"Me ollaan niin ihania, me ollaan niin ihania, kaikki on kateellisia meille", tätä te vaakanaiset jaksaatte jankuttaa.
Mistäköhän teille voisi olla kateellinen ja milla lailla te mielestänne olette niin ihania? Ja omakehu ei haisee yhtään?
Vaakanaiset jaksaa jankuttaa
16
1770
Vastaukset
- vaan
Rakasta ensin itseäsi niin sitten osaat rakastaa muitakin :-)
- todellakin
Tuntuu suorastaan, että sitä on ainutlaatuinen. Ja ainutlaatuinen sana on todella kaunis sana.
- hmm....
Samat sulle.
- Vaakanaisiin
Vaakanaisella on helve-tin suuret luulot itsestään eikä niillä luuloilla ole mitään katetta.
- Ja kaunis =)
Ja se on tosi, kateellinen moukka =D Jos näet kauniin naisen, niin se on todennäköisesti Vaaka-nainen jota katselet ;)
- siinähän se totuus
mutta voi, voi kun nuo jaksaa aina vaan olla kiinnostuneita meistä "ihanista", mikähän saisi niiden ajatukset jonnekin muualla, tuntuu kuin niiden ajatuksissa ei muuta olisikaan kuin haave päästä joskus "maistelemaan", se jää kylläkin ikuiseksi haaveeksi sillä vaakatipu ei hevillä kaikkiin "tyhjäntoimittajiin" antaudu, heviä kuullaan iltamyöhäällä, katsellaan antautuuko vai rynniikö kuin "ihana vaaka". :)))))))))
- sanoisin
siinähän se totuus kirjoitti:
mutta voi, voi kun nuo jaksaa aina vaan olla kiinnostuneita meistä "ihanista", mikähän saisi niiden ajatukset jonnekin muualla, tuntuu kuin niiden ajatuksissa ei muuta olisikaan kuin haave päästä joskus "maistelemaan", se jää kylläkin ikuiseksi haaveeksi sillä vaakatipu ei hevillä kaikkiin "tyhjäntoimittajiin" antaudu, heviä kuullaan iltamyöhäällä, katsellaan antautuuko vai rynniikö kuin "ihana vaaka". :)))))))))
Me ollaan bimboja isolla a:lla. Me ollaan vaan niin ihaniiiiii. Bimbo saa paremmin täkyä. Miehet on hullui... IIIKKKKK!!!!
- yövirkku
siinähän se totuus kirjoitti:
Toi sun kommenttisi meni nyt kyllä vähän puuhun. En nimittäin ole mies.
Onko kukaan täällä puhunut, että jonkun tyhjäntoimittajan haavenaan on vaakatipun antautuminen. Oletko puutteessa? - no antaa olla
yövirkku kirjoitti:
Toi sun kommenttisi meni nyt kyllä vähän puuhun. En nimittäin ole mies.
Onko kukaan täällä puhunut, että jonkun tyhjäntoimittajan haavenaan on vaakatipun antautuminen. Oletko puutteessa?heviä peliin! Teräsbetoni voittoon!!
- mmmmika...
no antaa olla kirjoitti:
heviä peliin! Teräsbetoni voittoon!!
Minä olen mies ja olen päättänyt kiertää vaakanaiset kaukaa, senverran typeriä omaan napaan tuijottavia ovat.
- kaunis ja vaaka
Tosin en aina oo luonteeltani kovin ihana.
Niille kenestä tykkään oon kyl oikee kullannuppu ja ihana :-) - siinn
mmmmika... kirjoitti:
Minä olen mies ja olen päättänyt kiertää vaakanaiset kaukaa, senverran typeriä omaan napaan tuijottavia ovat.
Nytt taes käyvä, ett meihin vaakkujiin, on kyllästytty, niin maanperusteellisestt senttää!
Mutt paestaa se päivvä, viell risukassaakii!:) - nea>
mmmmika... kirjoitti:
Hm.. Olen varmaan erilainen vaaka. Luonteeseeni ei kuulu omahyvainen kaytos. miellani annan vaikka paitani toiselle kun pidan itsellani. On todella epakohteliasta ja lapsellista yleistaa jonkun horoskoopin takia. eikohan ihmiset kaikki ole eriaisia. Sinulle on varmaan vaan kaynyt huono tuuri naisien suhteen. En usko etta se on kinni mistaan horoskoopista. Anteeksi kun kaikki kirjaimeni eivat toimi, koita saada jotain selvaa. Nea
- yövirkku
Mun parhain likkakavereistaan on vaakaneiti. Näköjään hän on harvinaisuus.
- vaaka itsekin
se on totta.ainakin useimmista vaakanaisista saa sen kuvan, itse "näyttelen" olevani tyytyväinen itseeni. Kaikki luulevatkin minun olevan itsevarma.. Niin on parempi..:)
- Johku__^
Pyhpyh. Itse olen vaaka, enkä kestä yhtään ylimielisyyttä, vaikka suvaitsevainen olenkin. Btw, en edes ole koskaan tavannut ylimieliseen vaakaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982