Onko bubren käyttäjiä ja mikä on saatavuus nykyään?
Bubre
7
2035
Vastaukset
- esatin
helsingistä 70e
en käytä, en tiärä, tarjottihi, vitun nisti hyi sua.- tex_N
hullu lähtee maksaa 70e vaikka se nykyää tuntuuki aina välillä olevan kiven alla mut 40-50e sillä välillä hinnat menee...
- Tex-Mex
tex_N kirjoitti:
hullu lähtee maksaa 70e vaikka se nykyää tuntuuki aina välillä olevan kiven alla mut 40-50e sillä välillä hinnat menee...
Kiven alla kyllä on ja ei lähellekkään tuohon hintaan! Tuplaten lisää!
- I Rahman
Nykyään ongelma lääkärit,ovat esteenä vapaalle käytölle .minä pieren kaseja.
- ässssääää
stadist saa 15-30 kieko, ainaki ite ja frendit.
- ankklluli
Pää ihan tyhjä kertokaas mulle kapulan oikea nimi?
- jpepp
Subutex tai naloksonia sisältävä Suboxone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876