Sälja sin själ för ett journalistjobb?

Birgitta Hjelt

Hbl är fullt av pojk-Bimbor, ynklingar som inte vågar gå ivägen då något ont händer.
Noggrannt ser man till att hindra öppnandet av diskussion om ogrannlaga diskrimination som begåtts på tidningens egna sidor på olika sätt. De "lyder" och lyssnar till vissa heliga kor även om dessa är Beelsebul.Så får det inte vara. Finns det orättfärdiga förtalare i mariginalen som stör rättviseaspekten i tidningen och skevar vad eller vilka den tar in, bör de detroniseras.
Sedan 1975 har en sådan storhet förbjudit HBL att ta in mig eller att presentera mitt författarskap.

0

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
        Ikävä
        32
        5261
      2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
        Ikävä
        78
        3317
      3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
        Ikävä
        18
        2909
      4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
        Ikävä
        25
        2605
      5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
        Ikävä
        45
        2441
      6. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
        Ikävä
        84
        2044
      7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
        Ikävä
        32
        1901
      8. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
        Ikävä
        73
        1536
      9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
        Ikävä
        66
        1334
      10. Maija Kajan

Aiheutti hormoonien määräämisellään massiivisen rintasyöpien lisääntymisaallon!!!!
        Tampere
        75
        1300
      Aihe