Onko Imatralla muita rengasliikkeitä kuin Motosuni ja Vuoksenniskan Kisa johon voi viedä koko prätkän renkaanvaihtoon?? Ei viitsisi itse ruveta vanteita irroittelemaan.
MP renkaan vaihto??
7
4346
Vastaukset
- m p mies
Menoregas,vianor,vuoksen kumi...ja mitä täällä nyt noita rengasliikkeitä muita vielä on.....
- tilatut
mp-renkaat kisan mukaan kuuluu vaihtaakkin netissä sillä he eivät kuulemma niitä vaihda
- mp mies
tilatut kirjoitti:
mp-renkaat kisan mukaan kuuluu vaihtaakkin netissä sillä he eivät kuulemma niitä vaihda
Ei niitä kannata siellä kisassa vaihdattaakkaan ..eikä ostaa mitään muutakaan.
- toimintaa
mp mies kirjoitti:
Ei niitä kannata siellä kisassa vaihdattaakkaan ..eikä ostaa mitään muutakaan.
säälittävää Kisan ja Motosunin toiminta netistä tilattujen renkaiden vaihdossa... puhumattakaan tietyistä rengasliikkeistä koskien autonrenkaita.. 100 euroa autonrenkaiden vaihto...
Suosittelen, Imatran Rengas- ja Autotarvike Oy
Motoristi - niin minäkin
toimintaa kirjoitti:
säälittävää Kisan ja Motosunin toiminta netistä tilattujen renkaiden vaihdossa... puhumattakaan tietyistä rengasliikkeistä koskien autonrenkaita.. 100 euroa autonrenkaiden vaihto...
Suosittelen, Imatran Rengas- ja Autotarvike Oy
MotoristiHanki kaksi hyvää ja halpaa rengasrautaa ja opettele vaihtamaan itse ne netistä ostamasi renkaat, ostin renkaat puolella hinnalla siitä mitä suomessa maksaa ja vaihdoin sitten itse.
Vanhan irroittaminen on vaikein juttu, tarvitset ainakin kaksi timpuripuristinta, pari laudanpätkää tai vaihtoehtoisesti auton ja lankunpätkän, näillä saat renkaan irti vanteelta, uuden laitat astianpesuaineen liukastamana paikalleen vaikka kantapäillä painamalla jos on kyseessä pienikokoinen rengas.
Tasapainoitus käy vaikka oman pyörän akselin kanssa pienellä kärsivällisyydellä, tarkasta ensin alkutilanne tarviiko tasapainottaa, sitten otat entiset painot pois ja koetat niillä saada tasapainoon, väliaikaisesti kiinni teipillä, lopuillisesti kiinni bostik kontaktiliimalla, lisäpainoja tulee vaikka lyijylevystä leikkaamalla.
Kannattaa opetella itse korjaamaan niin ei sitten ole tien päällä sormi suussa. - niin minäkin
niin minäkin kirjoitti:
Hanki kaksi hyvää ja halpaa rengasrautaa ja opettele vaihtamaan itse ne netistä ostamasi renkaat, ostin renkaat puolella hinnalla siitä mitä suomessa maksaa ja vaihdoin sitten itse.
Vanhan irroittaminen on vaikein juttu, tarvitset ainakin kaksi timpuripuristinta, pari laudanpätkää tai vaihtoehtoisesti auton ja lankunpätkän, näillä saat renkaan irti vanteelta, uuden laitat astianpesuaineen liukastamana paikalleen vaikka kantapäillä painamalla jos on kyseessä pienikokoinen rengas.
Tasapainoitus käy vaikka oman pyörän akselin kanssa pienellä kärsivällisyydellä, tarkasta ensin alkutilanne tarviiko tasapainottaa, sitten otat entiset painot pois ja koetat niillä saada tasapainoon, väliaikaisesti kiinni teipillä, lopuillisesti kiinni bostik kontaktiliimalla, lisäpainoja tulee vaikka lyijylevystä leikkaamalla.
Kannattaa opetella itse korjaamaan niin ei sitten ole tien päällä sormi suussa.renkaan vanteelle nostoon tarvitset paineilmaa, katso jokin hyvä huoltamo tähän tarkoitukseen.
noilla eväillä. - Mietippä
tilatut kirjoitti:
Asiahan on aivan sama kuin vanha vitsi sinapista nakkikioskilla, kun kaveri kysyi myyjältä, paljonko ao. herkku maksaa, saaden vastaukseksi, että ei mitään. No, tähän nokkela asiakas, totesi, että otanpa sitten kilon sinappia ! No, jokainen voi pohtia, poistuiko kaveri sinapin kanssa..... Luuletko tosiaan, että liike vaihtaa samalla hinnalla muualta ostetun renkaan kuin sieltä ostetun ? Tai jos liike kieltäytyy muualta ostetun tuotteen asentamisesta, niin se on liikkeen periaatteelinen linjaus, johon on tyytyminen, koska sille on olemassa selkeät taloudelliset ja vastuukysymykselliset perusteet. Hyvä esimerkki taas "edullisten" nettiostosten todellisesta "edullisuudesta" loppupeleissä. Kannattaa toki ostaa kalsareista alkaen kaikki netin kautta, mutta turha on itkeä, kun ei kohta omalta kylältä saa mitään maitoa ja leipää erikoisempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781