Onko kenelläkään kokemusta molemmista pyöristä. Kummassa on kyykympi ajoasento? Ostamassa jompaa kumpaa ja ao asia ratkaisee lopullisesti kumman otan..
CBR 954 vai CBR 1000?
6
2068
Vastaukset
- todellinenpulma
Et jaksa sitten käydä istumassa kumpaakaan pyörää ?
954 on rr ja 1000 matkapyörä.- Aloittaja
Tonninen RR:kö matkapyörä? Mistälähtien?
Juu..kävisin. Sanoppa vaa paikka missä molemmat on yhtäaikaa istuttavana. Oon meinaa melkomonta paikkaa kiertänyt. - mikäsnyteteen
Aloittaja kirjoitti:
Tonninen RR:kö matkapyörä? Mistälähtien?
Juu..kävisin. Sanoppa vaa paikka missä molemmat on yhtäaikaa istuttavana. Oon meinaa melkomonta paikkaa kiertänyt.just just.
- Marru.
Kokemusta molemmista löytyy. Eipä oo muuta eroo ku tonnisessa ohjausiskari vakiona. Ajoasento sama. Jotenki fiilis et 954.ssa on enempi alavääntöä ja tonninen on kiekkakone ihan ku kuussatanen. Korjatkaa jos olen väärässä
- Pyöräilijä954
Itsellä ollut Blackbird ja nyt 954. Kokemuksen syvällä rintaäännellä sanoisin seuraavaa... Bläkäri vaatii pitkät kädet tahi pitkän selän (myös korotus palat OK). Itse suht normaalin kropan omistavana kuitenkin sanoisin pyörän olevan kelpo peli varsinkin pitemmällä matkalla. Radallakin pyörää tuli koitettua ja nopeus radalla ei ainakaan pyörästä ollut kiinni ; ) 954 on kuin kuussatanen Bläkärin rinnalla. Näppärä ja nopea sekä varsinkin kaupunki liikenteessä/radalla nopeampi. Tai ainakin siltä se tuntuu...
- <<<<
CBR 954 KUULOSTAA HYVÄLTÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658