Torstaina kohtaa liigan tällä hetkellä huonoimmat joukkueet. KooTeePee on sarjajumbona odotetusti, mutta TamU liigakarsijan paikalla on varmasti kaikille pienoinen yllätys.
TamU hävisi maanantaina HJK:lle 5-1. Myös KooTeePee haki pari viikkoa sitten Helsingistä kauden tähänasti pahimman tappionsa luvuin 6-1.
Pystyykö kumpikaan avaamaan voittotiliään? Joko TamU on ulkona mitallitaistelusta? Mikä on tasoero varman puotajan ja mestarikanditaatin välillä?
TamU-KooTeePee 22.5.
Hjelm ulos
3
508
Vastaukset
- tehdä omat johtopäätöksensä
kesäkuun(kuukauden tauon aikana) ja lähteä! koska Zicolla ei mielestäni ole enään mitään annettavaa Tamulle eikä Tamperelaiselle jalkapallolle.
- paskamikäpaska
helvettiin vaa ja äkkiä
- Asiantuntija
Taas erotetaan valmentajia muutaman kierroksen jälkeen. Tamulla on käynyt muutaman vuoden tuuri ja mestaruus tullut. Huomatkaa nyt, että Wiss lopetti eikä jamesista ole hänen korvaajakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808