olen jo kerran käynyt kertaamassa ja nyt pitäisi lähteä taas,mutta ajattelin jättää välistä.Mitä tapahtuu,onko spollet ovelta hakemassa,soittelevatko perään?
sanktio?
2
1247
Vastaukset
- ovelle mutta
"Mitä tapahtuu,onko spollet ovelta hakemassa,soittelevatko perään?"
Ei ole spollet ovella eivätkä perään soittele. Tulee jossain vaiheessa ihan oikea poliisi, koska sinut etsintäkuulutetaan ja esitutkinnan jälkeen tulee kutsu käräjäoikeuteen, jossa saat sakkoja tai mahdollisesti vankeutta (ehdollisena). Riippuu siitä katsotaanko rikoksesi luvattomaksi poissaoloksi vai karkaamiseksi. - Tässä ratkaisu
Tämä on Wikipediasta:
"Reservinkieltäytyminen
Varusmiespalveluksen suorittanut reserviläinen voi kieltäytyä aseellisesta palveluksesta. Mikäli hänellä on tällöin voimassa oleva kertausharjoituskutsu, hänet kutsutaan viikon mittaiselle täydennyspalvelusjaksolle. Muutkin voidaan työministeriön harkinnan mukaan kutsua täydennyspalvelukseen. Täydennyspalveluksesta kieltäytyminen johtaa sakkorangaistukseen ja uuteen täydennyspalvelumääräykseen, josta kieltäytyminen johtaa jälleen sakkoihin ja niin edelleen. Periaatteessa täydennyspalvelumääräys–kieltäytyminen–sakko-uusi määräys -ketju voi jatkua, kunnes asevelvollinen täyttää 60 vuotta. Tällainen rangaistusten ketjuttaminen on Suomen lainsäädännössä harvinaista.
Reservinkieltäytyminen on yhtä peruuttamatonta kuin siviilipalvelus, eikä reservinkieltäytyjä voi halutessaan enää palata takaisin reserviin sen jälkeen kun täydennyskoulutusjakso on suoritettu. Samalla reservinkieltäytyminen estää Maakuntajoukkojen toimintaan osallistumisen."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904