Eli ostin gh3 pc:lle. Asennus onnistui hyvin mutta kun alan pelaamaan sitä niin se ilmoittaa että GH3.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava. mitä mun pitäis tehä et se alkais toimimaan
Guitar hero 3 ongelma
guitar_hero
4
1088
Vastaukset
- asentaa
uudestaan jos alkais vaikka toimii
- Guitar_Hero
oon kokeillu jo
- apua
Guitar_Hero kirjoitti:
oon kokeillu jo
Sama ongelma enkä keksi mitään ratkasua...kokeilin jopa uudelleen asentaa windowssin mutta ei mitään vaikutusta. Vähän on nyt turha oli 70e ihan hukkaan
- Joku
apua kirjoitti:
Sama ongelma enkä keksi mitään ratkasua...kokeilin jopa uudelleen asentaa windowssin mutta ei mitään vaikutusta. Vähän on nyt turha oli 70e ihan hukkaan
Lataa siihen peliin joku päivitys tai lataa exe netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12717
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603