Mitenkäs onnistuu sukellus Samuilla. Eräs tuttuni nimittäin väitti, että ei voinut kahden viikon matkallaan sukeltaa lainkaan, kun meret olivat niin sameat. Tämä oli pari vuotta sitten tammikuussa. Onko siis Samuin seudulla sukellus näin riskialtista??
Onko kellään kokemusta suomalaisesta sukelluskoulusta, jatkokurssille olis tarkoitus mennä.
Minkälaisia kohteita ylipäätään Samui tarjoaa, jos vertaa esim. Thaimaan muihin kohteisiin, parempia vai huonompia?
sukellus samuilla
5
916
Vastaukset
- sulle
Missähän se tuttusi on polskinut...
http://www.liveandletdive.fi/kohsamui/index.html- lilli77
Tuttuni olis just tolla firmalla tehnyt sukelluskurssin, mutta huonojen ilmojen takia ei onnistunut.
Kiitti vaan linkistä, mutta ei se kyllä vastauksia anna kysymyksiini... - NAGO
lilli77 kirjoitti:
Tuttuni olis just tolla firmalla tehnyt sukelluskurssin, mutta huonojen ilmojen takia ei onnistunut.
Kiitti vaan linkistä, mutta ei se kyllä vastauksia anna kysymyksiini.....päin tuttusi kurssilla sukelleltiin. Mä olen kuullut että tuokin firma tekee lähes kaikki sukelluksensa Koh Taon ympäristössä jossa on lähes läpi vuoden todella hyvät sukellusolosuhteet.
- mahtavaa
Ite olin Koh Taolla sekä sen lähellä olevalla saarella snorklaamassa. Aivan mielettömät paikat. Harmitti kun en laitteilla lähtenyt, koska korttikin siihen löytyy, mutta ensi talvena ollaan viisaampia:) Tuohan kuuluu aasian, jos ei jopa maailman, parhaisiin sukelluspaikkoihin!
- PL
Live & Let Dive toimii 12kk vuodessa ja sukellus onnistuu ympärivuoden.
http://www.liveandletdive.fi/index2.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2742432Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001304- 1081211
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581155Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811106- 44972
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67907Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33777