Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Keuhkoihin sattuu kun yskii

kuiva yskä

Maanantaina yhtäkkiä kurkku rupes tuntuun kuivalta ja niinku se olisi tulossa kipeäksi. Tiistaina olo pahentui, kurkku ei ole kipeä enkä tunne että siellä olisi mitään, ehkä limaa joka ei irtoa pois. Kun hengitän, kurkusta lähtee semmosta inhottavaa ääntä joten on pakko yskästä ja yskiminen tuntuu kuivalta ja mitään ei kurkusta tule ulos. Nyt on ruvennu sattuun ylävatsaan/keuhkoihin kun yskin. Ei jaksa liikkua, tuntuu ettei jalat kanna ja selkä on tosi kipeä. Päätä jomottaa ja silmiä kuumottaa. Kuumetta on ollu 36 - 37.2 astetta. Pärskin ihan älyttömästi, monta kertaa peräkkäin. Ei pysty nukkumaan kun tuntuu että happi loppuu. Niin kipiänä paikat että meinaa ihan itku päästä. Välillä tulee kylmä ja välillä taas tosi lämmin. :(

8

4206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pännii?

      Hahaa vituttaaks? :) mua vituttaa mul on sama ongelma

    • effef

      No voih.

    • Sìsì

      Sattuu tällä hetkellä olemaan kanssa hieman sama ongelma. Kipeenä oon ollu nyt kaks päivää, alkoi illalla käheällä kurkulla, ja seuraavana aamuna oliki jo kuumetta 37,4 ja pääkipua. Kuume nous iltaa myöten miltei 38 asteeseen. Tällä hetkellä ei oo kuumetta, mutta eilen alkoi yskiminen sattumaan, ja sisään hengittäminen vihloo. Yskiessä tulee raudan maku suuhun. Nenä myös ihan tukossa ja aivastelu alottaa uuden yskäkohtauksen. Tässä sitä sitten yritän mietiskellä että mikä mulla on...

    • Harti

      Keuhkokuume.

    • Koivuahanse

      Siitepölyallergia

      • kyllä se siitä

        Tavallista räkätautia se on. Sen saa, kun liian vähissä vaatteissa lähtee kuntolenkille märkään metsään. Mulla alkaa olla jo ohikin. Limaa ja räkää tosin vielä irtoilee sieraimista ja kurkusta. Nenästä tuli myös paksua kauniin keltaista eritettä, kun sivuontelot vihdoin avautuivat. Pahimmassa vaiheessa otin jopa yhden Buranan.


    • feber3

      37' ei oo mitää kumetta jestas... xS

      • sprögels

        sitä se herra luutnanttikin aina sanoi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe