Haluaisin tietää mistä voi ostaa yrttien taimia pääkaupunkiseudulla? Käsittääkseni niitä jossain myydään... Olen ajatellut istuttaa niitä perennojen joukkoon. Kiva olisi saada ruohosipulia, persiljaa jne perusjuttuja. Myös laventelin haluaisin. Tähän mennessä en ole vielä löytänyt. Tietääkö joku onko esim Muhevaisella tai Vantaan Backaksella tai vastaavissa? Ei jaksaisi kaikkkia kiertää joten jos tiedätte joku niin olisin tosi kiitollinen vastauksista!
mistä saa yrttien taimia?
5
1827
Vastaukset
- eeeee
ruokakaupassa olevat yrtit jotka on poteissa istutat maahan
- tulee Labby
voi kysellä Jannelta Janne Länsipuro
Puh. 040-740 8445
[email protected]
Hyötykasviyhdistys TAIMITORI VILJELYKAUDEN AVAJAISET
22.5.2008 (to) alkaen klo 15
Tervetuloa ja perinteiseksi muodostuneelle taimitorille & viljelykauden avajaisiin Annalan huvilan puistoon.
Tarjolla on kaiken maailman kasveja: vanhoja ruusuja, perinneperennoja ja muitakin perennoja, kesäkukkia, yrttejä, vihannesten taimia, siemenperunaa ynnä muuta. Orangeriassa pelakuumarkkinat.http://www.puutarhaliitto.fi/puutarhapaiva_uusimaa.html - laventeli
Kiitos vastauksista! Eipä tullut mieleenikään että ne kaupan yrtit voisi istuttaa maahan... Pitää kokeilla. Tuo tori juttu taitaa mennä multa ohi tänään, mutta kiitos yhteystiedoista!
- ..................
Moi,
Plantagenissa on yrttejä, ihan niitä perussyötäviä mutta siellä oli myös parhaillaan kukkivaa laventelia. No ainakin oli vielä viikko sitten, Helsingin Plantagenissa...- laventeli
Kiitti vinkistä! Taidankin käydä siellä viikonloppuna, kuulin että Backaskin ainakin on joskus mainostanut yrttejä, joten se ois toinen vaihtoehto siinä vieressä. Meinasin laittaa tuota laventelia uuteen perennapenkkiini antamaan tuoksua. Noita yrttejä ei vielä ehkä kannata kuitenkaan istuttaa? Kun on tuota hallaa ollut etelä-suomessa vielä, mitä olette mieltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882