Tässä olis koko tarina: Viime viikon maanantaina todettiin alapäässä herpes, perjantaina nousi kuume ja pääkipu oli ihan hirveä... nämä vaivat rauhoittui viikonlopuksi, mutta sitten nyt maanantaina minulle iski virtsaumpi ja ei kun päivystävälle katetria laittamaan. Tiistaina päivällä katetri otettiin pois ja illalla taas lähdettiin päivystävälle kun pissaa ei tullut ulos. Nyt edelleen katetrin kanssa ja huomen aamulla se otetaan pois ja jännittää miten taas käy. Tänään huomasin, että virtsan seassa on myös vähän verta.
Multa on otettu virtsasta ja verestä kokeita, kaikki näyttää normaalilta. Tänään kuulin ultraäänestä tulokset, eikä niissäkään näkynyt mitään poikkeavaa! Lääkäri lähetti mut seuraavaksi gynelle, että saa nähdä mitä siellä tapahtuu!
Onko kellään ollut samanlaisia vaivoja, olis kiva tietää, ettei tää nyt ihan mun omaa kuvittelua ole!
virtsaummen aiheuttaja?
1
829
Vastaukset
- kokemukseni
Minulla oli syksyllä reilun kuukauden ajan kokeilussa Cipralex-niminen masennuslääke, jonka käytön lopetin lyhyeen, kun huomasin että siitä alkoi tulla virtsaummen oireita. Minulla se ei onneksi mennyt noin pitkälle, että olisi tarvinnut lääkärille mennä, mutta virtsaaminen oli hirveän pinnistelyn takana, vaikka rakko oli ihan täysi.
Käsittääkseni vaiva on aika harvinainen varsinkin naisilla. Miehillä se kai voi tulla esim. eturauhasen liikakasvun seurauksena kun se laajentunut eturauhanen painaa virtsateitä. Itse en ollut kuullut virtsaummesta ennen kuin niitä Cipralexin mahdollisia sivuvaikutuksia lueskellessa. Onneksi olin silloin lukenut sen sivuvaikutuslistan läpi että tajusin mistä oli kyse. Googletin vaivan ja siksi onneksi ymmärsin lopettaa lääkkeen käytön heti oireiden ilmettyä. Pahaksi päästessään virtsaumpi voi ilmeisesti olla hyvinkin vaarallinen tila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693