Niin että paljonkos toi gilera 125 kulkee A1 tehosena ja kiihtyykö se tosiaan vakiona 0-100 km/h 11-13 sek? Meinaa mitä noita testei oon lukenu nii sillai siellä väitetään. Entäs jos tohon laittaa sen isomman sulakkeen joka kytkee sen pakoaukonsäätimen nii mites se meno sitte muuttuu. Sehän ei sillo kai oo vielä täystehonen ku onhan siinä jotkut kuritki.
Eli haluisin tietää paljonko menee A1 tehosena ja PELKÄN isomman sulakkeen kans.
Vastata voi myös Derbi gpr 125 kuskit koska samahan kone niissä jyllää
Gilera SC 125 (tai derbi gpr 125)
5
1695
Vastaukset
- dsfsaf
Mä testasin eile täysin vakiota gilluani ja 0-100km/h meni noin 14sec, mutta tuuli aika runsaasti vähä eestä ja sivuilta eli nopeamminki pääsis. Tänää laitoin sulakkeen, mutta en ole vielä kokeillu paljon menee 0-100km/h, mutta kyllä eron tuntee ajaessa (Y). Olipas kyllä halpa viritys (4 sulaketta makso 1,20€, vaikka eihä niitä tarttekkaa ku yhen ja heppoja tuli 7 lissää :D)
- ldlglgdlä
nopeiten kiihtyvä kevari vakiona. Menee silloin 0-100 noin 11 sec. Tekniikan Maailman vuosia sitten julkaistun kevytmoottoripyörä-vertailun mukaan. GPR 125 Racing kiihtyy vakiona lähes yhtä nopeasti. Siinähän on sama kone kuin Nudessa, mutta silti streetfighter-mallinen Nude kiihtyy hienoisesti nopeammin sekä vakiona että täysitehoisena verrattuna siis vastaavasti vakio tai täysteho-Racingiin. Täysitehoisena molemmissa on 18,5 kW, ja silloin Nude menee 0-100 noin 9 sec. ja Racing vähän hitaammin, noin 9,5 sec.
- Gilera sc 125
Oottako työ paskoja kiihyttämään vai kulkeeko mun peli vaa paremmi itellä on vaan jonkunlaiset virit ja huiput 135kmh ja 0-100 7-8sec
- epävarma
paljonko tehot on sulakkeen vaihdon jälkeen ja onko pahatkin seuraamukset jos jää kiinni tuosta kun tuntuu noin paljon vaikuttavan tuo sulakkeen vaihto?
- ._.:.-_.d12
http://www.nettimoto.com/gilera/sc-125/1444740#yritys=motorauma#yritys=motorauma
jos aijot ostaa ni osta siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658