Mitä lapsiperheelle jussina? Tapahtumia, yöpyispaikkoja, leirintäalueita...? Mitä ihmettä voi tehdä, Kouvola ja lähiympäristö, Kymenlaakso??
JUHANNUS KYMENLAAKSOSSA
12
2983
Vastaukset
- juhannukseen
Mitäpä jos olisit kotona?!
- kukapuhuunyt
varmaan ollaa joo!
jotain missä vois käydä perheen kans??
- ---NETISTÄ---
löydä niin opetelkaa kotona koko juhannus!!! Sitten tulevana kesänä reissuun.
- alice
No enpä ole kuullut että pahemmin täällä mitään tapahtumia olisi jussina, ainakaan näin lapsiperheille.. Suosittelen jotaa omaa keksimään.
- tuatnoi
alice kirjoitti:
No enpä ole kuullut että pahemmin täällä mitään tapahtumia olisi jussina, ainakaan näin lapsiperheille.. Suosittelen jotaa omaa keksimään.
Kuusankoski talon pihanäyttämöllä koko perheen kokkojuhla.Viime vuonna kävijöitä oli siinä 3000 immeistä.Outoa jos et ole kuullut ettei Kuusaalla mitään juhlaa olisi.Nimenomaan tämä on perhejuhla.
- yep yep
alice kirjoitti:
Höyteriin seurakunnan kokolle. siellä siistiä ja törkykansa juhlii muualla :)
- kokokokko
tuatnoi kirjoitti:
Kuusankoski talon pihanäyttämöllä koko perheen kokkojuhla.Viime vuonna kävijöitä oli siinä 3000 immeistä.Outoa jos et ole kuullut ettei Kuusaalla mitään juhlaa olisi.Nimenomaan tämä on perhejuhla.
Totta puhut. Tämä Kuusankosken tilaisuus on mainio kokkojuhla, siistikin vielä.
- vaihtoehto
Käyrälammen leirintä-alue...vai onks se tykkimäen.
- toinen lapsiperhe
onko käyrälammella millanen meno juhannuksena?tarkoitan että onko sopiva lapsiperheille?onko örveltäjiä?
- riittää örvää
toinen lapsiperhe kirjoitti:
onko käyrälammella millanen meno juhannuksena?tarkoitan että onko sopiva lapsiperheille?onko örveltäjiä?
on
- gefa
Meillä on vietetty aina välillä jussia kotosalla ja ihan onnistuneesti, tosin kyllähän siinä tunnelma menisi, jos asuisi kerrostalossa, mutta jos ok tai edes rivitalo, niin kotona jussinviettäminen on varsinkin lasten kanssa ihan varteenotettava vaihtoehto.
Niin että perusteluja???
No ihan vallan yksinkertaisesti se, että kun kaikki kynnelle kykenevät pyrkivät ties mihin saareen, leirintäalueelle tai caravaanaripaikoille örveltämään, on se kotipiha se rauhallisin ja viihtyisin paikka, kun koko tienoo on tyhjentynyt, kuin tulvan alta...- kari-pekka -matti kalle
sanomaa, mutta jos, hän siis, kysyjä oli muualta?
Onhan niitä ruotsalaisia alueita lähellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351796Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn521415Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot361305Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1531267Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681199Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81181Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19809- 57780
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?12762Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee13726