takia miljoona espoolaisen tilille. asia ahvenanmaalla oikeudessa. kuka uskoo että espoolainen saa puolueettoman oikeudenkäynnin.
paffilta
1
227
Vastaukset
- Nord
http://iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1534998
"Miehen epäillään huijanneen rahapeliyhtiöltä miljoonan22.05.2008 15:19
Pari pikavierailua peliyhtiö Pafin internetsivuilla teki espoolaismiehestä miljonäärin, ainakin hetkeksi. Nyt häntä syytetään Ahvenanmaan käräjäoikeudessa törkeästä petoksesta.
Mies kertoi oikeudessa itse avoimesti petossyytteeseen johtaneista vuoden 2006 tapahtumista. Hän siirsi 17 euroa pelitililtä toiselle ja huomasi, että summa ilmestyi tilille, vaikkei sitä veloitettu toiselta. Molemmat olivat hänen nimissään olevia Pafin pelitilejä.
Mies jatkoi siirtoja suuremmilla summilla. Kaikki onnistui, kunnes hän yritti siirtää 10 000 euroa pelitililtä pankkitililleen Nordeaan. Peliyhtiön valvontajärjestelmä hälytti ja yhtiö kuoletti rahat.
Muutama päivä myöhemmin mies onnistui saman ohjelmavirheen takia siirtämään pelitililleen miljoona euroa.
- Ajattelin, että kirjoittaisin niin monta nollaa, että järjestelmä sanoisi varmasti ei, sanoi syytetty oikeudessa keskiviikkona.
Siirron onnistuttua mies rupesi kotiuttamaan rahoja 9 000 euron erissä pankkitililleen. Käry kävi viime tammikuussa, kun hän yritti - ilmeisesti näppäilyvirheen takia - siirtää tililleen 19 000 euroa. Pafin järjestelmä hälytti, ja yhtiö alkoi käsin tarkistaa tilitapahtumia.
Tilillä oli jäljellä noin puoli miljoonaa euroa, jotka yhtiö kuoletti heti. Loput syytetty kertoi käyttäneensä nettipeleihin, osakekauppoihin ja kulutukseen."
==============================================
Mahto olla tyytyväinen muutaman kuukauden ajan tuo työtön jamppa :) Sai kelan korvausten sijasta puol milliä kulutukseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538513- 664724
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404383Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233972Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353513Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423490Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383378- 483143
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422891- 492654