Tässä on oikeaa otetta!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1534741
"He piirittivät pelästyneen ja itkevän pikkutytön ja halusivat viedä hänet tutkittavaksi ilman vanhempia."
Jos eivät typerät vanhemmat vaivaudu selvittämään mitä saa viedä maasta ja mitä ei, eivätkä vaivaudu valvomaan jälkikasvunsa tekosia, on hyvä että heitä edes silloin tällöin asiasta muistutetaan.
Hienoa, egyptiläiset tullimiehet!!
6
1008
Vastaukset 6
- eihän
vanhemmat nyt millään voi tietää mitä NELIVUOTIAS pakkaa reppuunsa...harmi vaan, etteivät joutuneet maksamaan reiluja sakkoja. Taisi vanhemmat pakata tahallaan tavarat kakaran reppuun ajatellen, ettei sitä tarkisteta.
- miten tämäkin
pistettiin muiden syyksi, ne ilkeät ulkomaalaiset tullimiehet kehtasivatkin tehdä SUOMALAISELLE näin. Kyllähän nyt suomalaiselle pitäisi olla eri säännöt etteivät vain suomalaiset järkyty. Ihan oikeaa toimintaa ja syyttäkööt vanhemmat vain itseään! Luultavasti samat ihmiset jotka tästä niin hirveästi järkyttyivät, ovat niitä jotka taivastelevat miten ne MUUT salakuljettavat kiellettyjä tavaroita.
- maassa maan tavalla
Kahden lapsen kanssa matkustelleena olen kyllä tietoinen lapseni repun sisällöstä aivan varmasti. Missä vanhemmat on ollut silloin kun lapsi on simpukkansa rannalta kerännyt? Katsellut merelle vai?
Ala-arvoiset vanhemmat kun ovat laittaaneet lapsen syyksi. - koko perhe
maassa maan tavalla kirjoitti:
Kahden lapsen kanssa matkustelleena olen kyllä tietoinen lapseni repun sisällöstä aivan varmasti. Missä vanhemmat on ollut silloin kun lapsi on simpukkansa rannalta kerännyt? Katsellut merelle vai?
Ala-arvoiset vanhemmat kun ovat laittaaneet lapsen syyksi.tarvitsee vähintäänkin kriisiapua ja matkatoimistolta lahjakortin tai korvauksia.
Ettei vaan olisi kyseessä joku tällä palstalla typeryyksiä kysellyt matkustaja ("onko Egyptissä vaippoja"). Monihan täällä neuvookin ottamaan vaipat ja lastenruuat mukaan, että jää tilaa tuliaisille. Kas, niinpä jäikin! - Eipä syyllistetä
koko perhe kirjoitti:
tarvitsee vähintäänkin kriisiapua ja matkatoimistolta lahjakortin tai korvauksia.
Ettei vaan olisi kyseessä joku tällä palstalla typeryyksiä kysellyt matkustaja ("onko Egyptissä vaippoja"). Monihan täällä neuvookin ottamaan vaipat ja lastenruuat mukaan, että jää tilaa tuliaisille. Kas, niinpä jäikin!Myönnän kyllä, että vanhemmat ovat olleet varomattomia, kun eivät näiden turvamääräysten puitteissa tarkista sääntöjä perusteellisesti ja maakohtaisesti. Mutta onhan se nyt aika hurja tilanne, jos alle kouluikäinen pikkutyttö ollaan viemässä putkaan. Pientä rajaa. Repun sisältö jemmaan tullimiesten huomaan ja koneeseen. Ihan turha huudattaa pikkutyttöä ja perhettä kentällä tunti.
- hyvähyvä
Eipä syyllistetä kirjoitti:
Myönnän kyllä, että vanhemmat ovat olleet varomattomia, kun eivät näiden turvamääräysten puitteissa tarkista sääntöjä perusteellisesti ja maakohtaisesti. Mutta onhan se nyt aika hurja tilanne, jos alle kouluikäinen pikkutyttö ollaan viemässä putkaan. Pientä rajaa. Repun sisältö jemmaan tullimiesten huomaan ja koneeseen. Ihan turha huudattaa pikkutyttöä ja perhettä kentällä tunti.
huhhuh..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461115Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83897- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29785Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197700Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40663- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu119572Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as11554Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12535On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 76481
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467