Mikäs herkku se tämä Janne Pöytyältä on...mjam!!
Mikäs se tämä
6
689
Vastaukset
- Liedon tyttö
Todella upea ilmestys syvältä maaseudulta. Olisi kiva tietää mittoja, pukeutumistyyliä, mitä urheilua nyt harrastaa, suhteesta omaan kehoonsa ja vaikka alastomuuteen.
- Kyröläinen
Kyllähän me Janne tunnetaan. Todella fiksu, aina asiallinen ja tyylikkäästi pukeutunut. Kiva ilmestys monen ikäisensä kaljamahan sijaan.
- ihastunutkin*
muutakin mukavaa.
- Toinen kyröläinen
Istuttiin yhtenä päivänä puutarhassa ja kukas se siinä pyöräili ohitsemme. No Janne tietenkin ja ei voi komeampaa näkyä olla kuin tuo maajussi, täysi kymppi mieheksi.
- Liedon tyttö
Seiskassa oli juttu Jannesta. Oikein positiiviseksi tyypiksi kuvattiin. Kuvat oli kai jostain toisesta jutusta. Eikä vissiin ihan tuoreitakaan.
- Liedon tyttö
Onko kukaan kuullut huhuja, paljonko Janne sai kirjeitä ja onko hän jatkossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966