Mitenkäs onnistuu sukellus Samuilla. Eräs tuttuni nimittäin väitti, että ei voinut kahden viikon matkallaan sukeltaa lainkaan, kun meret olivat niin sameat. Tämä oli pari vuotta sitten tammikuussa. Onko siis Samuin seudulla sukellus näin riskialtista??
Onko kellään kokemusta suomalaisesta sukelluskoulusta, jatkokurssille olis tarkoitus mennä.
Minkälaisia kohteita ylipäätään Samui tarjoaa, jos vertaa esim. Thaimaan muihin kohteisiin, parempia vai huonompia?
sukellus samuilla
5
902
Vastaukset
- sulle
Missähän se tuttusi on polskinut...
http://www.liveandletdive.fi/kohsamui/index.html- lilli77
Tuttuni olis just tolla firmalla tehnyt sukelluskurssin, mutta huonojen ilmojen takia ei onnistunut.
Kiitti vaan linkistä, mutta ei se kyllä vastauksia anna kysymyksiini... - NAGO
lilli77 kirjoitti:
Tuttuni olis just tolla firmalla tehnyt sukelluskurssin, mutta huonojen ilmojen takia ei onnistunut.
Kiitti vaan linkistä, mutta ei se kyllä vastauksia anna kysymyksiini.....päin tuttusi kurssilla sukelleltiin. Mä olen kuullut että tuokin firma tekee lähes kaikki sukelluksensa Koh Taon ympäristössä jossa on lähes läpi vuoden todella hyvät sukellusolosuhteet.
- mahtavaa
Ite olin Koh Taolla sekä sen lähellä olevalla saarella snorklaamassa. Aivan mielettömät paikat. Harmitti kun en laitteilla lähtenyt, koska korttikin siihen löytyy, mutta ensi talvena ollaan viisaampia:) Tuohan kuuluu aasian, jos ei jopa maailman, parhaisiin sukelluspaikkoihin!
- PL
Live & Let Dive toimii 12kk vuodessa ja sukellus onnistuu ympärivuoden.
http://www.liveandletdive.fi/index2.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869