Hei,
en enää keksinyt muuta, joten laitanpa viestini tänne. Mun luokka haluaa alkaa kerätä luokkaretkirahaa esim. myymällä sellaisia karkki- ja keksirasioita yms., joista saa tietyn myyntipalkkion. Olen itsekin näitä mainoksia nähnyt, mutta en ole tajunnut laittaa niitä talteen. Netistäkään ei ollut apua kun en oikein tiennyt, mitä olisin laittanut hakusanoiksi :(
Tietääkö joku, mistä näitä karkkirasioita välittävän edustajan saisi tavoitettua? Ettei tarvitsisi tuottaa pettymystä oppilailleni...
Aurinkoa jokaisen syksyyn!
Luokkaretkirahaa karkeilla?
7
994
Vastaukset
- kortteja
Tässä olisi yksi vaihtoehto kerätä kassaan rahaa.Suomalaisen taiteilijan tekemiä upeita kortteja.
Jos korttien myynti kiinnostaa hyvällä myyntituotolla niin ota yhteys meihin. Korteilla täysi palautusoikeus ,eikä mitää ylimääräisiä kuluja tule, eikä myynnissä vähimmäimäärä rajaa. Ottakaa yhteyttä ! Lähettäkää yhteystietonne [email protected] niin lähetäme lisää infoa ja mallikappaleet. - Ritu
Koululuokat / seurat
ANSAITKAA 700€! Soita ja tilaa esitteemme:
010-850 4790
Mun luokka myi lukiossa pipareita ja menekki oli hyvä, varsinkin kun tuotteet olivat hyvänmakuisia. Vessapapereita ei mielestäni kannata myydä, useat ihmiset eivät osta sanoen "kaupasta saa halvemmalla". - ope77
Hei,
ja kiitos kaikille vastanneille. Luokkani taitaa sittenkin päästä retkelle :) - Omena
Karkkien sijasta minusta paljon parempia myyntiartikkeleita olisivat esimerkiksi kananmunat (ennen pääsiäistä) tai vessapaperisäkit.
Meidän talon koululainen kävi myymässä karkkeja - 7 euroa rasia. Ostin, mutta mielestäni hinta on kallis karkkien laatuun nähden.
Mieluummin olen ostanut vessapaperia - kaksikin säkkiä, kun kotiin kannettuna kerrankin saa. Monet mummot ja mammat olisivat kotiin kannetuista vessapaperisäkeistä tyytyväisiä.- ope77
Moi,
me nyt kuitenkin päätettiin alottaa karkeilla ja kekseillä kun se on teknisesti helpompaa... Mulla ei oo vielä omaa autoa ja kukas niitä paperisäkkejä sitten pystyisi roudaamaan...? Lisäksi kuljetusoppilailla ois ollu hankalaa saada säkit koteihinsa kun välimatkat täällä Lapin perukoilla on aika pitkät eikä siihen koulubussiin niin paljoa ylimääräistä mahdu.
Jatkossa ehkä myymme paperiakin, katsotaan nyt.
Kiitos vastauksista! - toinen ope 77
ope77 kirjoitti:
Moi,
me nyt kuitenkin päätettiin alottaa karkeilla ja kekseillä kun se on teknisesti helpompaa... Mulla ei oo vielä omaa autoa ja kukas niitä paperisäkkejä sitten pystyisi roudaamaan...? Lisäksi kuljetusoppilailla ois ollu hankalaa saada säkit koteihinsa kun välimatkat täällä Lapin perukoilla on aika pitkät eikä siihen koulubussiin niin paljoa ylimääräistä mahdu.
Jatkossa ehkä myymme paperiakin, katsotaan nyt.
Kiitos vastauksista!Maailma on pieni...joka paikassa mä törmäänkin sinun viesteihin =). Kerrohan terveisiä pohjoisen leveysasteille täältä Keski-Suomesta =). Ja tiedoksi, hyviä ne karkit on, ainakin autokarkit! Soitellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897