Onko JURMO cabin hyvä vene.

Otlouh

Aika sopusuhtaisen näköinen vehje kivat sisätilat mutta miten on rungon laita. Onko ominaisuuksia vai unohdetaanko. Hintahaitari käyteteyille on aika suuri joten mitä veneestä kannattaa tutkia(poislukien tietysti moottori tekniikka) Sisävessaa ei taida veneestä löytyä mutta kaikkea ei vopi näköjään saada.

Mielipietitä otetaan vastaan ja myös tarjouksia itse veneestä jos joku haluaa omansa myydä.

17

9896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jou.k

      Rungoltaan koko luokassa kärkipäätä , cabiini osa tilava. hinta haitari tulee koneesta ja muusta tekniikasta onko bensa vai diesel,koneen ikä ja ajo tunnit.oma myynnissä nettiveneessä.

    • se on

      mutta osta silti Finmar Captain nettivene id 294335

    • jou.k

      aivan id unohtui 287904..muistaakseni viime syksynä oli jossain kipparissa näistä vanhemmista n.7m veneistä aika hyvä testi.

    • FFam

      Ei ole Jurmo Cabinista kuin tyynille sisävesille, lätkyttää ja hakkaa pienessäkin aallokossa ja sivutuulille herkkä kuin kaislavene. On testattu ja oma Finmar Familyni vie voiton mennen tullen sisätiloissa, merikelpoisuudessa ja mukavuudessa.

      Huvittavaa on, että olen testannut Jurmon Cabiinin samanlaisella Volvo Pentalla, AD 31B:llä varustettuna, Jurmo liikahti vähän kovempaa, mutta ei sillä voi merellä liikkua, jos on vähän enemmän keliä...

      • jou.k

        vertailu kelpoisia , finmar 8m pitkä ja jotain 2.8 leveä eli liikutaan eri koko luokan veneissä. sisä tilat on maku asioita, liukuvat on hakkaavampia aallokossa kuin puoliliukuvat, yleensähän veneen koko ja paino tuo veneeseen vakautta..merellä olen liikkunut jurmolla jo vuosia kovassakin kelissä empä ole tiennytkään että ei sillä voisi liikkua merellä..


      • Anonyymi

        family todella antiikkia muotoilultaan puoliliukuva polttoainerosvo


    • suosittele

      Itse ajelin 4 kesää jurmolla, mutta sitten sai riittää. Nyt veneenä on finmar captain ja kyyti kohdallaan.

      • vähän

        Millä perusteella Finmar Captain on parempi, kuin Jurmo? Itselläni on Finmar ja olen ollut kyllä tyytyväinen. Mutta ihan noin mielenkiinnosta kyselen. Onko esim.pohjissa jotain eroja?


      • finmar
        vähän kirjoitti:

        Millä perusteella Finmar Captain on parempi, kuin Jurmo? Itselläni on Finmar ja olen ollut kyllä tyytyväinen. Mutta ihan noin mielenkiinnosta kyselen. Onko esim.pohjissa jotain eroja?

        sisätilat huomattavasti väljemmät finmarissa. Finmarilla pärjää kovemmassakin kelissä. Miinuksena finmar vaatii enemmän tehoja koska on niin painava.


      • Ulkosaaristolainen
        finmar kirjoitti:

        sisätilat huomattavasti väljemmät finmarissa. Finmarilla pärjää kovemmassakin kelissä. Miinuksena finmar vaatii enemmän tehoja koska on niin painava.

        Nopeus, taloudellisuus ja ominaisuudet ratkaisee!

        Ihmettelenpä noita sinun Finmar-intoilujasi!


      • Sunnuntaiveneilijä

        Voi voi. Finmar captain ja jurmo cabinin runko samasta muotista. Hävetkää.. :)


      • JosNäin
        vähän kirjoitti:

        Millä perusteella Finmar Captain on parempi, kuin Jurmo? Itselläni on Finmar ja olen ollut kyllä tyytyväinen. Mutta ihan noin mielenkiinnosta kyselen. Onko esim.pohjissa jotain eroja?

        Siksi, että tyyppi yrittää myydä omaansa jo aikaisemmassa viestissä, tässä mutta osta silti Finmar Captain nettivene id 294335

        Säälittävää toimintaa!!!


      • Anonyymi

        captain olematon mukavuus takaa avoin vain rätillä suljettava ohjaamo ei kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        captain olematon mukavuus takaa avoin vain rätillä suljettava ohjaamo ei kiitos

        Miksi näitä ikuisuuden vanhoja threadea on nostettava????????????????????????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näitä ikuisuuden vanhoja threadea on nostettava????????????????????????????

        Nämä ovat vahvoja veneitä ja siksi niitä on yhä paljon liikkeellä, joten on aivan aiheellista ottaa niitä keskusteluun mukaan.

        Nytkin näytti tänään ilmaantuneen kaksi Nettiveneen sivuille.
        Niitä lukiessani tuli mieleeni kysyä onko kenelläkään tietoa mistä tuollaisen Jurmo Cabin veneen uimatason voisi vielä löytää?
        AD31


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ovat vahvoja veneitä ja siksi niitä on yhä paljon liikkeellä, joten on aivan aiheellista ottaa niitä keskusteluun mukaan.

        Nytkin näytti tänään ilmaantuneen kaksi Nettiveneen sivuille.
        Niitä lukiessani tuli mieleeni kysyä onko kenelläkään tietoa mistä tuollaisen Jurmo Cabin veneen uimatason voisi vielä löytää?
        AD31

        Ei kait sellaista kovin hankalaa olisi itsekkään väsätä, toinen vaihtoehto purku veneestä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait sellaista kovin hankalaa olisi itsekkään väsätä, toinen vaihtoehto purku veneestä...

        Tosiaan, tuo ei kovin monimutkaiselta näytä. Tuo tstse itse kärpänen jo kävikin lähellä surisemassa D.
        Kiitoksia.
        AD31


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe