Kokeilkaapa hunajaa psoriakseen.
Hunajassa on monia aineita, jotka rauhoittavat ihon ongelmia.
Itse olen käyttänyt hunajaa kantapäihini, jotka ovat olleet paksut kovettumat ja lohkeilevat. Laitan hunajaa ja sukan päälle ja pesen aamulla pois. Jalat ovat kivuttomat ja pehmeämmät, jotta voin karstan hoitaa pois. Jos laittaisin toisenkin yön heti perään, olisi tilanne vielä parempi. Hunaja tuoksuukin hyvälle. Paita vaan päälle, ettei petivaatteet tuhriinnu. Ei vie väriä vaatteista. Kokeilkaa !
kannattaa kokeilla
4
2284
Vastaukset
- Auttaahan se
varmaan paksuun ja halkeilevaan ihoon samanlailla kuin vaseliini. Sama ei auta välttämättä psoriin kuin halkeiseviin kantapäihin. Kiitos vaan vinkistä.
Halkeileviin kantapäihin minulla on montakin neuvoa, mutta ei valitettavasti psoriin. Vielä.- Sitä käytetään myös sääriha...
Hunajassa todellakin on paljon sokeria. En itsekään käytä sitä kuin ulkoisesti. Sen vaikutus perustuu hunajan antibiootiisiin aineisiin. Jos ette okokeile, ja kärsitte, niin siitä vaan : )))
- Psoriaatikko
Elikkä tuosta hunajasta sitä että sitä EI KANNATA SYÖDÄ taikka laittaa teehen kautta vastaavaan koska siinä on paljon sokeria sun muuta joka ärsyttää valtavasti ainaskin minun psoriastani,
Mutta tuota että sitä laittaa ihon päälle en ole kokeilu mutta en usko että se auttaa, aurinko on ehkä paras lääke ja myös kannattaa olla syömättä mitään sokerista taikka mitään väriaineita koska ne on 100% psoriasta ärsyttäviä aineita - Tsäänsson
Toimii se, sisäisestikin pikkusen eri asia ku sokeri. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1766446Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto775329Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143725Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1223355Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1792715Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742325Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12088Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val391665Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191586- 981326