vaaka N ja rapu M miten sopii?

Saara

Olen vaaka nainen, nouseva skorpioni ja poikaystävä on rapu. olemme tunteneet toisemme noin 3 ½ kuukautta. kuukausi sitten poikaystäväni sanoi rakastavansa minua mutta en tiedä miten pitäisi suhtautua. sanooko rapu mitä vain hetken mieli johteesta vai onko tässä suuria oikeita tunteitakin. kun mietityttää. olen ihan liekeissä itse häneen ja pelottaa jos hän ei ole totuuden mukainen. totta kai vastasin siihen heti että niin mäki sua, mutta sitä ennen olin niin hämmentynyt että olin vähän aikaa vaan "!!!!!!!! mitä??!!!!! en usko". ei olla riidelty kertaakaan ja hyvin menee. kartassani on mars vaa´assa, tuneet neitsyessä ja merkurius neitsyessä ja joku tunne juttu oli vielä skorpionissa.

miehellä oli tekeminen kauriissa. luulen että nouseva merkki on oinas koska hän on hyvin sporttinen ja harrastaa kaiken maailman liikunta lajeja.


miten yleisesti ottaen teillä on mennyt?

7

1132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saara
    • Saara

      Kun ravut ovat kuulema aika jahkaajia ja eivät tiedä oikeen tunteistaan ja vaihtavat mielialaa niin paljon että jos se mitän hän sanoi oli vaan sen hetken mielentilaa. ravut ainakin miehet varmasti vaihtavat naista aika usein kun eivät halua sitoutua ja eivät osaa päättää kenen kanssa haluaisivat olla. itse vaakana en myöskään halua heti sitoutua vaan olla vapaana. vaaka ja rapu käyvät mielestäni hyvin yhteen sen suhteen että kumpikin vaihtavat mielialaa ja mielipidettä usein ja eivät halua heti vakavaa suhdetta vaan katsella ja miettiä rauhassa. kumpikaan ei ole mitenkään ahdistanut toista yhteen muutolla tai jollain sormuksilla ym ym.. niin mitenkäs tuon ravun jahkaavaisuuden suhteen en ole ennen tuntenut rapuja, tämä poika on eka rapu ja en oikein tunnen sitä niiden psykologiaa..hmm..tällä pojalla on tunteet kauriissa vielä tämän lisään. ja luki astro.fi:ssä että : kun tunteet on niin niistä ei puhuta vaan riittää kun itse tietää että rakastaa tai jotain sinne päin..

      • Saara

        no vastais edes joku.......jo kuukauden oottanu vastausta ..


      • paikka,
        Saara kirjoitti:

        no vastais edes joku.......jo kuukauden oottanu vastausta ..

        että joudut tekemään yksin päätelmiä.
        Jotkut vaakanaiset vaativat täällä älyllistä, kunnon keskustelua. Mielestäni olet antanut ilmeisestä nuoruudestasi huolimatta alustuksillasi aihetta/osviittaa hyviin kommentteihin ja johtopäätösten vetämiseen toisilta vaaoilta.
        Mutta, mutta... Juttu taitaa olla niin, että muut vaa´at ovat nyt innostuneempia oman katu-uskottavuutensa ylläpitämisestä kuin sinun auttamisesta.
        Iloa elämääsi ja kesääsi, t. Kauris


      • munaliisa
        paikka, kirjoitti:

        että joudut tekemään yksin päätelmiä.
        Jotkut vaakanaiset vaativat täällä älyllistä, kunnon keskustelua. Mielestäni olet antanut ilmeisestä nuoruudestasi huolimatta alustuksillasi aihetta/osviittaa hyviin kommentteihin ja johtopäätösten vetämiseen toisilta vaaoilta.
        Mutta, mutta... Juttu taitaa olla niin, että muut vaa´at ovat nyt innostuneempia oman katu-uskottavuutensa ylläpitämisestä kuin sinun auttamisesta.
        Iloa elämääsi ja kesääsi, t. Kauris

        Vastata kun ei ole kokemusta ravusta. Vastasin nyt kuitenkin kun oikein lypsitte, vaikkei tästä mitään iloa olekaan ;).


    • omppu

      Heippa! Sattumalta jäin näitä palstoja lueskelemaan. Ja itse olen VaakaN ja seurustelen RapuM kanssa. Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta.Ja hyvin on mennyt. Tosin tuo jahkailu kuulostaa tutulta...ja ainakin oman ravun kohdalla alkumetreillä oli vähän sellaista että ollakko vai eikö olla jahkailua. Kuten yleensäkin. Mutta kun RapuM rakastaa niin se rakastaa..toki kuten muissakin suhteissa on ollut ristiriitojakin mutta niistä on selvitty puhumisella ja puhumisella. Mutta jos haluat vaihdella enemmänkin ajatuksia niin voisi vaikka meilitse jatkaa? Toki kannattaa varmistua RapuM tunteista ja puhua asiasta

      • Saara

        luulin jo olevani yksin! :D monet sanoo että rapu ja vaaka ei sovi toisilleen mutta minusta tuntuu että vaaka ja rapu ei liiku ehkä samoissa piireissä niin ne eivät voi tutustua hyvin mutta kun vaaka ja rapu kohtaavat niin niillä menee hyvin. väitetään että on paljon ristiriitoja ja liian erilaisia mutta minä olen löytänyt paljon samanlaisiakin piirteitä.

        vaaka päättämätön ja miettii kauan kahden vaihtoehdon välillä ja rapukin jahkailee mutta kumpikin tekee päätöksen jossain vaiheessa. kumpikin on rauhaa rakastavia ja nautii harmoniasta. koti on tärkeä ja halutaan että se on viihtyisä ja kodikas. kumpikin on sosiaalisia ja pitävät vapaudesta. omat kaverit aina välillä että saa viettää niitten kanssa aikaa ja ei tarvitse aina olla toisen mukana. kumpikin on uskollisia oikean löydettyään. pitävät kulttuurista ja musiikista. rapu ja vaaka ovat yleensä ennakkoluulottomia ja haluavat tutustua hyvin erilaisiin ihmisiin ja kokeilla uusia asioita. mutta rapu on vähän epäilevä aina välillä. kumpikin on käytännöllisiä raha asioissa. vaikka vaaka tykkää ostella palkkapäivänä kaikkea ihania vaatteita kenkiä ja naisten hömpötyksiä (muka..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe