joku kertoa mulle mikä koe on kysymyksessä, kun lähetteessä lukee näin. B-pvk tkd.
Voisiko
haluaa tietää
3
493
Vastaukset
- googletahan
Ainakin Hus:n lab sivuilla näyttää olevn tietoa asiasta.
- ei pelota enää..
Kiitti hirveesti vastauksesta!Sieltähän se löytyi. Näkyy olevan ihan normaali verikoe.
- Lusiina
ei pelota enää.. kirjoitti:
Kiitti hirveesti vastauksesta!Sieltähän se löytyi. Näkyy olevan ihan normaali verikoe.
Pieni verenkuva ja valkosolujen erittelylaskenta. En osaa tarkemmin sulle selittää mitä se tarkoittaa, noin niin kuin maalaiskieleeä sanottuna, kai jotain, et miten ne valkosiolut siellä jakautuu ja kypsyy.Siis luuytimessä. Korjatkoon joku jos olen väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835