elikkä eilen tupsahti kirje luukusta. pääsin raumalle toiseen vaiheeseen lastentarhaopettajapuolelle.
nyt kaipaisin vähän neuvoja kolmeen esitettyyn kysymykseen. millä tyylillä niihin kuuluisi vastata? kerronko esim. minun nimeni on...tai asun.... siis miten?
entä kaksi liuskaa? tarkoittaako kahta sivua?
kysymykset jotka tuli
3
452
Vastaukset
- .....
2 liuskaa = 2 A4-paperia
Muusta en tiedä kun en ole hakenut. Mitä kirjeessä lukee ohjeena? Jos ei ole tyyliä määrätty niin saat kirjoittaa ihan just niin kuin haluat. Ilmeisesti kysytään jotain "kuka olet?" tms. Älä ainakaan vastaa tyylillä "minä olen... asun... tykkään..." Voit olla varma ettet erotu sellaisella massasta eduksesi ollenkaan.- ...
vastauksen tulisi olla essee muodossa. laitanko kaikki kysymykset esseen sisälle vai laitanko kohdat 1 2 ja 3
- ...
... kirjoitti:
vastauksen tulisi olla essee muodossa. laitanko kaikki kysymykset esseen sisälle vai laitanko kohdat 1 2 ja 3
niin ja missä kohtaa mainitsen nimeni? lopussako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612991- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa811763Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä781294- 391260
- 791080