sorretaan monissa asioissa ja alueilla.Joutavaa puhetta koko tasaarvo asia.Leidi D,llä ei ole ollut koskaan ongelmia.Naisten piirit,salit ,kerhot ym joutavaa.
Onneksi tässä kaupungissa on toinenkin sali,missä kuntoilla! Terve vaan Koponen!
- Naiskuntoilija
Rohkea päätös tehdä Liikkeestä naisten sali. Uskon, että kävijämäärä lisääntyy ja myös aremmat liikkujat uskaltautuvat paremmin mukaan.
- Veikkooja
Naiskuntoilija kirjoitti:
Rohkea päätös tehdä Liikkeestä naisten sali. Uskon, että kävijämäärä lisääntyy ja myös aremmat liikkujat uskaltautuvat paremmin mukaan.
ja niin tiukka sisäpiiri että sinne ei tosiaan aremmat leidit uskaltaudu mukaan..
Rohkea veto ei voi muuta sanoa. - lämpiävä
Veikkooja kirjoitti:
ja niin tiukka sisäpiiri että sinne ei tosiaan aremmat leidit uskaltaudu mukaan..
Rohkea veto ei voi muuta sanoa.paikka? Naisten salille uskaltautuisinkin, paitsi jos se just semmonen sisäpiiripaikka.
- Puntti Pepe
lämpiävä kirjoitti:
paikka? Naisten salille uskaltautuisinkin, paitsi jos se just semmonen sisäpiiripaikka.
minua eivät niinkään häiritsisi miehet, vaan sellaiset naiset, jotka katselevat muita (esim. pullukoita) nenänvarttaan pitkin.Onko Koposen salilla sellaisia naisia asiakkaina?
- djskfl
Naiskuntoilija kirjoitti:
totta ,sellaisetkin uskaltavat lähteä kuntoilemaan jotka "vierastavat" perinteistä salia jossa miehet kuntoilevat,toisille se vaan on kynnys.
ja onhan täällä toinen sali missä miehet voi käydä.
ja tuskin siitä mikään juoru kerho paikka tulee hih - kilojen pudottaja
Puntti Pepe kirjoitti:
minua eivät niinkään häiritsisi miehet, vaan sellaiset naiset, jotka katselevat muita (esim. pullukoita) nenänvarttaan pitkin.Onko Koposen salilla sellaisia naisia asiakkaina?
Enpä ole itse ainakaan törmännyt nenänvartta pitkin tuijottajiin Liikkeellä tai sitten olen vain sokea :)
- kuntoon
djskfl kirjoitti:
totta ,sellaisetkin uskaltavat lähteä kuntoilemaan jotka "vierastavat" perinteistä salia jossa miehet kuntoilevat,toisille se vaan on kynnys.
ja onhan täällä toinen sali missä miehet voi käydä.
ja tuskin siitä mikään juoru kerho paikka tulee hihjotka miehiä pelkää, mutta onko niitä niin paljon tulossa että kannatta ukot potkia salilta pois? No jouluun mennessä varmasti tiedetään.
Toivotaan että homma pyörii noinkin ja Heidi jatkaa varkautelaisten ansiokasta liikuttamista edelleen.
- On aikoihin eletty. . .
Vuan tytöt Kaupungintalolta hakemaan savontien koulun avain ja ruokalaan punttisali pystyyn. . .
Puuha leidillä oo hyviä ideoita *)Tuumasta e i k u n toimeen, , , , ,- hirvee ilma
Siellä on niin kaamee ilma ettei sinne voi perustaa kyllä enää mitään.Olishan se tietysti jo valmiiks niinku jumppasalissa.Leikillään heitit mut silti.
- Pinsus
En oikein jaksa ymmärtää naisenakaan tuota muutosta!? Mitä järkeä.. tietääkö kukaan muuten miten paljon hinnat mahtavat nousta!!!?? Jäsenille tai muillekkin..
Todella huono veto.Itse taidan ainakin siirtyä muualle. Luulen että osa seuraa perässä. Työpaikoilla kun on miehiäkin! Ja moni yritys on tehny sinne sopparin.- ihmettelijäx
villinä yrittäjänä menestyksellä toiminut nyt retkahti ketjun liekaan??? niiltä tulee heti omat provikat siihen päälle yms.. hinnat nousee taatusti.
Vai oliko tämä vain ensi askel muutoksen tiellä?? jotenkin tuntuu että tässä ei ollut vielä kaikki
- Semis
Rohkeesti vaan vaihtaan paikkaa. Tuntuu mitä olen tuolla salilla käyny, et uusia ja nuoria asiakkaita ei oikein huomioida ja tosiaan tietyn ikäisten "purina" kerhot tuolla sitten. Mutta katellaan miten tässä nyt sitten käy.
- kävelen ........
ja mukaani lähtee Liikkeen vakioasiakkaana ollut vaimoni. Ei ehkä ainoa nainen joka ottaa ja lähtee myös?
- Toiselle salille
Vaikka sitten sinne toiselle salille. Tutustumaan työntekijöiden tuulella käyvään asiakaspalveluun, mutta miehenä ehkä saat hyvän palvelun.
Ainahan voit salilla käynnin lisäksi body pumpata, body pumpata tai vaikka vaihteeksi... body pumpata. Ja tunnilla saat varmasti henk.koht. ohjausta jopa nimellä, kyseisestä ohjaajasta riippuen joko hyvässä tai ei niin hyvässä hengessä.
Toivottavasti viihdyt =) - Anonyymi
Eikö vaimolla ole itsenäistä elämää😆😆😆😆
- Anonyymi
vp tissari
- Anonyymi
Miehet on vaan tiellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690