Kokeilkaapa hunajaa psoriakseen.
Hunajassa on monia aineita, jotka rauhoittavat ihon ongelmia.
Itse olen käyttänyt hunajaa kantapäihini, jotka ovat olleet paksut kovettumat ja lohkeilevat. Laitan hunajaa ja sukan päälle ja pesen aamulla pois. Jalat ovat kivuttomat ja pehmeämmät, jotta voin karstan hoitaa pois. Jos laittaisin toisenkin yön heti perään, olisi tilanne vielä parempi. Hunaja tuoksuukin hyvälle. Paita vaan päälle, ettei petivaatteet tuhriinnu. Ei vie väriä vaatteista. Kokeilkaa !
kannattaa kokeilla
4
2208
Vastaukset
- Auttaahan se
varmaan paksuun ja halkeilevaan ihoon samanlailla kuin vaseliini. Sama ei auta välttämättä psoriin kuin halkeiseviin kantapäihin. Kiitos vaan vinkistä.
Halkeileviin kantapäihin minulla on montakin neuvoa, mutta ei valitettavasti psoriin. Vielä.- Sitä käytetään myös sääriha...
Hunajassa todellakin on paljon sokeria. En itsekään käytä sitä kuin ulkoisesti. Sen vaikutus perustuu hunajan antibiootiisiin aineisiin. Jos ette okokeile, ja kärsitte, niin siitä vaan : )))
- Psoriaatikko
Elikkä tuosta hunajasta sitä että sitä EI KANNATA SYÖDÄ taikka laittaa teehen kautta vastaavaan koska siinä on paljon sokeria sun muuta joka ärsyttää valtavasti ainaskin minun psoriastani,
Mutta tuota että sitä laittaa ihon päälle en ole kokeilu mutta en usko että se auttaa, aurinko on ehkä paras lääke ja myös kannattaa olla syömättä mitään sokerista taikka mitään väriaineita koska ne on 100% psoriasta ärsyttäviä aineita - Tsäänsson
Toimii se, sisäisestikin pikkusen eri asia ku sokeri. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463230Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091952Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171930Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si831797- 181532
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431428- 281356
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901329Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261222UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131168