Onko kukaan ollut hotelli Flamingossa ja mennyt sieltä Varnaan joku päivä?lähinnä haluaisin tietää matkustusta sinne?miten halviten ja helpoiten?miten bussilla mennään sinne tai takas?Entä muualle?
Albenasta Varnaan?
5
862
Vastaukset
- se käy
Halpaa on ja bussi kiertää yleensä hotellien kautta ja ajaa Varnan keskustaan lähelle mustalaismarkkina- ja kauppapaikkaa.
Bussi lähtee takaisin samasta paikasta.
Tarkista oppaalta. Ei sen tarvitse olla edes "oma opas" kunhan se vain osaa suomea.
Ps. varokaa taskuvarkaita ja "kerjäläilapsia"- helluix
albenasta helppo tosiaan mennä bussilla . bussiasemakin lähellä ja takseja joka nurkalla .olemme yleensä käyttäneet niitä . ja taas mennään mekin flmincoon kahex viikox heinäkuun alusta ....minun mielästä paikallis bussit ei kyll kiertele hotellejen kautta ??? mutta matkatoimistot tekee myös retkiä varnaan ...
- ??!!
Mistä ihmeestä on peräisin mustalaismarkkinahuhut ja -jutut ???
Mustalaisia, sivistyskielellä romaneja, ei myydä missään markkinoilla, eikä romaneilla ole omaa mitään toria. - ihan ok
??!! kirjoitti:
Mustalaisia, sivistyskielellä romaneja, ei myydä missään markkinoilla, eikä romaneilla ole omaa mitään toria.Kyllä siitä torista on käytetty sitä mustalaistori nimitystä näillä palstoilla jo pitkään.
Viime kesänä, jätin T-paidan ostamisen väliin, kauppaneuvotteluja oltiin kuitenkin käyty....sain sellaisen nipistyksen käsivarteeni kauppiaalta, jotta kolme viikkoa mustelma oli - opettele ....
??!! kirjoitti:
Mustalaisia, sivistyskielellä romaneja, ei myydä missään markkinoilla, eikä romaneilla ole omaa mitään toria.Just joo, taas näitä pilkun viilaajia. Mistähän näitä oikein sikiää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1584530Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392522Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1452173Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet301295- 701174
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711112En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391013Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen67992- 53933
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies114908