Kaikki te, jotka matkustatte lastenne kanssa johonkin, missä aurinko vain paistaa: LAPSILLE KORKEAT SUOJAKERTOIMET JA HATTU AINA PÄÄHÄN! Aurinkolasitkin olisi hyvä olla. Kamala, kun välillä näkee pieniä lapsia, joiden iho palanut ihan rakkuloille.
MUISTAKAA!
kauhuissaan
1
711
Vastaukset
- Onneksi harvoin näkee
Kyllä vaan, lapsen iho on erityisen herkkä ja pienten "lämmönsäätelyjärjestelmä" on kehittymätön. Oman kokemukseni mukaan, vaikka noissa lapsikohteissa ei juuri liikuta, suomalaiset pitävät kyllä esimerkillistä huolta lasten terveydestä. Johan tällä palstallakin käyty keskustelu siitä kertoo.
Eniten olen kiinnittänyt huomiota aurinkolasien puutteeseen. Itse en pystyisi olemaan hetkeäkään rannalla/altaalla/missään ilman niitä kapistuksia auringon paistaessa. Tietysti jos tenavalla on lippis tai vastaava, se kyllä suojaa myö silmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221