roikkuva rapu

jenna780

Kyllä on ihme kuinka rapumiehistä ei pääse millään eroon! Kuukaudesta toiseen roikkuvat perässä, vaikka kuinka osoittaa ja sanoo ettei suhteesta tule mitään. Mikä on siis paras tapa päästä rapumiehestä eroon kun suoraan puhuminenkaan ei auta?

7

1847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitenkin

      Samanlaisia kokemuksia on kertynyt useammastakin rapunaisesta. Roikutaan kiinni vaikka selvästi sanoo että suhde on lopussa. Rapunaisiin tehoaa PÄÄTTÄVÄINEN puhuttelu kovin sanoin, en silti suosittele loukkaamaan ketään vaikka aihetta olisikin. Uusi seurustelusuhde auttaa tässä asiassa myös, kyllä ravutkin saa tajuamaan kun vierellä on uusi Rakas.

    • ja mitäs siitä?

      mul oli taas kaksosmies joka roikku kimpussa kokoajan ja roikkuu yhä. Ollaan kavereita, eikä se roikkumine haittane. Miksi itkeä kun voi saada kaverin tai pysyä kaverina? AIKUISTUKAA

    • rapu -75

      Oon ite rapu nainen. Ite en roiku miesten perässä jos on mennyt poikki. Voin kyl myöntää että olen joskus nuorena niin tehnyt. Nyt en jaksais ja haluakkaan niin tehdä.
      Mulla oli kesällä rapu mies, vieläkin välil kirjoittelee ja kertoilee että haluaa minut ja rakastaa minua. Oon sanonut että voin olla kaveri mut en enempää. Ei vaan ymmärrä hyvällä. Enkä pysty sanoo pahallakaan koska en oo sen luonteinen et haastan riitaa toisten kanssa.
      Eipä se mua silleen haittaa kun ei sen enempää oo mun elämässä. Välil suuttuu vaan tosi kovin mun kirjoituksiin, mutta sit ottaa taas muutaman kuukauden päästä yhteyttä.

    • joka joskus roikkuu...

      Myönnän tämän itsestäni. Tosin olin silloin nuorempi ja nykyään osaan arvostaa itseäni enemmän. Enkä silloinkaan soitellut/tekstaillut tms exälleni, vaan lähinnä tilitin ystävilleni. Ongelmaa pahensi exän ns toivon antaminen. Häntä imarteli uskomaton ihastukeni häneen, eikä hän varmaan halunnut luopua siitä ihailusta ja "vallan" tunteesta.

      Voisiko tämä roikkuminen johtua naisen heikosta itsetunnosta? Hän luulee löytäneensä "sen oikean" eikä suostu uskomaan muuta. Ole suora, mutta älä ilkeä. Ilkeys ei auta häntä pääsemään sinusta yli. Asiallinen, mutta päättäväinen keskustelu ja ei:n sanominen..

      • rapunainen..

        ja olen kyllä sellainen, ettei minulle saisi sanoa ei. jos saisin pakit, niin se innostaa minua usein vain enemmän. nykyään kylläkin oon alkanu pääsemään tästä vähän eroon.

        nuorempana kävi esim semmoinen tilanne, että olin aikeissa jättää poikaystävän, mutta kun hän ehti ensin, kohta olin jo vinkumassa häntä takaisin.

        huoh :D


      • rapunainen vm 68
        rapunainen.. kirjoitti:

        ja olen kyllä sellainen, ettei minulle saisi sanoa ei. jos saisin pakit, niin se innostaa minua usein vain enemmän. nykyään kylläkin oon alkanu pääsemään tästä vähän eroon.

        nuorempana kävi esim semmoinen tilanne, että olin aikeissa jättää poikaystävän, mutta kun hän ehti ensin, kohta olin jo vinkumassa häntä takaisin.

        huoh :D

        Mä olen ollut aina roikkuvaa sorttia, tosin en kerro tunteitani. Jään vaan haikailemaan entisiä asioita, ihmisiä, ym.

        Vaikka eron myötä on joskus ollut suuri suru,. Se unohtuu aika äkkiä, kun ihastun heti toiseen.
        Esim. Yks exä sanoi, että pitäis varmaan muuttaa eri osoitteisiin.
        No, mulla oli paha mieli. Noin 4 tuntia. Menin bailaan ja jo illalla olin umpirakastunut erääseen ihanaan mieheen, jonka kanssa oltiinki pari vuotta..

        Niin se on sujunu mun elämäntaival.

        Mieliala vaihtelee.

        Nykyisin vaihteeksi naimisissa ja onnellinen kotikolossa, alkaa ikä painaa niitä nuoruuden rientoja ei enää jaksa.


    • vinkiksi

      Hommaa exäsi läheisyyteen joku uusi tuttavuus.. jospa se siitä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe