Kaksoset ja neitsyt

hellouuu

miten tää voi onnistuu? oon sekopää, rakkaudesta hullaantunut kaksoset ja vierelläni on mietiskelevä neitsyt :)

14

4035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vecimies

      Aika näyttää sen. Tiedätkö kuu ja nousevat ja venus merkit? :)

      • kaksonen(n)

        seurustelin aikoinani neitsyen kanssa.Meillä juttu ei ainakaa toiminut,koska neitsyt takertuu kaksoseen liikaa mikä on sitte taas kaksoselle aiva liikaa..ja tarkat kellon-ajat ja kaikki piti suunnitella etukäteen mikä oli liikaa ainaki mulle.
        Neitsyt on ehkä ystävänä hyvä,mutta en usko että ikuisesta rakkaudesta voisi haaveilla.


      • MrJuha82outolintu
        kaksonen(n) kirjoitti:

        seurustelin aikoinani neitsyen kanssa.Meillä juttu ei ainakaa toiminut,koska neitsyt takertuu kaksoseen liikaa mikä on sitte taas kaksoselle aiva liikaa..ja tarkat kellon-ajat ja kaikki piti suunnitella etukäteen mikä oli liikaa ainaki mulle.
        Neitsyt on ehkä ystävänä hyvä,mutta en usko että ikuisesta rakkaudesta voisi haaveilla.

        Mun merkuriusmerkki on kaksoset ja en tosiaan pidä, jos joku aikatauluttaisi mun elämän ja kaikki pitäs suunnitella etukäteen.
        Se ois myös liikaa minulle.
        Mun aurinkomerkki on muuten härkä.


    • 2905

      Olen seurustellut kohta 7 vuotta neitsyt miehen kanssa, alussa oli aivan hulluna häneen. Välillä olimme erossa, ja taas nyt yhdessä. Minua itseäni kyllä kiehtoo neitsyt mies. Olemme kuitenkin ajan saatossa ehkä tulleet paremminkin hyviksi ystäviksi. Kyllä neitsyt onnistuu kaksosille hyvin, mutta Oinas ei sen voin sanoa.

    • 16vuotta

      ..mulla takana 16 vuotta neitsyt miehen kanssa.
      Alku todella tuskasta, ei tahtonut päästää mihinkään ja tarkkaili menemisiä ja tulemisia kunnes ymmärsi että mua voi pitää aloillaan
      ja jollein annan mun mennä niin se menettä mut.
      ..kaksonen tarvii tilaa paljon ympärille...

    • nyt vaaka

      on enemmän kuin tarpeeksi. Jos saat uskollisen neitsyeen, niin varmaan onnistuu. Mulle sattui kaksi petollista, pettävää.

      • ja edessä enemmän.

        Ainahan se ihmisten yhdessäelo on ylä- ja alamäkeä, mutta ei tälle loppua näy. Joskus täytyy pitää miehelle puhuttelu, että tajuaisi, ettei voi pidättää mua maassa silloin kun siivet vie - siis ei vieraisiin, vaan yleensä kun innostus milloin mihinkin valtaa. Joskus hänellä ei meinaa hermot kestää meikäläisen vauhtia, mutta on onneksi jo oppinut, että olen mikä olen. Ehkä kuitenkin hyväkin, ettei ole kahta samanlaista sauhupäätä tässä suhteessa - eihän siinä olisi tolkkua enää ollenkaan;-)Sängyssä menee aina vain yhtä hyvin: joskus mies kertoo, että kaverit valittaa, ettei aviollista yhteiselämää enää vuosien jälkeen ole, mutta hän vain myhäilee... Arvot meillä on samanlaiset, se on iso asia, vaikka luonteet ovatkin kovin erilaiset. Hauskaa ollut rakentaessa: minä maalaan edellä isot pinnat, hän nysvää perässä yksityiskohdat, jotka mielestään jäivät multa huonoksi...
        Siis: ei ollenkaan mahdoton yhdistelmä. Huumorintajua ja molemminpuolista joustamista tarvitaan, kuten ihmissuhteissa yleensäkin!


    • varjo50

      Minulla ei onnistunut, mutta kyllä vieläkin kaipaan neitsyt miestäni.

    • Kaksoset-76

      Hei!
      Meillä ainakin suhde toimii hyvin. Huumorintaju on samanlainen, asenne elämään ja yleensäkin ajatukset ovat samanlaiset. :-) Toki erimielisyyksiäkin on, mutta nehän kuuluvat jokaiseen suhteeseen. Joskus neitsyessä ärsyttää liiallinen pikkutarkkuus ja kykenemättömyys tunteista puhumiseen. Ei aina tiedä mitä neitsytmiehelläni on mielessä ja mitä hän todella tuntee minua kohtaan... mutta aina hän osaa minut yllättää pienillä asioilla ja tekemisillä. ;-) Puhuttavaa ja tekemistä riittää.

    • hellouuu

      Kaksoset(n) on nousuleijona ja neitsyt(m) on nousujouskari. Olen aloittanut yli 1,5 vuotta sitten tämän ketjun ja suhde päättyi juuri. Kaipaan vieläkin miestäni, mutta ymmärrän, ettei tämä tule toimimaan ja tekee vaan hallaa molemmille. Ehkä joskus palaamme yhteen, mutta tähänastinen jälki ei ole ollut vain kaunista. Mies oli todella kontrolloiva ja minä annoin vapautta ja hän käytti sitä väärin. Suhteen alku oli yhtä ilotulitusta ja intohimoa, nyt lopussa minä kaipasin häntä ja hän kohteli minua huonosti.

    • Muori 37-v

      Itse olen Neitsyt ja mieheni kaksonen. 20-v vuotta yhdessä,josta naimisissa 9-vuotta.

    • G-mini

      Tutustuin aikoinaan astrologiharrastajaneitsyeesee, joka hölötti noista nousevista, laskevista, venus, mars ja kuu-merkeistä. Häne kanssaa ei ois tullunna suhteesta mittää, myöhemmin tutustuin toiseen neitsyttypyyn joka ei usko horoskooppeihin. Eräs yhteinen piirre heillä oli. Vetivät kummallisia johopäätöksiä ja tulkintoja miusta. Toinen tuli tulokseen että luuli että olin suuttunut jostai, toinen väittää että miul o mielenterveysongelmia ja siksi olen mulkku. :) Itse olin kummanki kanssa monasti huuli pyöreenä että mitä ihmettä siä selität? Edelleen olen yhteyksissä heidän kanssaan.
      Miul o kyl ollu vuosien ajan yhtenä tosi hyvänä kaverina miespuoleinen neitsyt. Hänen kans on hauskaa, ja ollaa ain tultu hyvin juttuun.

    • Get A LIFE

      Näähän on vaan horoskooppeja! Jos se muija on kiva yms. nii oo sen kaa. EI ELÄMÄ OIKEESTI PERUSTU TÄHTIIN JA TIIÄN PALJON NEITSYITÄ JA KAKSOSIA JOTKA EI EES SOVI NIIDEN HOROSKOOPPIIN .. YHTÄÄN!!!! Katotko rakkautta horoskoopin perusteella." Ai se onki vesimies ja ei sovi mulle yhtään. Se oliki tosi kiva ja söpö ja oon täysin rakastunu, mutku se on vesimies nii ei sit."

      -.- get a life

    • Josoistiennyteioisalkanu

      19 vuotta kokemusta. Neitsyt omistushaluinen ja muutenkin menetät oman rohkeutesi, luovuutesi ja lopulta minuutesi.
      Elämäni suurin virhe.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe