vaaka N ja rapu M miten sopii?

Saara

Olen vaaka nainen, nouseva skorpioni ja poikaystävä on rapu. olemme tunteneet toisemme noin 3 ½ kuukautta. kuukausi sitten poikaystäväni sanoi rakastavansa minua mutta en tiedä miten pitäisi suhtautua. sanooko rapu mitä vain hetken mieli johteesta vai onko tässä suuria oikeita tunteitakin. kun mietityttää. olen ihan liekeissä itse häneen ja pelottaa jos hän ei ole totuuden mukainen. totta kai vastasin siihen heti että niin mäki sua, mutta sitä ennen olin niin hämmentynyt että olin vähän aikaa vaan "!!!!!!!! mitä??!!!!! en usko". ei olla riidelty kertaakaan ja hyvin menee. kartassani on mars vaa´assa, tuneet neitsyessä ja merkurius neitsyessä ja joku tunne juttu oli vielä skorpionissa.

miehellä oli tekeminen kauriissa. luulen että nouseva merkki on oinas koska hän on hyvin sporttinen ja harrastaa kaiken maailman liikunta lajeja.

miten yleisesti ottaen teillä on mennyt?

7

1221

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saara
    • Saara

Kun ravut ovat kuulema aika jahkaajia ja eivät tiedä oikeen tunteistaan ja vaihtavat mielialaa niin paljon että jos se mitän hän sanoi oli vaan sen hetken mielentilaa. ravut ainakin miehet varmasti vaihtavat naista aika usein kun eivät halua sitoutua ja eivät osaa päättää kenen kanssa haluaisivat olla. itse vaakana en myöskään halua heti sitoutua vaan olla vapaana. vaaka ja rapu käyvät mielestäni hyvin yhteen sen suhteen että kumpikin vaihtavat mielialaa ja mielipidettä usein ja eivät halua heti vakavaa suhdetta vaan katsella ja miettiä rauhassa. kumpikaan ei ole mitenkään ahdistanut toista yhteen muutolla tai jollain sormuksilla ym ym.. niin mitenkäs tuon ravun jahkaavaisuuden suhteen en ole ennen tuntenut rapuja, tämä poika on eka rapu ja en oikein tunnen sitä niiden psykologiaa..hmm..tällä pojalla on tunteet kauriissa vielä tämän lisään. ja luki astro.fi:ssä että : kun tunteet on niin niistä ei puhuta vaan riittää kun itse tietää että rakastaa tai jotain sinne päin..

• Saara

no vastais edes joku.......jo kuukauden oottanu vastausta ..

• paikka,
        Saara kirjoitti:

no vastais edes joku.......jo kuukauden oottanu vastausta ..

että joudut tekemään yksin päätelmiä.
        Jotkut vaakanaiset vaativat täällä älyllistä, kunnon keskustelua. Mielestäni olet antanut ilmeisestä nuoruudestasi huolimatta alustuksillasi aihetta/osviittaa hyviin kommentteihin ja johtopäätösten vetämiseen toisilta vaaoilta.
        Mutta, mutta... Juttu taitaa olla niin, että muut vaa´at ovat nyt innostuneempia oman katu-uskottavuutensa ylläpitämisestä kuin sinun auttamisesta.
        Iloa elämääsi ja kesääsi, t. Kauris

• munaliisa
        paikka, kirjoitti:

että joudut tekemään yksin päätelmiä.
        Jotkut vaakanaiset vaativat täällä älyllistä, kunnon keskustelua. Mielestäni olet antanut ilmeisestä nuoruudestasi huolimatta alustuksillasi aihetta/osviittaa hyviin kommentteihin ja johtopäätösten vetämiseen toisilta vaaoilta.
        Mutta, mutta... Juttu taitaa olla niin, että muut vaa´at ovat nyt innostuneempia oman katu-uskottavuutensa ylläpitämisestä kuin sinun auttamisesta.
        Iloa elämääsi ja kesääsi, t. Kauris

Vastata kun ei ole kokemusta ravusta. Vastasin nyt kuitenkin kun oikein lypsitte, vaikkei tästä mitään iloa olekaan ;).

• omppu

Heippa! Sattumalta jäin näitä palstoja lueskelemaan. Ja itse olen VaakaN ja seurustelen RapuM kanssa. Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta.Ja hyvin on mennyt. Tosin tuo jahkailu kuulostaa tutulta...ja ainakin oman ravun kohdalla alkumetreillä oli vähän sellaista että ollakko vai eikö olla jahkailua. Kuten yleensäkin. Mutta kun RapuM rakastaa niin se rakastaa..toki kuten muissakin suhteissa on ollut ristiriitojakin mutta niistä on selvitty puhumisella ja puhumisella. Mutta jos haluat vaihdella enemmänkin ajatuksia niin voisi vaikka meilitse jatkaa? Toki kannattaa varmistua RapuM tunteista ja puhua asiasta

• Saara

luulin jo olevani yksin! :D monet sanoo että rapu ja vaaka ei sovi toisilleen mutta minusta tuntuu että vaaka ja rapu ei liiku ehkä samoissa piireissä niin ne eivät voi tutustua hyvin mutta kun vaaka ja rapu kohtaavat niin niillä menee hyvin. väitetään että on paljon ristiriitoja ja liian erilaisia mutta minä olen löytänyt paljon samanlaisiakin piirteitä.

vaaka päättämätön ja miettii kauan kahden vaihtoehdon välillä ja rapukin jahkailee mutta kumpikin tekee päätöksen jossain vaiheessa. kumpikin on rauhaa rakastavia ja nautii harmoniasta. koti on tärkeä ja halutaan että se on viihtyisä ja kodikas. kumpikin on sosiaalisia ja pitävät vapaudesta. omat kaverit aina välillä että saa viettää niitten kanssa aikaa ja ei tarvitse aina olla toisen mukana. kumpikin on uskollisia oikean löydettyään. pitävät kulttuurista ja musiikista. rapu ja vaaka ovat yleensä ennakkoluulottomia ja haluavat tutustua hyvin erilaisiin ihmisiin ja kokeilla uusia asioita. mutta rapu on vähän epäilevä aina välillä. kumpikin on käytännöllisiä raha asioissa. vaikka vaaka tykkää ostella palkkapäivänä kaikkea ihania vaatteita kenkiä ja naisten hömpötyksiä (muka..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      157
      1448
    2. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      103
      1193
    3. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      255
      1033
    4. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      42
      856
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      75
      837
    6. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      55
      797
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      70
      727
    8. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      47
      695
    9. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      671
    10. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      175
      664
    11. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      37
      650
    12. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      199
      618
    13. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      597
    14. Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?

Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus
      Sinkut
      104
      565
    15. Mihin hävisi Sofia?

Palasiko mies ex-vaimon luo takaisin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      544
    16. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      59
      533
    17. Jasmin Vähäkangas

Jasminin poika on tänään jo puolitoistavuotias.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      518
    18. Ottaisit yhteyttä!

🙄
      Ikävä
      35
      511
    19. Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit

Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle
      Oulainen
      18
      492
    20. Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?

Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi
      Sinkut
      91
      478
    Aihe