SX 50 supermoto

virriitys

Mitä tartteis tehä että sais kyseiseen mopoon kiihtyvyyttä mutta ei niinkään vauhtia. Hyvä jos ois jos kiihtyis hyvästi ja kuitenkin max npeus 60km/h tai alempikaan ei olis pahitteex.

12

2567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zvxcvzx

      NOH Ota kuri pois niinku. eiköZ? sit vaihat välityXii ni kiihtyyyh Hyvin

      • kulkee vähä liian hyvin

        kun täällä päin suomee noi poliisit tuppaa vähä pelottaa niin ei kehtais mitään hirveitä sakkoja hommaamaan. Että auttaisko asiaa jos pistäis isomma suuttimen ja isommat rissat?


      • asdfdfg

        tää ei liity oikee asiaa mut tiedättekö oisko toi ihan liia korkee 160 cm pitkälle ;oo ?


    • D.lol

      jos haluut sen kiihyttävän nopeammin niin hanki isompi takalevy

    • runeboy_lol

      Moips. Mulla itellä on tuo Aprilia SX 50 -07 mallia ja just sitä vähä virittelin ja se kulkee n. 55-58. (Myötätuuleen menny jopa 61) Ryyppy päällä pitää ajaa ku en oo kerjenny suutinta vaihtamaan.

      Viritin sitä seuraavasti:
      1. alkukäyrä irti putkesta
      2. kuristuksen kohdalta lähtevä "huilu" (kapea putki, n.16mm) rälläkällä irti kuristuksen juuresta (laita se ohut putki talteen)
      3. jäljellejääneen reiän suurentaminen jyrsimellä kohtuullisesti (kokeile vähän kerrallaan jos olet epävarma, älä avaa kokonaan, sitten kulkee päälle 65!)
      4. viilaa aukko siistiksi ja puhalla moskat paineilmalla pois
      5. laita alkukäyrä takaisin paikoilleen ja anna palaa!

      Tämän jälkeen kiihtyvyys on aivan eriluokkaa kuin ennen mutta huippunopeus ei paljoakaan nouse ;)

    • kiihtyvyyren..

      Ja väännön saat kun otat holkin veke kokonaan ja tukit hukkiksen ja 95 suutin silloon se kulkis vakio väleillä sellasen 75-80 mutta sitte laitat eteen 10 ja taakse 58 tai 60 nii kulkoo sen 55-60 ja on hyvä bomber vehjes :) eikä poliisit pakosta voi sanoo et se on viritetty sanot vaan et nää aprilliat on vaan tälläsii vääntö koneita :)

      • mut ei onnistu

        Ensinnäkin poliisit tietää myös jotain asioista. Ne osaa lukea rekisteriotteesta välityssuhteen ja ku sitä on muutettu niin, et mopo kulkis hiljempaa niin ne takuulla tietää, et koneesta on otettu enemmän irti ku vakiona.


      • mutta...
        mut ei onnistu kirjoitti:

        Ensinnäkin poliisit tietää myös jotain asioista. Ne osaa lukea rekisteriotteesta välityssuhteen ja ku sitä on muutettu niin, et mopo kulkis hiljempaa niin ne takuulla tietää, et koneesta on otettu enemmän irti ku vakiona.

        kun minulla ei ole rekisteri otetta koskaan mukana ja muutenkaan siitä ei näe välitys suhteita vaikka siinä vissiin pitääs olla...


    • adgsd

      meittillä oli aprillia sx:sässä turbokitin alakauttanen tehari, kurit himassa, ja rajottamaton cdi boxi, ja kulki n.93. kyttä tuli vastaa pysäytti ja sanos että mene kotiin asentaa ees vasen peili, sitte kysys et onk vakio putki, sanoin joo, ja kytät sano ok ja lähti... et se siitä poliisie tietäömyksest

    • sx 099

      tietääks kukaa mitä pitäs tehä et kone ei huutas koko ajan.. välit 11. ja 62 ja sit hukkis tukittu ja 95 suutin..

      kulkee hikee 55 mut tuntuu et kone räjähtää??

    • Ses Rasvanäppi

      Sä huomaat teharin ostettuas et ei se ees luullu räjähtävänsä.
      On olemas pari vaihtoehtoo miten mopoi laitetaa.

      Nössö, ja helppo tapa
      Pidä kuri paikallaan ja odota 5min huippunopeutta.

      Cool, ja helppo (ja tuhoisa?) tapa
      Kurit veke ja isompaa suutint ja tehoilmanputsari ja tiuha välitys

      Vaikeempi, mut ehk viel parempi,
      Samat tai kovemmat virit ku yllämainitussa, vähäjäykemmät välit ja Rajotettu CDI ettei kone kierrä itteää räjähyspisteesee ( ikävä rajottimen räpätys)

      Paras tapa
      Kovat wirit ja rajotinnappi ja luukuttaa aina jossaa syrjäsellä mis poliisit ei tutkaa, ja sit ku poliisi tulee, painaa napist ja zädäm mopo menee esim 55.

      Kovis tapa
      Kovat wirit ja ei pysähy. No se ei toimi:D

    • kjhghfgjvn

      ok. en viitti laittaa nappi rajotinta ja mun mopoo ei saa cdi -.-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe