Wanda Bella Skootteri

krisu1111

Omistatko kyseisen skootterin tai oletko hankkimassa. Olisi kiva kuulla käyttökokemuksia ja mielipiteitä. Myöskin vertailevia näkökulmia esim. 2,5x kalliimpaan Vespaan.

kiitos

11

4883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsellä tallissa myös wanda bella 50cc ja onhan se ainakin muotoilultaan kaunis ja hyvänä pidän myls sitä että siinä oikeasti sopii kaksi istumaan mutta mutta moposkootteri ja 4-tahtinen tekee sen että ei sillä kauheasti 2-päällä ajella,ainakaan aikuiset ;) muuten kiva peli ajella kylällä

• krisu1111

Kiva kuulla, myyvkö kyseistä mallia pelkästään Savenmaa vai löytyykö jostakin PK seudulta? olisi kiva päästä livenä kattelee. Mitäs luulet kestävyyden kannalta? kyseessä kuitenkin kiinalainen...

• Esanssia
        krisu1111 kirjoitti:

Kiva kuulla, myyvkö kyseistä mallia pelkästään Savenmaa vai löytyykö jostakin PK seudulta? olisi kiva päästä livenä kattelee. Mitäs luulet kestävyyden kannalta? kyseessä kuitenkin kiinalainen...

Ei ilmeisesti myydä muualla. Toimittavat kotiovelle sieltä pohjanmaalta 69€ hintaan. Tilasin itselleni juuri tuollaisen valkoisen. Täytyy varmaan ottaa sieltä se "holkki" pois, niin moottori jaksaa paremmin vääntö kasvaa. Variaattoriin myös kevyemmät rullat, niin edellisen toimenpiteen nostama nopeus hieman tippuu, mutta vääntö nousee edelleen. Tällöin jaksaisi ehkä viedä kahta aikuistakin!

• ralla
        Esanssia kirjoitti:

Ei ilmeisesti myydä muualla. Toimittavat kotiovelle sieltä pohjanmaalta 69€ hintaan. Tilasin itselleni juuri tuollaisen valkoisen. Täytyy varmaan ottaa sieltä se "holkki" pois, niin moottori jaksaa paremmin vääntö kasvaa. Variaattoriin myös kevyemmät rullat, niin edellisen toimenpiteen nostama nopeus hieman tippuu, mutta vääntö nousee edelleen. Tällöin jaksaisi ehkä viedä kahta aikuistakin!

Tyttö voitti just tuollaisen kilpailusta! Mitä tarkoittaa holkki pois ja rullat vaihtoon...?

• Esanssia
        ralla kirjoitti:

Tyttö voitti just tuollaisen kilpailusta! Mitä tarkoittaa holkki pois ja rullat vaihtoon...?

Siis noilla saa helposti noihin skoottereihin lisää vääntöä ja nopeutta. Itse en ole tuollaista koskaan yrittänyt, mutta ajattelin pyytää 12v nuoremmalta pikkuveljeltäni apua tuohon. Ja netistä löytyy varmasti joitakin ohjeita. Siis se "holkki" on siellä ahdistamassa ainoastaan sitä moottoria, jotta nopeus saataisiin tiputettua tuohon sallittuun.

• Esanssia
        Esanssia kirjoitti:

Siis noilla saa helposti noihin skoottereihin lisää vääntöä ja nopeutta. Itse en ole tuollaista koskaan yrittänyt, mutta ajattelin pyytää 12v nuoremmalta pikkuveljeltäni apua tuohon. Ja netistä löytyy varmasti joitakin ohjeita. Siis se "holkki" on siellä ahdistamassa ainoastaan sitä moottoria, jotta nopeus saataisiin tiputettua tuohon sallittuun.

Niin ja noilla kevyemmillä rullilla taas saadaan sitten tiputettua sitä edellisen operaation nostamaa nopeutta, kuitenkin samalla saadaan vielä lisää vääntöä ja kiihtyvyyttä. (Näin olen ainakin kuullut, silloin kun itse olin mopoiässä ei noita skoottereita vielä oikeastaan ollut)

• ralla
        Esanssia kirjoitti:

Niin ja noilla kevyemmillä rullilla taas saadaan sitten tiputettua sitä edellisen operaation nostamaa nopeutta, kuitenkin samalla saadaan vielä lisää vääntöä ja kiihtyvyyttä. (Näin olen ainakin kuullut, silloin kun itse olin mopoiässä ei noita skoottereita vielä oikeastaan ollut)

Kiitos tiedosta! Yritänpä myös löytää jonkun virittelijän Bellaa tutkimaan!

• SamiLas
        ralla kirjoitti:

Kiitos tiedosta! Yritänpä myös löytää jonkun virittelijän Bellaa tutkimaan!

malli on paranneltu ja mm. kiihdytyspumpullinen kaasutin ja variaattori uudenlainen, joten kiihtyy ja jaksaa viedä aikuisiakin paremmin.

• koko?
        SamiLas kirjoitti:

malli on paranneltu ja mm. kiihdytyspumpullinen kaasutin ja variaattori uudenlainen, joten kiihtyy ja jaksaa viedä aikuisiakin paremmin.

Onko kellään tietoa minkä kokoiset ja painoiset variaattorin rullat vm-08:ssa on? Tietäis että kuinka kevyet ostais tilalle.

• Paino ongelma
        koko? kirjoitti:

Onko kellään tietoa minkä kokoiset ja painoiset variaattorin rullat vm-08:ssa on? Tietäis että kuinka kevyet ostais tilalle.

Onko kukaan tosiaan tietoinen Bellan rullien painosta ja minkä painoiset kannattaisi laittaa kiihtyvyyden ja väännön parantamiseksi..?

• Paino ongelma kirjoitti:

Onko kukaan tosiaan tietoinen Bellan rullien painosta ja minkä painoiset kannattaisi laittaa kiihtyvyyden ja väännön parantamiseksi..?

vaihdoin alkuperäisten tilalle 5,1grammaiset ja mäennousukyky parani jonniin verran... mopohan se kuitenkin on...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1598
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1119
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1010
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      838
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe