psoriaatikkoja? Miten/millä olette hoitaneet psoria raskausaikana? Olen käyttänyt Daivobet-voidetta jota nyt raskaana ei saa käyttää, heti kun lopetin voiteen käytön ihottuma alkoi pahenemaan.Myös päänahka on kamalassa kunnossa. Eka neuvolalääkäri vasta parin viikon päästä ja yksityiselle ihotautilääkärille en viitsisi mennä ennen sitä, joten jos jollakin olisi vinkkejä niin ottaisin mielelläni vastaan.
Raskaana
4
833
Vastaukset
- sandibar
Mie taisin raskaana ollessani käyttää pelkästään perusvoiteita, vaikka iho menikin vähän huonompaan kuntoon. Mutta minulla raskaus tavallaan myös piti ihon parempana :) Siis iho ei mennyt lähellekkään niin huonoon kuntoon, kuin menee, jos heitän tälleen ilman raskautta pelkille perusvoiteille. Aika selkeesti sanottu :)
En siis kuitenkaan osannu neuvoa :)
Mutta Onnea vaan tulevasta nyytistä!- Minä.....
....oon kans lotrannu perusvoiteita aamuin illoin, mut ei kauheesti oo ollu hyötyä, no sen verran ettei läntit oo päässy paksuuntumaan, pelottaa vaan millanen rupikonna oon kun vauva syntyy jos tää nahka tästä päättää alkaa vielä huononemaan.
- Eccu**
Minä..... kirjoitti:
....oon kans lotrannu perusvoiteita aamuin illoin, mut ei kauheesti oo ollu hyötyä, no sen verran ettei läntit oo päässy paksuuntumaan, pelottaa vaan millanen rupikonna oon kun vauva syntyy jos tää nahka tästä päättää alkaa vielä huononemaan.
etukäteen itsekin vauvojen tuotteita:) Itse olen käyttänyt ja saanut apua Natusanin vauvaöljystä. Sekä hajusteettomasta öljystä että öljysuihkeesta. Molemmat sisältävät aloeveraa. Ne pitää laittaa kosteaan ihoon niin imeytyvät parhaiten. Myös ekokaupasta ostamani Laveran vauvaöljy on aivan ihanaa. Apteekissakin myydään erilaisia esim. Ceridalin ihoöljyä. Laitan öljyn päälle vielä hajusteetonta perusvoidetta. Bio Rich hajustamaton vitamin E&A on tosi edullinen ja hyvä voide. Myydään Vapaa Valinnoissa, Sokoksissa ym.
Tässä Laveran tuotteista tietoa. Natusan on kyllä edullisempi vaihtoehto.
http://www.hyvinvoinnin.fi/ryhma/502/Lavera
- kira*
Mulla on psori suht hyvässä hoitotasapainossa, oli jo ennen raskautta. Käsivarsissä on muutama yksittäinen, pienehkö läntti. Hoitona niihin käytän perusvoiteita sekä käyn 1-2 krt/viikossa SUP-hoidossa. Suosittelen erikoislääkärille menoa, heillä on parhaat keinot ihosi kuntoon saamiseksi.
Mukavaa kesää ja onnellista odotusta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463220Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091952Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811791- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431418- 281356
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261212UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131168