umpinainen immenkalvo

Nimetön

Olen 15 v. Sain juuri tietää että immenkalvo on useimmilla 'renkaana' emättimen suulla ja keskelle jää aukko. Minulla immenkalvo peittää koko suun. En sitten tiedä mistä kuukautisvuotoni luikertelevat, varmaankin jotenkin siitä läpi. Mutta itse en nää mitään reikää mistä voisin esim. työntää tampoonin sisään? Onko jollain ollut umpinaista immenkalvoa ja mitä sille voi tehdä? Luin netistä että se on harvinainen.

9

4946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgdg

      Emätin ei katsoessa ammota aukinaisena reikänä muuten kuin piirretyissä kaaviokuvissa. Siinä on naisella aina jos jonkinmoista kudosta sulkemassa aukkoa, jotta olisi helpompi mm. puolustautua tulehduksia vastaan. Kun emättimeen sitten työntää jotain, kudokset antavat tilaa ja aukko laajenee.

      Oletko pelkästään katsonut alapäätäsi vai oletko kokeillut esimerkiksi sormea työntää emättimeen?

      • anaaah

        Yritin aika hellästi sitä sörkkiä ja venyttää että jokin reikä näkyisi. Mutta ehkä olisi parasta tutkia asiaa vielä.


      • reikää...
        anaaah kirjoitti:

        Yritin aika hellästi sitä sörkkiä ja venyttää että jokin reikä näkyisi. Mutta ehkä olisi parasta tutkia asiaa vielä.

        ...tarvitse nähdä. Jos immenkalvosi olisi oikeasti kokonaan umpinainen, niin kuukautisvuoto ei pääsisi sieltä emättimestä lainkaan ulos.

        Omaan alapäähänsä voi tutustua ihan reilusti esimerkiksi koittamalla työntää sormi emättimeen ja tunnustelemalla. Huomaa, että emättimen suunta on hieman takaviistoon, eli jos yrität työntää sormea suoraan ylöspäin, niin voi tuntua siltä, että siellä on jotain vastassa, ja että koko emätin on umpinainen. Näin ei kuitenkaan yleensä ole.


      • ansjf
        reikää... kirjoitti:

        ...tarvitse nähdä. Jos immenkalvosi olisi oikeasti kokonaan umpinainen, niin kuukautisvuoto ei pääsisi sieltä emättimestä lainkaan ulos.

        Omaan alapäähänsä voi tutustua ihan reilusti esimerkiksi koittamalla työntää sormi emättimeen ja tunnustelemalla. Huomaa, että emättimen suunta on hieman takaviistoon, eli jos yrität työntää sormea suoraan ylöspäin, niin voi tuntua siltä, että siellä on jotain vastassa, ja että koko emätin on umpinainen. Näin ei kuitenkaan yleensä ole.

        Mutta kun yritän työntää sormea niin se vain jotenkin sattuu enkä saa sitä työnnettyä? siis reikääkö ei tarvitse oikeasti ollenkaan nähdä?:s olen nyt ihan sekaisin.


      • sentään
        ansjf kirjoitti:

        Mutta kun yritän työntää sormea niin se vain jotenkin sattuu enkä saa sitä työnnettyä? siis reikääkö ei tarvitse oikeasti ollenkaan nähdä?:s olen nyt ihan sekaisin.

        Mitäpä jos nyt tutustuisit alapäähäsi aivan rauhassa peilin avulla. Käytä apuna puhtaassa sormessasi jotain liukastetta esim.puhdistettu vaseliini, tutustuessasi emättimeesi. Ja muista, että tytön/naisen tutustuminen omaan anatomiaansa ei ole mikään häpeä.


      • zenme
        sentään kirjoitti:

        Mitäpä jos nyt tutustuisit alapäähäsi aivan rauhassa peilin avulla. Käytä apuna puhtaassa sormessasi jotain liukastetta esim.puhdistettu vaseliini, tutustuessasi emättimeesi. Ja muista, että tytön/naisen tutustuminen omaan anatomiaansa ei ole mikään häpeä.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuva:Vagina-anatomy1.jpg

        ylempi virtsa-aukko ja alempi emätin. ja peppureikä tietty alimmaisena :)

        jokaisen naisen pitäisi rohkeasti peilin avulla tutkiskella itseänsä sen takia että huomaa jos jotain poikkeavaa joskus sattuisi ilmestymään tai senkin takia koskettelemaan itseään että oppis tietään ja tunteen mikä tuntuu hyvältä, että voi sitten myös neuvoa toista. kuitenki mieltymyksiä on yhtä monta erillaista kuin on ihmisiäkin ja pimppejä.
        hyvän seksin perusta on se että on sinut oman hyvänolon kanssa ja kaiken, miltä näyttää, tuoksuu ja maistuu.

        eihän se nyt ole yhtään kamalaa ja outoa..ihanaa vaan :)


      • edellinen
        ansjf kirjoitti:

        Mutta kun yritän työntää sormea niin se vain jotenkin sattuu enkä saa sitä työnnettyä? siis reikääkö ei tarvitse oikeasti ollenkaan nähdä?:s olen nyt ihan sekaisin.

        ...tutustuin alapäähäni ihan vaan tunnustelemalla, enkä edes peilin kanssa. Onhan sinne ihan hyvä joskus vilkaistakin, niin tietää hieman miltä siellä näyttää, mutta kyllä se emätin on sen verran tiukka, ettei minulla ainakaan siellä mitään avointa reikää näy, vaikka kuinka kurkkisi. Mutta emätin on hyvin joustava, ja sormi (tai isommatkin objektit :) kuitenkin menee sinne ihan hyvin, kun työntää sen oikeaan kohtaan ja oikeassa kulmassa.

        Vinkkinä, että parhaiten tutkiminen onnistuu esim. suihkussa, kun vesi liukastaa sopivasti.


      • Omark
        edellinen kirjoitti:

        ...tutustuin alapäähäni ihan vaan tunnustelemalla, enkä edes peilin kanssa. Onhan sinne ihan hyvä joskus vilkaistakin, niin tietää hieman miltä siellä näyttää, mutta kyllä se emätin on sen verran tiukka, ettei minulla ainakaan siellä mitään avointa reikää näy, vaikka kuinka kurkkisi. Mutta emätin on hyvin joustava, ja sormi (tai isommatkin objektit :) kuitenkin menee sinne ihan hyvin, kun työntää sen oikeaan kohtaan ja oikeassa kulmassa.

        Vinkkinä, että parhaiten tutkiminen onnistuu esim. suihkussa, kun vesi liukastaa sopivasti.

        Jos ei muuten löydy, niin katso kuukautisten aikaan peilin avulla, mistä veri tulee. Jos sinulla on kuukautiset, on immekalvossakin pakko olla aukko. Jos kalvo on hyvin peittävä, voidaan sitä leikata toimenpiteessä, jotta sukupuolielämä tulevaisuudessa onnistuu.

        Olen lukenut, että ymprileikatuilla somalinaisilla on valtavia kuukautiskipuja, kun kuukautisveri ei pääse tulemaan normaalisti ulos. Eli jos kuukautisesi ovat siedettävät, sinulla tuskin on hätää!


    • Niinuneiti

      Itselläni ei myöskään ole minkäänlaista aukkoa että voisi edes harrastaa seksiä taikka edes työntää sormea tai mitään. Kuukautiset tulevat kuitenkin normaalisti. Olen itse miettinyt että mikä on vikana. Olen 15.v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe