ja esimerkkinä oleminen? Olen itse 38-v gay fanitan joo Jaria. Musiikki iskee rytinällä ja Jaria myös himoan. Menee fantasian puolelle, jos kerron mitä haluaisin. Mutta mutta ihan mielenkiinnosta, miltä tuntuu naisupuoleisesta kuulijasta, kun hän laulaa rakkaudesta kaipauksesta? Tuleeko mieleen seksuaalisuus? Minä ainakin koen Jarin laulavan minulle, entä te enemmistö? Miltä tuntuu, kun Jari kättelee halaa, eikä tunne kiinnostusta sen enempää. Kertoi haastattelussa sen, ettei häntä tuon taivaallista kiinnosta se, mitä kellekin hänen biisinsä tuo mieleen tai minkä tapauksen. Olenko erikoinen, kun fanitan ja himoan samalla?
julkisuus
13
1973
Vastaukset
- ihan ok
jos tykkää Jarin musasta ja himoitsee vähän siinä sivussa. Minkä sitä kuukaan tunteilleen voi. Jäi vähän mietityttämään kun kirjoitit, että häiritseekö kun Jari esim. halaa eikä tunne mitään. Oletko sitä mieltä, että jos Jari olisi hetero, hän saisi jonkinlaisia gigsejä naisfanien halailuista. En usko, että hän nauttii sen enempää miesfanien halailusta. Hän elää kuitenkin käsittääkseni parisuhteessa. Minusta ventovieraan ihmisen halaamiseen ei liiemmin tunteita liity.
Kun Jari laulaa rakkaudesta ja kaipauksesta, minusta on vain hienoa jos hän osoittaa sanansa omalle rakkaalleen. Usein rakkauslauluja kuunnellessani mielessäni on kyllä oma rakas...- artistitar*
siis pitäisikö artistien tuntea jotain seksuaalista tms halatessaan tai katsoessaan kuulijoitaan, oli he mitä sukupuolta tahansa? ei mun mielestä, musiikki on sieluille, ei sukupuolille:)
- seksuaaliterapeutti
artistitar* kirjoitti:
siis pitäisikö artistien tuntea jotain seksuaalista tms halatessaan tai katsoessaan kuulijoitaan, oli he mitä sukupuolta tahansa? ei mun mielestä, musiikki on sieluille, ei sukupuolille:)
ns idoliasteelle mennyt fanitus, kyllä siinä on mukana seksuaalisiakin tunteita. Murkut ihastuvat "rakastuvat" bändeihin ja siitä se sitten alkaakin. Onkin sitten aivan eri asia onko vain ns. taviskuuntelija, joka konserteissakin käy vai sitten ihan fanipohjalla liikkeellä. Aiheesta on kirjoitettu monta psykologista teostakin. Käypä kirjastossa!
- Aleksandra
Käsittääkseni lähes kaikki Jarin keikoilla käyvät tuntevat, että "hän laulaa juuri minulle" - ei tietenkään niin, että hän rakkaudesta laulaessaan kaipaisi nimenomaan minun läheisyyteeni, vaan niin, että hän saa laulun sanat koskettamaan jokaista kuulijaa.
Riippuu vähän laulusta, mitä ajattelee. Minulle kaikkein henkilökohtaisin Jarin lauluista on "Du är den ende", enkä sitä kuunnellessani totisesti ajattele Jaria, vaan ihan toista miestä, johon olin rakastunut kauan, kauan sitten. On ihanaa, kun Jari tuo laulullaan mukavia muistoja mieleen.
Pari kertaa olen päässyt halaamaan Jaria, ja se tuntui suurin piirtein samalta kuin kenen tahansa puolitutun halaaminen. Olen fani, mutta en ole koskaan liittänyt Jariin mitään eroottisia haaveita, niin kuin ei varmaan suurin osa muistakaan naisfaneista.- Lisbet
sitä ajattelee itse laulajaa vaikka kuinka "lurittelisi" rakkaus lauluja "juuri minulle". Yhtä Jarin laulua kuunnellessa herkistyn kyyneliin. Laulu on "Eiliseen" ja silloin ei taatusti ole laulaja mielessä, jos nyt sanoitus ei sanalleen kosketa mutta koskettaa yhtä perhetapahtumaan tosi läheltä jotta sydän on pakahtua.Toivoisin että Jari jossain keikalla sen vielä esittäisi. Jos Jari luet tämän, voisitko ottaa sen laulun vielä ohjelmistoosi...Kiitos!
- memo
Lisbet kirjoitti:
sitä ajattelee itse laulajaa vaikka kuinka "lurittelisi" rakkaus lauluja "juuri minulle". Yhtä Jarin laulua kuunnellessa herkistyn kyyneliin. Laulu on "Eiliseen" ja silloin ei taatusti ole laulaja mielessä, jos nyt sanoitus ei sanalleen kosketa mutta koskettaa yhtä perhetapahtumaan tosi läheltä jotta sydän on pakahtua.Toivoisin että Jari jossain keikalla sen vielä esittäisi. Jos Jari luet tämän, voisitko ottaa sen laulun vielä ohjelmistoosi...Kiitos!
jos on ihastunut Jariin. Se ei ole keltään pois, vaan on minun oma tunteeni. Olen ollut muutamia kertoja hänen halauksessaan. Ihanaa olla hetki niin lähellä, se säilyy mielessä pitkään.
- whatever...
memo kirjoitti:
jos on ihastunut Jariin. Se ei ole keltään pois, vaan on minun oma tunteeni. Olen ollut muutamia kertoja hänen halauksessaan. Ihanaa olla hetki niin lähellä, se säilyy mielessä pitkään.
haaveilla ja ihastua idoliinsa,vaikka tietääkin, ettei häntä ikinä saa tai hän ei ikinä kiinnostu, vaikka muutoin miesten päät itse kääntäisikin. Se on samanlainen ihastumisen tunne kaiketi, mutta ilman vastatunteita. Julkkis on sen suhteen "vapaata riistaa".
- brunetti28
whatever... kirjoitti:
haaveilla ja ihastua idoliinsa,vaikka tietääkin, ettei häntä ikinä saa tai hän ei ikinä kiinnostu, vaikka muutoin miesten päät itse kääntäisikin. Se on samanlainen ihastumisen tunne kaiketi, mutta ilman vastatunteita. Julkkis on sen suhteen "vapaata riistaa".
minäkin olen päässyt yhden kerran halaan jaria ja se oli kyllä aivan ihanaa meinas taju lähteä pelkästä onnesta.
kyllä minäkin olen ihastunut jariin oikein kunnolla. - sanoinkuvaatonta
brunetti28 kirjoitti:
minäkin olen päässyt yhden kerran halaan jaria ja se oli kyllä aivan ihanaa meinas taju lähteä pelkästä onnesta.
kyllä minäkin olen ihastunut jariin oikein kunnolla.ok tiedän minäkin, että kääntyy miesten päät, kun ohitse menen...tosin olen jo naimisissa. Mutta silti minäkin oon ihastunut...silleen salaa..ja halatessa kyllä sydän läpättää. Koen jotenkin näiden vuosien jälkeen Jarin ihan kuin tuntisin ja ajatukset tietäisin. Tosin en ole ikinä edes jutellut...halannut muutaman kertaa...ja lukuisat konsertit kiertänyt.
- haloo!
Voihan ystävääkin halata ja se tuntuu niin ihanan lämpimältä, vaikkei kysymyksessä olisi ollenkaan seksuaalisuus, vaan ihana lämpö ihmisten välillä.
- pervoa
on kait teitäkin jotka fantasioivat makaavansa kaikkien kanssa mikä liikkuu mutta minä homona fanitan Jaria vain musiikin takia. Eivät tule laulujen halaukset lähemmäksi koska on omakin halattava.
- eastwirginia
Just joo pervoa on todella.Minä en itse enää pätkän vertaa rakasta Jaria. Hävitin kaikki Jarin cd levyt jotka aikanani ostin. Nyt on toiset jutut minulla meneillään.Ja täällä näköjään jo puppelitkin kirjoittelee. No sorry.Mutta en ymmärrä puppelipoikien nyky käytäntöä.Olen nainen joka etsii miehekästä miestä.Ja umpi heteroa.Olen ollut Jari Sillanpään fanina vuodesta 1996 jolloin täytin 18 vuotta.Ja nyt se sitte piisaa lopullisesti olen kyllästynyt.Kyllästynyt Kalkkuna
- sitten tärkeäksi
eastwirginia kirjoitti:
Just joo pervoa on todella.Minä en itse enää pätkän vertaa rakasta Jaria. Hävitin kaikki Jarin cd levyt jotka aikanani ostin. Nyt on toiset jutut minulla meneillään.Ja täällä näköjään jo puppelitkin kirjoittelee. No sorry.Mutta en ymmärrä puppelipoikien nyky käytäntöä.Olen nainen joka etsii miehekästä miestä.Ja umpi heteroa.Olen ollut Jari Sillanpään fanina vuodesta 1996 jolloin täytin 18 vuotta.Ja nyt se sitte piisaa lopullisesti olen kyllästynyt.Kyllästynyt Kalkkuna
jakaa asian täällä. Tervemenoa!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019