psoriaatikkoja? Miten/millä olette hoitaneet psoria raskausaikana? Olen käyttänyt Daivobet-voidetta jota nyt raskaana ei saa käyttää, heti kun lopetin voiteen käytön ihottuma alkoi pahenemaan.Myös päänahka on kamalassa kunnossa. Eka neuvolalääkäri vasta parin viikon päästä ja yksityiselle ihotautilääkärille en viitsisi mennä ennen sitä, joten jos jollakin olisi vinkkejä niin ottaisin mielelläni vastaan.
Raskaana
4
811
Vastaukset
- sandibar
Mie taisin raskaana ollessani käyttää pelkästään perusvoiteita, vaikka iho menikin vähän huonompaan kuntoon. Mutta minulla raskaus tavallaan myös piti ihon parempana :) Siis iho ei mennyt lähellekkään niin huonoon kuntoon, kuin menee, jos heitän tälleen ilman raskautta pelkille perusvoiteille. Aika selkeesti sanottu :)
En siis kuitenkaan osannu neuvoa :)
Mutta Onnea vaan tulevasta nyytistä!- Minä.....
....oon kans lotrannu perusvoiteita aamuin illoin, mut ei kauheesti oo ollu hyötyä, no sen verran ettei läntit oo päässy paksuuntumaan, pelottaa vaan millanen rupikonna oon kun vauva syntyy jos tää nahka tästä päättää alkaa vielä huononemaan.
- Eccu**
Minä..... kirjoitti:
....oon kans lotrannu perusvoiteita aamuin illoin, mut ei kauheesti oo ollu hyötyä, no sen verran ettei läntit oo päässy paksuuntumaan, pelottaa vaan millanen rupikonna oon kun vauva syntyy jos tää nahka tästä päättää alkaa vielä huononemaan.
etukäteen itsekin vauvojen tuotteita:) Itse olen käyttänyt ja saanut apua Natusanin vauvaöljystä. Sekä hajusteettomasta öljystä että öljysuihkeesta. Molemmat sisältävät aloeveraa. Ne pitää laittaa kosteaan ihoon niin imeytyvät parhaiten. Myös ekokaupasta ostamani Laveran vauvaöljy on aivan ihanaa. Apteekissakin myydään erilaisia esim. Ceridalin ihoöljyä. Laitan öljyn päälle vielä hajusteetonta perusvoidetta. Bio Rich hajustamaton vitamin E&A on tosi edullinen ja hyvä voide. Myydään Vapaa Valinnoissa, Sokoksissa ym.
Tässä Laveran tuotteista tietoa. Natusan on kyllä edullisempi vaihtoehto.
http://www.hyvinvoinnin.fi/ryhma/502/Lavera
- kira*
Mulla on psori suht hyvässä hoitotasapainossa, oli jo ennen raskautta. Käsivarsissä on muutama yksittäinen, pienehkö läntti. Hoitona niihin käytän perusvoiteita sekä käyn 1-2 krt/viikossa SUP-hoidossa. Suosittelen erikoislääkärille menoa, heillä on parhaat keinot ihosi kuntoon saamiseksi.
Mukavaa kesää ja onnellista odotusta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559