Kiinnostaisi tietää, miten lähitalojen asukkaat on otettu huomioon suunniteltaessa moista tapahtumaa. Ulkolavakin tuntuu olevan Street Bar 43:lla käytössä puoleen yöhön. Itse työssä käyvänä tarvitsisin ne yöunet todellakin, mutta pelkäänpä että meteli on taas helvetillistä tasoa. Tietääkö joku viranomaisia joihin voisi ottaa yhteyttä ko. asian vuoksi...onko ikinä tehty desibelimittauksia??? Ihmetyttää yleensäkin, että tuommoinen tapahtuma saa luvat. Sijaitseehan se asutusalueen keskellä. Rupeaa tuo jytinän takia valvominen ottamaan kupoliin.
Vastaukset 6
- hyvin kidutut
nyt varmaan valvot yösi jo etukäteen tätä asiaa miettiessäsi
- Kannu-Anu
No hyvä että valvottaa. Voidaan tulla teille sitten soiton jälkeen jatkoille! Tungetaan sulle kalakukko perperiin, kitara kitalakeen ja soitetaan aamunkoittoon.. Miltä kuulostaisi? Pidetäänkö tätä sovittuna?
- pankaa vastaan
No jos ravintoitsijalla menee huoneosti kesän ni jotain on yritettävä...anteeksi suokaa oikeinkirjoitus.....ehkä....en tiedä....
päätelkäämme itse....no se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka MAKSAA. - että kukaan
ei oo valittanut tapahtumasta sitä suunnitellessa ja että lähiasukkaat mukana järjestämässä sitä!
- Petosen pelle
NO voi et mitenkähän ois jos olisit aikoinaan muuttaessa miettiny metsä vai kaupunki??? Tosin vituttaahan se käen kukuntakin ku unet horjuu! Hyvä vaan et jotain tapahtumia joku viel viitsii järjestää!
- rrr
katsotaan 8.6.2008 tai 9.6.2008 Savon Sanomista
kuka on oikeassa. Veikkaan, että valituksia on ja paljon. Sotkemista, ulostamista, juopottelua,
säilöönottoja normaalia viikonloppua enemmän.
Myös tappeluja ja ehkä pari raiskausta. Saattaa olla Petonen tuntien myös ehkä yksi tappo mukana kuvioissa. Autoja tuhotaan myös ainakin muutama. Toivottavasti ei, mutta aidattu tila on ihan onnettoman kokoinen, joten jo etukäteen voi syyttää järjestäjiä ongelmista. Palataan asiaan sunnuntaina tai maanantaina. Katsotaan paljonko osui oikeaan veikkauksistani. En ole mikään metsäjussi, mutta kokemuksesta voin veikata, että käytettävissä oleva tila on ihan liian pieni. Itse en kyllä tuosta häiriintyisi. Enkä häiriinny myöskään käen kukunnasta. Joten älkää aloittako jollain tuommoisella sönkkäysellä kommentointia. Olen nähnyt näitä tapahtumia jo parikymmentä vuotta eri puolilla suomea. Tuo Nalle rock kyllä hieman huolestuttaa sijainnin suhteen. Mutta kuten edellä totesin, toivon olevani väärässä, jos näin tapahtuu eikun hatunnosto järjestäjille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861403
- 721214
- 821108
- 95899
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois269883- 30810
- 49767
- 79727
- 55703
- 44642