Evita
Evianna
Evanna
Evanja
Eviaana
tai sitten
Rosita
Rosianna
Rosanna
Rosanja
Rosiaana
Nämä saattavat kuulostaa vähän kummallisilta jonkun korvaan, joten on meillä ihan tavallisiakin nimivaihtoehtoja hiljattain syntyneelle pikku "Laulurastaallemme", esim:
Roosa Emilia
Eeva-Roosa Emilia
Eeva-Roosa Kristiina
Eeva-Roosa Katriina
Jonna Aliisa
Emmi Helmiina
Eeva Helmi Anniina
Mitä tykkäätte tämmöisistä?
14
684
Vastaukset
- Minttu
Roosa Emilia tai joku muu noista tavallisista nimistä.
- Jane
Mikä vaan noista tavallisista, mutta ehdottomasti ei mikään noista erikoisemmista.
- kuukuu
Rosanna ehdottomasti kaunein ja persoonallisin, sopii niin nuorelle kuin vanhallekin. Eikä kuulosta niin hienostelevalta kuin esim. Evita, joka on muuten ihan ok mut vähän vaikeampi kuvitella pienelle vauvalle... vaikka tottumuskysymyshän se on. Eevat ym. on vähän tylsiä, ja Helmi on aivan ihana nimi mutta alkaa olla joka toisella, valitettavasti....
Kannatan Rosannaa, parhaimpia pitkään aikaan (no joo, vajaan viikon olen seuraillut, haha..)ehdotetuista. (muistuttaa englannin Roxannea, josta pidän myös)- Riikka ja Jussi
Itsekin pidämme Rosannasta. Mikähän sopisi sille toiseksi nimeksi?
Milja Rosanna
Venla Rosanna
Juuli Rosanna
Jenny Rosanna
Erika Mea Rosanna
Alisa Hilda Rosanna
Rosanna Aleksandra
Rosanna Aleksandriina
Rosanna Aino Matilda
Rosanna Viivi Emilia - Suvi
Riikka ja Jussi kirjoitti:
Milja Rosanna
Venla Rosanna
Juuli Rosanna
Jenny Rosanna
Erika Mea Rosanna
Alisa Hilda Rosanna
Rosanna Aleksandra
Rosanna Aleksandriina
Rosanna Aino Matilda
Rosanna Viivi EmiliaJos Rosannan haluaa kutsumanimeksi, niin silloin se minusta pitää laittaa ensimmäiseksi nimeksi. Rosanna Aino Matilda on siinä tapauksessa paras vaihtoehto. Rosanna Aleksandra ja Rosanna Aleksandriina kuulostavat liian hienostelevalta. Rosanna Viivi Emilia on muuten hyvä, mutten itse pidä Viivi-nimestä.
- Tua
Milja Rosanna
Venla Rosanna
Juuli Rosanna
Jenny Rosanna
Erika Mea Rosanna
Alisa Hilda Rosanna
Rosanna Aleksandra
Rosanna Aleksandriina
Rosanna Aino Matilda
Rosanna Viivi EmiliaTässä minun ehdotukseni:
Rosanna Aino Matilda
Rosanna Milja Alisa
Rosanna Juuli Amanda
Rosanna Aada Emilia - kuukuu
Milja Rosanna
Venla Rosanna
Juuli Rosanna
Jenny Rosanna
Erika Mea Rosanna
Alisa Hilda Rosanna
Rosanna Aleksandra
Rosanna Aleksandriina
Rosanna Aino Matilda
Rosanna Viivi EmiliaRosanna Aleksandra on ihan hyvä, riippuu kyllä sukunimestä... jos ei ole ihan perinteinen Peltonen niin hyvä yhdistelmä.
muita
Rosanna Karoliina
Rosanna Linnea
Rosanna Lauriina
aika vaikea keksiä hyvin sointuvia..... - Minna
Milja Rosanna
Venla Rosanna
Juuli Rosanna
Jenny Rosanna
Erika Mea Rosanna
Alisa Hilda Rosanna
Rosanna Aleksandra
Rosanna Aleksandriina
Rosanna Aino Matilda
Rosanna Viivi EmiliaIhan ok nimi. =)
Rosanna Helmi Susanna
Rosanna Aino Katariina
Rosanna Iida Matilda
Rosanna Mea Erika
Rosanna Milja Kristiina - myy
kuukuu kirjoitti:
Rosanna Aleksandra on ihan hyvä, riippuu kyllä sukunimestä... jos ei ole ihan perinteinen Peltonen niin hyvä yhdistelmä.
muita
Rosanna Karoliina
Rosanna Linnea
Rosanna Lauriina
aika vaikea keksiä hyvin sointuvia........pyöri itsellä mielessä mutta huomasin että joku ehti ensin. =) sointuisi mielestäni kauniisti. erikoisia nimiä ei välttämättä kannata kasata monta peräkkäin ettei kieli mene solmuun tai kaikki yty nimestä haihdu. rosanna on sen verran erikoinen nimi että ehkä kaksi etunimeä riittäisi?
- Jane
Ensimmäinen mielikuva mikä tulee mieleen Rosanna (tai tuosta Roxanne) nimestä, on halpa katuhuo**. Mutta se ny on vaan mun kieroutunut ajatusmaailma.
- vesipullo
valitettavasti tulee tämmöset asia mieleen näistä nimistä
- tir
Rosanna, Rosita ja Evita ovat kauneimmat.
- Milla
Evita
Evianna
Evanna
Evanja
Eviaana
Edellisistä tykkään eniten Evanjasta. Eviaana kuulostaa vedeltä. Evanna on ihan kiva myös.
Rosita
Rosianna
Rosanna
Rosanja
Rosiaana
Edellisistä tykkään kaikista, Rosiaanasta ehkä vähiten. Rosianna kuulostaa hiukan hoosiannalta jos kuulee ekaa kertaa ja huonosti. Muut tosi nättejä.
Roosa Emilia
Eeva-Roosa Emilia
Eeva-Roosa Kristiina
Eeva-Roosa Katriina
Jonna Aliisa
Emmi Helmiina
Eeva Helmi Anniina
Edelliset sitten ovat taas aika tavallisia, etenkin Roosa Emilia ja Emmi.
Yhdistelemällä laittaisin ehkä lapselle nimeksi Rosanna Helmi Aliisa, Rosanja Liisi (tykkään, tykkäätkö sinä?) Helmiina tai Rosita Alisa Helmiina.- Riikka ja Jussi
Kiitos kommenteista! Rosanja Liisi kuulostaa kyllä hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760