Onko muille tullut kipuja tähystyksen jälkeen, tarkoitan viikon, kahden, kolmen päästä ?
Minua nipistelee alavatsasta, suurinpiirtein siitä kohtaa, josta otettiin koepala eli ensimmäisestä mutkasta.
Olen aina ollut sitämieltä että esim kun todetaan syöpä ja se leikataan, siitä monesti on haittaakin, ei saisi ronkkia syöpäpesäkettä, se ärsyyntyy.
Samaa ajattelen kun suolesta otetaan koepala, ei se suoli välttämättä hyväksy sitä vaan reagoi, kivulla ym ym. Ja minulla siellä suolessa jotain todettiin, ehkä suoli ei pitänyt niistä nipsaisuista. Näin asian ajattelen, olenkohan oikeassa.
kolonoskopian
8
939
Vastaukset
- takia
Eikö mitään kiputuntemuksia ollut ennen tutkimusta?
Minkä takia kolonoskopia sit tehtiin?
Tuskin kivut liittyvät siihen tutkimuksen vaan siihen alkuperäiseen vaivaan jonka takia tutkimus tehtiin!
Mutta mene lääkäriin jos asia vaivaa!- ei ollut,
aikaisemmin, ileokolonoskopia tehtiin ripulin ja laihtumisen vuoksi, tottakai lääkäriin sitten kun tarpeeksi vaivaa.
- kysyy..
ei ollut, kirjoitti:
aikaisemmin, ileokolonoskopia tehtiin ripulin ja laihtumisen vuoksi, tottakai lääkäriin sitten kun tarpeeksi vaivaa.
kauan oli ripulia, ja paljonko olet laihtunut? Mulla myös ripulia...
- yleistä !
kysyy.. kirjoitti:
kauan oli ripulia, ja paljonko olet laihtunut? Mulla myös ripulia...
Mietin jo sitä, mistä me taudin saamme, ripulia kun vaikuttaa olevan joka puolella.
Minulla ripulia pian 3 kk, laihduin lähes 20 kg, siitä yli puolet viimeisen 3kk aikana. Nyt kyllä tullut pari kg takaisin, ehkä siksi kun vi-siblin on hieman kiinteyttänyt ulostetta,
moni tuttava on sairastunut pahemmin, tämä tauti pahimmillaan leviää maksaan, siitä eteenpäin ja haimatulehdus&syöpä on myös usein seuraava tauti, varsinkin jos tässä vaiheessa ei tautia hoideta. - siis...
yleistä ! kirjoitti:
Mietin jo sitä, mistä me taudin saamme, ripulia kun vaikuttaa olevan joka puolella.
Minulla ripulia pian 3 kk, laihduin lähes 20 kg, siitä yli puolet viimeisen 3kk aikana. Nyt kyllä tullut pari kg takaisin, ehkä siksi kun vi-siblin on hieman kiinteyttänyt ulostetta,
moni tuttava on sairastunut pahemmin, tämä tauti pahimmillaan leviää maksaan, siitä eteenpäin ja haimatulehdus&syöpä on myös usein seuraava tauti, varsinkin jos tässä vaiheessa ei tautia hoideta.Siis mikä "tämä" tauti?!
Mikä on ripulitauti joka leviä sisäelimiin ja aiheuttaa syöpää?!
Kuullostaa kummalliselta!
Laktoosi intoleranssi ja keliakia varmaan jo poissuljettu?
Ulostenäytteestä etsitty kaikki bakteerit? - vielä tänään
siis... kirjoitti:
Siis mikä "tämä" tauti?!
Mikä on ripulitauti joka leviä sisäelimiin ja aiheuttaa syöpää?!
Kuullostaa kummalliselta!
Laktoosi intoleranssi ja keliakia varmaan jo poissuljettu?
Ulostenäytteestä etsitty kaikki bakteerit?Ripuli pitkittyneenä, usein johtuu jostakin sairaudesta, tarkistin vielä tänään ja minun sairauteni on: kollageenikoliitti,
(eipä tietenkään se ripuli leviä sisäelimiin)
joka hoitamattomana saattaa vaurioittaa maksaa, haimaa ym
Eikä tietenkään edes hoito takaa sitä etteikö lisävaurioita synny. Lähipiirissä on moni kuollut kollageenikoliitin aiheuttamiin lisäsairauksiin.
Ulostenäytteessä oli verta. Lääkitystä nyt odottelen.
Ihmeellinen VÄSYMYS iskee iltapäivisin, olen kuin humalassa vaikken juo, puhe kangertelee. Aiheuttaako sokerin nousu/lasku tuollaista ? - keskustelua..
vielä tänään kirjoitti:
Ripuli pitkittyneenä, usein johtuu jostakin sairaudesta, tarkistin vielä tänään ja minun sairauteni on: kollageenikoliitti,
(eipä tietenkään se ripuli leviä sisäelimiin)
joka hoitamattomana saattaa vaurioittaa maksaa, haimaa ym
Eikä tietenkään edes hoito takaa sitä etteikö lisävaurioita synny. Lähipiirissä on moni kuollut kollageenikoliitin aiheuttamiin lisäsairauksiin.
Ulostenäytteessä oli verta. Lääkitystä nyt odottelen.
Ihmeellinen VÄSYMYS iskee iltapäivisin, olen kuin humalassa vaikken juo, puhe kangertelee. Aiheuttaako sokerin nousu/lasku tuollaista ?Kannattaa kysellä ennemminki lääkäriltä kuin täältä!
Täältä tulee vaik mitä vastauksia!
Tai googlaa asiasta, jos vaikka löydät asiallisen linkin.
Väsymys voi johtua anemiastakin. - odotellessa......
keskustelua.. kirjoitti:
Kannattaa kysellä ennemminki lääkäriltä kuin täältä!
Täältä tulee vaik mitä vastauksia!
Tai googlaa asiasta, jos vaikka löydät asiallisen linkin.
Väsymys voi johtua anemiastakin.Kävin kysymässä lääkäriltä, hän sanoi tutkimuksen tehneen lääkärin määräävän jatkohoidon, mahdolliset lääkkeet ym.
Yli kaksi viikkoa on jo tutkimuksesta ja parissa viikossa luvattiin tiedot kotiin, onko kenelläkään kokemusta vastaavasta, toimenpiteitä ei määrää lähetteen tehnyt lääkäri vaan (ileo)kolonoskopian tehnyt lääkäri ?
Jos ei viim. perjantaina tule tieto mitä tehdään, silloin on jotain kyllä pielessä.
Väsymys on merkillistä, aivan pakko on iltapäivällä nukkua, silmät painuu väkisin kiinni, aamuyöt valvon,
samaa on ollut ennenkin, muttei moneen vuoteen, veriarvot olivat hyvät.
Ihan samanlaisia vastauksia täältä saa kuin lääkäreiltäkin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741