Asia Rooms

Nimetön

Hei!
Olisin kiinnostunut varaamaan Asia Roomin kautta eräästä hotellista huoneen. Onko kokemuksia varauksesta? Ennen kaikkea onko varauksen tekeminen tätä kautta luotettavaa?

Kiitos :)

6

2284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • X paroni

Mä ole varannut asianroom firman kautta 5-6 kertaa hotellin.Tulostat vaan VOUCHERIN ja menet sen kanssa valitsemaasi hotelliin....no any problems.

• maaaaaaaalainen

erittäin hyvin toiminut aina kaikkialla muuallakin maailmassa,on kokemusta.

• Kille
        maaaaaaaalainen kirjoitti:

erittäin hyvin toiminut aina kaikkialla muuallakin maailmassa,on kokemusta.

www.latestays.com toimii todella hyvin voin suositella ja suht halpoja hotelleja varsinkin hot seasongin ulkopuolella kuten nyt..

• vok

On toiminut, ei valittamista minulla.

• gmw

Oon varannut useasti Asiaroomsin kautta, on luotettava. Firma (Turismo Asia) kuuluu TUI-ketjuun (kuten Finnmatkatkin). Joka kerta kaikki pelannut, voucherit toimineet ja ei mitään ongelmia. Asiakaspalvelu (sähköisesti) pelaa myös nopeasti, kerran jouduin kirjoittamaan heille s-postia eräästä varauksestani, vastasivat muutaman tunnin kuluessa. :)

• www.thaimaaopas.fi

Asiaroomsin varaukset eivät tapahdu ihan reaaliajassa, eikä tilattujen huoneiden saatavuus ole aina taattu.

Jos hotellissa ei ole tilaa, he ilmoittavat siitä meilillä ja saattavat ehdottaa toista vastaavaa hotellia. Kuitenkaan heillä ei ole tai ainakaan ennen ollut näistäkään reaaliaikaisia tietoja, tämä on hieman omituista. He siis ehdottavat tilalle hotelleja, joista eivät tiedä onko niissäkään tilaa.

Itselläni on pahimmillaan käynyt niin, että kolme haluaamani hotellia oli peräjälkeen täynnä. Lopulta sain kyllä huoneen, mutta viivystysten vuoksi meni aika viime hetkeen. Kannattaa vain varata aikaa.

Luottokorttia ei kuitenkaan veloiteta, jos varaus ei lopulta onnistu. Ja jos varaus menee läpi, en usko enää ongelmia tulevan. Siinä mielessä kai luotettava yhtiö.

Asiaroomsin lisäksi kannattaa katsastaa http://www.thaimaa.info jossa näkee kerralla hinnat useilta muiltakin välittäjiltä ja voi vertailla niitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3043
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2685
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1803
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe