Pillun maku?

Mintz

Olen tässä jonkin aikaa miettinyt, että millehän mahtaa pillu maistua. Tänään oli ihan pakko itse kokeilla, joten kastoin sormen ja maistoin! Itse näemmä siis maistun happamammalta kuin luulin, ja ihan hiukan suolaiselta.
Kertokaapa miehet (ja mikesi naisetkin), mitkä ovat teidän kokemuksenne? Maistuvatko eri naiset erilaiselle? Taitaa riippua kuukautiskierron vaiheestakin?

17

9106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

Kaikilla naisilla on aivan oma tuoksunsa ja makunsa, jotka vielä vaihtelee kuukautiskierron eri vaiheessa.

• Mintz

No mutta kuvaile vähän:) Jotain yhteistä, esim. se happamuus? Ja maistuvatko jotkut suorastaan "hyvälle" tai "pahalle"?

• Maistanu

Kyl voin kertoo kaikki maistuu ihan erilaiselle....toiset helvetin pahalle mut toiset kyl maistuu ihan hyvälle et voi niitä nuoleskella ihan hyvin ja vähän kauemminkin

• horny68/m

jokainen partnerini on maistunut erilaiselle.

Parhaimmillaan puhdas pimppi maistuu jopa makealle! Joku sanoi että joskus saattaa maistua tupakalle, tätä en kyllä osaa vahvistaa (vaikka partneri on joskus ollut tupakoivakin)

Useimmat pimpit ehkä jonkinverran happamia. Ja pahimmat, hiukan epäpuhtaat jopa pahalle.. Ei tehnyt paljon mieli jatkaa tutustumista lähemmin..

• pete
        horny68/m kirjoitti:

jokainen partnerini on maistunut erilaiselle.

Parhaimmillaan puhdas pimppi maistuu jopa makealle! Joku sanoi että joskus saattaa maistua tupakalle, tätä en kyllä osaa vahvistaa (vaikka partneri on joskus ollut tupakoivakin)

Useimmat pimpit ehkä jonkinverran happamia. Ja pahimmat, hiukan epäpuhtaat jopa pahalle.. Ei tehnyt paljon mieli jatkaa tutustumista lähemmin..

toiset ei miltään ja niitä on kiva nuolla vaikka tuntitolkulla toiset niin pahalle että vaikka pesis kuinka niin maku ja haju pysyy?ei sellasta voi kattella yhtään.

• neito
        pete kirjoitti:

toiset ei miltään ja niitä on kiva nuolla vaikka tuntitolkulla toiset niin pahalle että vaikka pesis kuinka niin maku ja haju pysyy?ei sellasta voi kattella yhtään.

laitoin sormeni noin 5 cm emättimeeni ja sen jälkeen sormeni suuhun. Mmm. maistuu makealle! Ei yhtään happamalle.
        Jokainen tyttö maistuu ja tuoksuu erilaiselle ;)

• Horny68/m
        neito kirjoitti:

laitoin sormeni noin 5 cm emättimeeni ja sen jälkeen sormeni suuhun. Mmm. maistuu makealle! Ei yhtään happamalle.

Et uskonut, kun valistin! Toisaalta, hyvä kun kokeilit ja olit tyytyväinen! Nyt tiedät ainakin miksi miehet pitävät pimpsasi nuolemisesta;-)

Hunajaa..

Kunpa pääsisinkin kokeilemaan;-)

• Mintz
        Horny68/m kirjoitti:

Et uskonut, kun valistin! Toisaalta, hyvä kun kokeilit ja olit tyytyväinen! Nyt tiedät ainakin miksi miehet pitävät pimpsasi nuolemisesta;-)

Hunajaa..

Kunpa pääsisinkin kokeilemaan;-)

Onko mulla nyt syytä huoleen, kun olen vain hapan? Ei se musta paha maku ollut, mutta ei myöskään makea... (kade:) Puhdasta on kyllä aina...

• Horny68(m)
        Mintz kirjoitti:

Onko mulla nyt syytä huoleen, kun olen vain hapan? Ei se musta paha maku ollut, mutta ei myöskään makea... (kade:) Puhdasta on kyllä aina...

pääasia että puhdasta ja ei paha!

Pitihän sinunkin sitten kokeilla..

Kyllä varmaan partnerisikin tykkää? Jos ei tykkää, luulenpa että vapaaehtoisena oisin;-)

• Mies
        Mintz kirjoitti:

Kyllä pillun pitää pillulle maistua ?

• Doc
        Mintz kirjoitti:

Jos EI maistu happamalle, sitten on syytä huoleen. Emättimen normaali pH on hapan, ja jos se pääsee järkkymään vaikka liiallisen saippuan käytön vuoksi, vallalle voivat päästä tulehduksia aiheuttavat bakteerit ja hiiva. Eli hapan ainakin pitää olla, muuten eritteisiin vaikuttavat moninaiset tekijät naisen ruokavaliosta ja ihan geeneistä lähtien.

• Anonyymi
        neito kirjoitti:

Sinun pillu maistuu hyvälle.terv.Mies

• trrt

Mun näkemys, tai makumus, on että pillut maistuvat vähän samalta kyllä, mutta vivahde-eroja löytyy.

Joittenkin maussa tuntuu rauta, mikä tietenkin voi olla peräisin verestäkin. Yksi nainen maistui aika selvästi banaanilta.

Viimeisin naistystäväni ole ehdottomasti parhaan makuinen. Raikkaan kirpeä. Hapan toki, mutta ei mikään sitruunanhapan.

Hajut vaikuttavat makuun, ja venäläisen Mihkail -Razuvayevin mukaan myös tuntoaistimukset, minkä kai ainakin kokit tietävätkin, joten aika mutkikas juttu se pillun makukin kai sitten on. Jotenkin tulee mieleen hyvälaatuisen, maustamattoman lihan maku. Lihaa mikä lihaa :)

Putipuhdas pillu ei maistu juuri miltään, ja ainakaan minä en ole työntänyt päätäni hiljattain pestyyn pilluun, joka maistuisi kauhean voimakkaasti miltään, vaikka nainen olisi jo kastunut omista nesteistäänkin. Toivottavasti en moista kohtaakaan.

• ei ole

Mutta luulen sen maistuvan samanlaiselta kuin suukin. Suu mikä suu. Riippuu onko hampaat pesty tai onko pillu pesty, heh.
        En ole nuollut, enkä toista kertaa nuole...

• tim

mulla on kokemusta monesta naisesta...pillu maistuu yllättävän samanlaiselta, sen suukottelu on todella ihanaa, jopa ihanampaa kuin rakastelu!!!!yhdestä en oo saanut tarpeeksi: on tosi seksikästä nuolla naista takaapäin, naiset ovat niin uskomattoman kauniita!!!
      tim
      [email protected]

• marilii

no nyt täytyy uskoa että pillun maku voi olla jopa hyvä!en nimittäin ole oikein uskonut, kun mieheni haluaa aina,kun rakastelemme,nuolla minua(maistun kuuulemma aivan taivaallisen ihanalle)ja hän tekee sen todella hyvin ja perusteellisesti!yleinen mielipide näyttää olevan se että miehet pitävät naisen nuolemisesta.

• Anonyymi
        marilii kirjoitti:

no nyt täytyy uskoa että pillun maku voi olla jopa hyvä!en nimittäin ole oikein uskonut, kun mieheni haluaa aina,kun rakastelemme,nuolla minua(maistun kuuulemma aivan taivaallisen ihanalle)ja hän tekee sen todella hyvin ja perusteellisesti!yleinen mielipide näyttää olevan se että miehet pitävät naisen nuolemisesta.

Totta helkutissa! Terv.Mies

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2775
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2615
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      267
      1575
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1174
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1088
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      879
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe