Mistä kesärenkaat?

sliksit

Mistä Helsingissä saa tällä hetkellä halvimmalla kesärenkaat? Olen menossa Ouluun käymään, saiskohan sieltä halvemmalla?

11

1066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halvalla

Jos käytössäsi on puhelin niin
      soita johonkin rengasliikkeeseen
      Oulussa ja Helsingissä ja vertaile.

• sliksit

Jos kommentit ovat tuota luokkaa, niin täytynee aloittaa soittokierros. Katson kuitenkin hetken, josko joku sinua ja minua sivistyneempi sattuisi valistamaan meitä molempia hyvällä vinkillä.

Muistin virkistämiseksi! Kysyin: tietääkö joku? En siis kaipaa näsäviisastelevia vastauksia!

• Anonyymi00009

Lapin Kumi on halpa

• Contit

Oman kokemukseni mukaan Oulun edullisin paikka on Rengaspörssi Toppilassa (ainakin Contit).

Kuulopuheiden mukaan vieläkin edullisempi paikka on Rengaspojat Haapavedellä, jos nyt sitten matkan varrelle sattuu...

• sliksit

Yritykselle ei löydy yhteystietoja? Misäshän se on Toppilassa, jos puhelinnumeroa tai www;tä ei löydy.

• Anonyymi00005

VAROKAA! Myy viallisia / käytettyjä renkaita uutena

Renkaatalle.fi, rengaspörssi.fi = Oy Euro-Tyres Finland Ltd

• Anonyymi00006

Miten voi myydä käytettyjä uutena? Uusissa renkaissa on aina niitä paistossa syntyviä hetuloita ja muuta ylimääräistä kumia jonka näkee heti jokainen tollokin. Viallisia renkaita ei saa mistään myyntiin, koska tehtaat ottavat ne pois jos vikoja näkyy, toki jotkut renkaat saattavat hajota jossain vaiheessa , mutta se on kunnon valmistajien kohdalla harvinaista.

• Anonyymi00007

Vähävaraasten kanssa on raskasta jutella!

• Anonyymi00008

Kyllä viallisia pääsee myyntiin renkaissakin ja tuotantoerät vaihtelee (nykyään pinnan syvyydet voi vaihdella todella paljon vuosimallien mukaan ja olla liian alhaisia). Lukekaapa vaikka miten monilla sama rengas kuluu yhdessä kesässä, kun toisilla se kestää 6 vuotta ja hurjat km). Olen ollut renkaiden kanssa tekemisissä ikäni). Aivan surkea palvelu ja vanhoja renkaita (Renkaatalle.fi, rengaspörssi.fi = Oy Euro-Tyres Finland Ltd). Muualta liikkeistä saa aivan tuotetta 2026 leimalla, itse en laita 2-3 vuotta vanhoja kumeja tai hyväksy sellaisia, jos on varaa valita.

• Anonyymi00010

Ei merkkirenkaissa laatu tai kulutuspinnan syvyys vaihtele. Eri merkeissä ja samankin merkin malleissa on erilaista kumia ja ne kuluvat siksi eritahtiin ja itse auto, sen kunto ja kuskin ajotapa ratkaisee ehkä eniten kulumisen tahtiin.

• Anonyymi00011

Kyllä vaihtelee. No kyse ei ollut siitä vaan Renkaatalle / Eurotyres huijaa asiakkaita. Katso eri lähteitä niin ymmärrät. Miten tuommoinen kusettaja firma voi toimia Suomessa. Vanhoja rikkinäisiä renkaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      87
      1400
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      374
      834
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      153
      804
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      717
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57