Niillä keillä on pankkiasiointi siellä.
Onko todellakin niin, että jos ottaa käyttötilin, verkkopankin ja pankkikortin/visa electronin palvelumaksut ovat 0e ilman mitään nuorisoalennuksia tms?
Sen huomasin, että jos nostaa yli 5 kertaa otolta niin sitten alkaa maksamaan. No korteilla nykyään paljon maksetaan eikä tuota yli 5 kertaa tarvi nostaa kuukaudessa joten siitäkään ei menisi kuluja.
Entä tuo pankin mastercard kun siinä alkaa jo 500e eurosta ylöspäin luotto, muilla ei taida olla tuollaista lukuunottamatta Nordean check-in asiakkaita? Tarkoitan siis sitä kuinka helposti kortti on myönnetty? Tällä tarkoitan sitä kuinka isoja tuloja ja työhistoriaa pitäisi olla?
Handelsbanken
5
987
Vastaukset
- Handelsbankenin asiakas
Handelsbankenin palvelut yksityishenkilöille ovat ilmaisia. Minulla on Mastercard 2000 euron luotolla, eikä ollut mitään ongelmia sen saannissa, mutta kannattaa täyttää se hakemus mahdollisimman huolellisesti.
Pankin luottokäytäntö tuntui olevan hiukan muita pankkeja tiukempi, mutta vastineeksi sain paremman marginaalin ja palvelu on aivan ylivoimaista verrattuna muihin pankkeihin.(Kokemusta OP:sta, Nordeasta ja Aktiasta).Mistä se Handelsbanken saa tuottonsa, kun täältä saa sen käsityksen, että siellä on kaikki huippuhyvää ja sen lisäksi vielä ilmaista?
- Handelsbankenin asiakas
Timontti kirjoitti:
Mistä se Handelsbanken saa tuottonsa, kun täältä saa sen käsityksen, että siellä on kaikki huippuhyvää ja sen lisäksi vielä ilmaista?
Mä kysyin oikeasti samaa, kun kilpailutin pankkeja. Sain aika selkeän vastauksen: pienemmät kulut. Eivät mainosta kuulemma niin paljon kuin kilpailijat. Lisäksi konttorit pienempiä, jolloin ei byrokratiaa eikä henkilökuntaa ei niin paljon. Ja tuo on pakko allekirjoittaa.
Handelsbanken on Pohjoismaiden 3. suurin pankki, mutta heitä ei näy Suomessa juuri missään mainostamassa.
- asiakas 9 v.
Kyllä asiointi on maksutonta ja palvelu erittäin hyvää. Konttorissa ei ole jonoja, mutta ei pankki toivo asiakkaikseenkaan sellaisia, jotka konttorin penkkejä kuluttavat (näin olen ymmärtänyt).
Ainoa miinus on se, että jos sinulla on Visa tai Mastercard niistä pitää maksaa vuosimaksu Luottokunnalle. Masterissa vuosimaksu on 30 euroa ja Visassa se määräytyy luotonmäärän mukaan. Lisäksi konttoreissa ei taida olla tallelokeroita, jonka minä esim. olen joutunut ottamaan Nordeasta (ja maksan enemmänkuin Nordean avainasiakas).
Lainansaanti on selvästi tiukempaa ja vakuudet tarvitaan pieneenkin lainaan, mutta ei se ole haitannut kun vakuuksia on.
Köyhiä ei taideta kaivata, vaan asiakkaita, jotka käyttävät nettipankkia ja joilla on isoja lainoja (vakuuksilla) tai isohkoja talletuksia. Näistä se pankki elää.
Joka tapauksessa hyvä pankki!- Mir-Lii
Uutiseksi asti tänään pääsi hiljaiset tunnustelut Handelsbankenin fuusioituminen Nordeaan. Neuvotteluista tai sopimuksesta niiden aloittamiseksi ei kuitenkaan ole kysymys.
Olen ollut tyytyväinen Handelsbankenin asiakas v 1998:sta lähtien.
Aika näyttää tuleeko tuosta 25.8 olleesta pienestä uutisesta myöhemmin isompaa tekstiä lehtien taloussivuille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666254Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583083- 312233
- 131847
- 201828
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191803Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131552- 181539
- 511515
- 91473