Eli asuuko kukaan kyseisellä alueella tai sen lähellä? Ite oon asunu täällä noin vuoden verran ja kaipaisin lisää suomalaista seuraa!
Nürnberg-bamberg-Würzburg alueella kukaan??
9
1023
Vastaukset
- Tante Schlaumeier
Siellä Augsburgissa ainakin näkyy olevan Suomi-Saksa seura. Kontaktia voi ottaa auli-takala(et)t-online.de
- hhhh
Allekirjoittanut saapuu Würzburgiin syyskuussa..
- .khgöoihwG
Voisitko laittaa vaikka maikiosotteen ni voisin ottaa yhteyttä?
- hhhh
.khgöoihwG kirjoitti:
Voisitko laittaa vaikka maikiosotteen ni voisin ottaa yhteyttä?
Voisinhan minä.. [email protected]
Siihen voi sitä mailia laittaa..
- D-97424 SW
Olen Schweinfurtissa, varmaan ainoo auomalainen taalla haha. 30 min wuerzburgista/bambergista. Asun taalla lokakuuhun 09 asti. Voit kirjoitaa jos kiinnostaa [email protected]
- pantolella
Hei!
En tiedä minkä ikäistä seuraa haet ja kuinka "kaukaa". Olen asunut Münchenissä jo melkein 14 vuotta ja olen 37v. kahden kissan "yksinhuoltaja" ;) Suomalaisten seuraa löydät myös Rengas-lehdestä (www.rengas.de). Se on suomalaisten seurakuntien tekemä lehti ja siellä on aina ilmoituksia tapahtumista. Eikä tarvitse olla ns. uskovainen. Opiskelijat ilmoittavat siellä tapaamisistaan ja tekemisistään jne. Täällä Münchenissä pelataan pesistä, on suomalaista kirjastoa jne.
Gruß Mirjam- kiinnostunut lukija
Hallo, Mirjam alias pantolella!
Varmaan moni muukin olisi kiinnostunut lukemaan enemmän juttujasi elämästäsi Saksan maalla, kuinka vietät aikaasi vapaalla tai työssä, sikäläisten alkuasukkaiden kohtaamisista jne..
Jospa perustaisit blogin, www.blogger.com ellei sinulla ole jo sellaista ennestään.
Grüße aus Lappland
- au pairrrr
Vanha ketju, mutta ajattelin kokeella :) Asun Würzburgin lähellä. Mietin onkohan täällä päin ketään suomalaisia tällä hetkellä? Lähellä tai vaikka vähän kauempanakin. Olen siis au pair... :)
- erasmusmunchen
hei au pairrr
myöhässä tulee, mutta asun münchenissä. ei ihan würzburgin naapurissa siis, mutta samaa "bundeslandia" joka tapauksessa. l
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1565051- 1934040
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403705Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia502977Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat412321- 1461977
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441727Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.351478Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631424Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319