Vaakanaiset jaksaa jankuttaa

yövirkku

"Me ollaan niin ihania, me ollaan niin ihania, kaikki on kateellisia meille", tätä te vaakanaiset jaksaatte jankuttaa.
Mistäköhän teille voisi olla kateellinen ja milla lailla te mielestänne olette niin ihania? Ja omakehu ei haisee yhtään?

16

1747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

      Rakasta ensin itseäsi niin sitten osaat rakastaa muitakin :-)

      • todellakin

        Tuntuu suorastaan, että sitä on ainutlaatuinen. Ja ainutlaatuinen sana on todella kaunis sana.


    • hmm....

      Samat sulle.

      • Vaakanaisiin

        Vaakanaisella on helve-tin suuret luulot itsestään eikä niillä luuloilla ole mitään katetta.


    • Ja kaunis =)

      Ja se on tosi, kateellinen moukka =D Jos näet kauniin naisen, niin se on todennäköisesti Vaaka-nainen jota katselet ;)

      • siinähän se totuus

        mutta voi, voi kun nuo jaksaa aina vaan olla kiinnostuneita meistä "ihanista", mikähän saisi niiden ajatukset jonnekin muualla, tuntuu kuin niiden ajatuksissa ei muuta olisikaan kuin haave päästä joskus "maistelemaan", se jää kylläkin ikuiseksi haaveeksi sillä vaakatipu ei hevillä kaikkiin "tyhjäntoimittajiin" antaudu, heviä kuullaan iltamyöhäällä, katsellaan antautuuko vai rynniikö kuin "ihana vaaka". :)))))))))


      • sanoisin
        siinähän se totuus kirjoitti:

        mutta voi, voi kun nuo jaksaa aina vaan olla kiinnostuneita meistä "ihanista", mikähän saisi niiden ajatukset jonnekin muualla, tuntuu kuin niiden ajatuksissa ei muuta olisikaan kuin haave päästä joskus "maistelemaan", se jää kylläkin ikuiseksi haaveeksi sillä vaakatipu ei hevillä kaikkiin "tyhjäntoimittajiin" antaudu, heviä kuullaan iltamyöhäällä, katsellaan antautuuko vai rynniikö kuin "ihana vaaka". :)))))))))

        Me ollaan bimboja isolla a:lla. Me ollaan vaan niin ihaniiiiii. Bimbo saa paremmin täkyä. Miehet on hullui... IIIKKKKK!!!!


      • yövirkku
        siinähän se totuus kirjoitti:

        mutta voi, voi kun nuo jaksaa aina vaan olla kiinnostuneita meistä "ihanista", mikähän saisi niiden ajatukset jonnekin muualla, tuntuu kuin niiden ajatuksissa ei muuta olisikaan kuin haave päästä joskus "maistelemaan", se jää kylläkin ikuiseksi haaveeksi sillä vaakatipu ei hevillä kaikkiin "tyhjäntoimittajiin" antaudu, heviä kuullaan iltamyöhäällä, katsellaan antautuuko vai rynniikö kuin "ihana vaaka". :)))))))))

        Toi sun kommenttisi meni nyt kyllä vähän puuhun. En nimittäin ole mies.
        Onko kukaan täällä puhunut, että jonkun tyhjäntoimittajan haavenaan on vaakatipun antautuminen. Oletko puutteessa?


      • no antaa olla
        yövirkku kirjoitti:

        Toi sun kommenttisi meni nyt kyllä vähän puuhun. En nimittäin ole mies.
        Onko kukaan täällä puhunut, että jonkun tyhjäntoimittajan haavenaan on vaakatipun antautuminen. Oletko puutteessa?

        heviä peliin! Teräsbetoni voittoon!!


      • mmmmika...
        no antaa olla kirjoitti:

        heviä peliin! Teräsbetoni voittoon!!

        Minä olen mies ja olen päättänyt kiertää vaakanaiset kaukaa, senverran typeriä omaan napaan tuijottavia ovat.


      • kaunis ja vaaka

        Tosin en aina oo luonteeltani kovin ihana.
        Niille kenestä tykkään oon kyl oikee kullannuppu ja ihana :-)


      • siinn
        mmmmika... kirjoitti:

        Minä olen mies ja olen päättänyt kiertää vaakanaiset kaukaa, senverran typeriä omaan napaan tuijottavia ovat.

        Nytt taes käyvä, ett meihin vaakkujiin, on kyllästytty, niin maanperusteellisestt senttää!
        Mutt paestaa se päivvä, viell risukassaakii!:)


      • nea>
        mmmmika... kirjoitti:

        Minä olen mies ja olen päättänyt kiertää vaakanaiset kaukaa, senverran typeriä omaan napaan tuijottavia ovat.

        Hm.. Olen varmaan erilainen vaaka. Luonteeseeni ei kuulu omahyvainen kaytos. miellani annan vaikka paitani toiselle kun pidan itsellani. On todella epakohteliasta ja lapsellista yleistaa jonkun horoskoopin takia. eikohan ihmiset kaikki ole eriaisia. Sinulle on varmaan vaan kaynyt huono tuuri naisien suhteen. En usko etta se on kinni mistaan horoskoopista. Anteeksi kun kaikki kirjaimeni eivat toimi, koita saada jotain selvaa. Nea


    • yövirkku

      Mun parhain likkakavereistaan on vaakaneiti. Näköjään hän on harvinaisuus.

    • vaaka itsekin

      se on totta.ainakin useimmista vaakanaisista saa sen kuvan, itse "näyttelen" olevani tyytyväinen itseeni. Kaikki luulevatkin minun olevan itsevarma.. Niin on parempi..:)

    • Johku__^

      Pyhpyh. Itse olen vaaka, enkä kestä yhtään ylimielisyyttä, vaikka suvaitsevainen olenkin. Btw, en edes ole koskaan tavannut ylimieliseen vaakaan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe