roikkuva rapu

jenna780

Kyllä on ihme kuinka rapumiehistä ei pääse millään eroon! Kuukaudesta toiseen roikkuvat perässä, vaikka kuinka osoittaa ja sanoo ettei suhteesta tule mitään. Mikä on siis paras tapa päästä rapumiehestä eroon kun suoraan puhuminenkaan ei auta?

7

1935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitenkin

Samanlaisia kokemuksia on kertynyt useammastakin rapunaisesta. Roikutaan kiinni vaikka selvästi sanoo että suhde on lopussa. Rapunaisiin tehoaa PÄÄTTÄVÄINEN puhuttelu kovin sanoin, en silti suosittele loukkaamaan ketään vaikka aihetta olisikin. Uusi seurustelusuhde auttaa tässä asiassa myös, kyllä ravutkin saa tajuamaan kun vierellä on uusi Rakas.

• ja mitäs siitä?

mul oli taas kaksosmies joka roikku kimpussa kokoajan ja roikkuu yhä. Ollaan kavereita, eikä se roikkumine haittane. Miksi itkeä kun voi saada kaverin tai pysyä kaverina? AIKUISTUKAA

• rapu -75

Oon ite rapu nainen. Ite en roiku miesten perässä jos on mennyt poikki. Voin kyl myöntää että olen joskus nuorena niin tehnyt. Nyt en jaksais ja haluakkaan niin tehdä.
      Mulla oli kesällä rapu mies, vieläkin välil kirjoittelee ja kertoilee että haluaa minut ja rakastaa minua. Oon sanonut että voin olla kaveri mut en enempää. Ei vaan ymmärrä hyvällä. Enkä pysty sanoo pahallakaan koska en oo sen luonteinen et haastan riitaa toisten kanssa.
      Eipä se mua silleen haittaa kun ei sen enempää oo mun elämässä. Välil suuttuu vaan tosi kovin mun kirjoituksiin, mutta sit ottaa taas muutaman kuukauden päästä yhteyttä.

• joka joskus roikkuu...

Myönnän tämän itsestäni. Tosin olin silloin nuorempi ja nykyään osaan arvostaa itseäni enemmän. Enkä silloinkaan soitellut/tekstaillut tms exälleni, vaan lähinnä tilitin ystävilleni. Ongelmaa pahensi exän ns toivon antaminen. Häntä imarteli uskomaton ihastukeni häneen, eikä hän varmaan halunnut luopua siitä ihailusta ja "vallan" tunteesta.

Voisiko tämä roikkuminen johtua naisen heikosta itsetunnosta? Hän luulee löytäneensä "sen oikean" eikä suostu uskomaan muuta. Ole suora, mutta älä ilkeä. Ilkeys ei auta häntä pääsemään sinusta yli. Asiallinen, mutta päättäväinen keskustelu ja ei:n sanominen..

• rapunainen..

ja olen kyllä sellainen, ettei minulle saisi sanoa ei. jos saisin pakit, niin se innostaa minua usein vain enemmän. nykyään kylläkin oon alkanu pääsemään tästä vähän eroon.

nuorempana kävi esim semmoinen tilanne, että olin aikeissa jättää poikaystävän, mutta kun hän ehti ensin, kohta olin jo vinkumassa häntä takaisin.

huoh :D

• rapunainen vm 68
        rapunainen.. kirjoitti:

ja olen kyllä sellainen, ettei minulle saisi sanoa ei. jos saisin pakit, niin se innostaa minua usein vain enemmän. nykyään kylläkin oon alkanu pääsemään tästä vähän eroon.

nuorempana kävi esim semmoinen tilanne, että olin aikeissa jättää poikaystävän, mutta kun hän ehti ensin, kohta olin jo vinkumassa häntä takaisin.

huoh :D

Mä olen ollut aina roikkuvaa sorttia, tosin en kerro tunteitani. Jään vaan haikailemaan entisiä asioita, ihmisiä, ym.

Vaikka eron myötä on joskus ollut suuri suru,. Se unohtuu aika äkkiä, kun ihastun heti toiseen.
        Esim. Yks exä sanoi, että pitäis varmaan muuttaa eri osoitteisiin.
        No, mulla oli paha mieli. Noin 4 tuntia. Menin bailaan ja jo illalla olin umpirakastunut erääseen ihanaan mieheen, jonka kanssa oltiinki pari vuotta..

Niin se on sujunu mun elämäntaival.

Mieliala vaihtelee.

Nykyisin vaihteeksi naimisissa ja onnellinen kotikolossa, alkaa ikä painaa niitä nuoruuden rientoja ei enää jaksa.

• vinkiksi

Hommaa exäsi läheisyyteen joku uusi tuttavuus.. jospa se siitä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      349
      4716
    2. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      433
      2879
    3. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      130
      2569
    4. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      180
      2483
    5. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      223
      2455
    6. "Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."

Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –
      Maailman menoa
      43
      1553
    7. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      579
      1469
    8. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      447
      1290
    9. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      14
      1253
    10. Ihana sinä (m)

Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v
      Ikävä
      41
      1023
    Aihe