Eli ostin gh3 pc:lle. Asennus onnistui hyvin mutta kun alan pelaamaan sitä niin se ilmoittaa että GH3.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava. mitä mun pitäis tehä et se alkais toimimaan
Guitar hero 3 ongelma
guitar_hero
4
1074
Vastaukset
- asentaa
uudestaan jos alkais vaikka toimii
- Guitar_Hero
oon kokeillu jo
- apua
Guitar_Hero kirjoitti:
oon kokeillu jo
Sama ongelma enkä keksi mitään ratkasua...kokeilin jopa uudelleen asentaa windowssin mutta ei mitään vaikutusta. Vähän on nyt turha oli 70e ihan hukkaan
- Joku
apua kirjoitti:
Sama ongelma enkä keksi mitään ratkasua...kokeilin jopa uudelleen asentaa windowssin mutta ei mitään vaikutusta. Vähän on nyt turha oli 70e ihan hukkaan
Lataa siihen peliin joku päivitys tai lataa exe netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437377
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623298
- 512984
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512852Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1861829- 471541