Muita jotka haluavat isoa kullia?

isoa kullia kiitos

Naiset aina hokivat sitä ettei koko ole oleellinen asia. Olenko ainut joka haluaa isoa kullia? Minä saan orgasmin jo siitä että iso kulli on sisälläni, vaikka seksipartneri olisikin huono tai kokematon niin se iso vehje osuu juuri oikeisiin paikkoihin. Pienimunaiset älköön vaivautuko

28

10465

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei alle 18cm

todellakin samaa mieltä, kunnon kulli se olla pitää, niin että pillu on sitä täynnä! Iso kulli näyttääkin paremmalta ja saa naisen enempi kiimaan! Mielestäni tämä on totuus ja ikävä kyllä useampien muidenkin nuorten 24-30v naisten mielestä! Miehelläni on 23 cm, ex:lläni 16cm...nykyään saan joka kerta yhdynnässä orgasmin, ex:ni kanssa sain n. joka 10 kerta...sorry pikku prinssi nakit...tytöt haluu kunnon makkaraa...älkääkä naiset väittäkö että pikkupippeli tuntuu jollekkin...

• isoa kullia

Wau, oon kateellinen, kävisi mullekkin 23 senttinen kulli. Tuntuu takuulla ihanalta!!
        Itse en ole nyt suhteessa ja vituttaa kun joskus harvoin tapaa miehen jonka viitsii kotiinsa tuoda niin sillä on joku prinssinakki housuissa :(

• Juueinäin

Olen ollut isomunaisten kanssa ja seksi on ollut kummallakin kerralla pettymys. Iso muna kyllä täyttää paikat, mutta ei tunnu muuten missään. Pienemmällä ja ohuemmalla munalla pääsee "venkuilemaan" siellä sopukassa ja se tuntuu ehdottomasti paljon paremmalta.

• birkot
        Juueinäin kirjoitti:

Olen ollut isomunaisten kanssa ja seksi on ollut kummallakin kerralla pettymys. Iso muna kyllä täyttää paikat, mutta ei tunnu muuten missään. Pienemmällä ja ohuemmalla munalla pääsee "venkuilemaan" siellä sopukassa ja se tuntuu ehdottomasti paljon paremmalta.

Kyllä munassa pitää kokoa olla!

• * Anna*

Kyllä se vaan on niin että kullissa pitää olla kokoa ja näyttävyyttä. Isolla komealla kullilla joka pillu saa täytettä ja tykytystä. ;) Tykkään pitkistä ( - 20 cm) ja paksuista ( 4 tai 5 cm) ja sellanen sienen omaisesti levenevä terska on herkullisemman näköinen kun sellanen kapea suippo terska, joka on kapeampi tai yhtä kapea kuin varsi. Tykkään täysin karvattomasta kyrvän juuresta ja palleista, tai sitten ainakin niin, että on karvattomat pallit ja ajeltu siistiks, trimmattu kullikarvat.

• Anonyymi
        birkot kirjoitti:

se pitää ottaa suihin myös pohjaan asti jos ei onnistu yrität saada liian suurta ittelles

• Anonyymi
        isoa kullia kirjoitti:

Wau, oon kateellinen, kävisi mullekkin 23 senttinen kulli. Tuntuu takuulla ihanalta!!
        Itse en ole nyt suhteessa ja vituttaa kun joskus harvoin tapaa miehen jonka viitsii kotiinsa tuoda niin sillä on joku prinssinakki housuissa :(

Älä koskaan vie kotiisi, vaan lähde matkaan. Silloin paremmat mahdollisuudet törmätä isoon munaan, koska sellaisen kantajat ovat yleensä itsevarmoja ja Casanovamaisempia. Siis sut isketään! Nim. Kokemusta

• Anonyymi

minä suon vaimolleni mahdollisuuden löytää isoa olen vähän kateellinen ei voi mitään

• Anonyymi
        birkot kirjoitti:

meilläkin 2munaa kerralla makarooni lootaan

• Anonyymi
        * Anna* kirjoitti:

Kyllä se vaan on niin että kullissa pitää olla kokoa ja näyttävyyttä. Isolla komealla kullilla joka pillu saa täytettä ja tykytystä. ;) Tykkään pitkistä ( - 20 cm) ja paksuista ( 4 tai 5 cm) ja sellanen sienen omaisesti levenevä terska on herkullisemman näköinen kun sellanen kapea suippo terska, joka on kapeampi tai yhtä kapea kuin varsi. Tykkään täysin karvattomasta kyrvän juuresta ja palleista, tai sitten ainakin niin, että on karvattomat pallit ja ajeltu siistiks, trimmattu kullikarvat.

kyllä isoa on ihana imeä ja kuvitella miltä se tuntuu pepussa haaveileva mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se pitää ottaa suihin myös pohjaan asti jos ei onnistu yrität saada liian suurta ittelles

vaimo on mut opettanut kuinka homma onnistuu

• Hymyileväinen

Ymmärrän kyllä kantasi täysin; jotkut naiset toki ovat tuota mieltä. Tietysti itse kukin tahtoisi varmasti tuntea suurempaakin kalua, mutta loppupeleissä ei vähän pienempi kalu niin kovasti harmita.
      Okei, täytyy myöntää, että alle 10 cm pituisen omistavat henkilöt saavat jo tehdä hieman töitä tämän asian suhteen, mutta siinä 15 cm paikkeilla on jo ihan hyvä homma. Seksiin kuuluu paljon muutakin kuin se itse höykytys.

• boymanboyman

suoraa puhetta. Kulli on miehen mitta! Minusta me miehet olemme siinä suhteessa fiksumpia, että emme yleisesti alennu arvostelemaan naisia esim. rintojen koosta, vaan tuomme sponttanisesti esiin, että joku tykkää pienistä ja joku kookkaimista, mutta ero on siinä, ettemme mollaa naisia ruumiin osista. Eli naiset ovat onnellisempia omivat ne sitten pienet tai isot, miehet tykkää niistä joka tapauksessa.

• vitsin murjaisit

Juu eipä miehet arvostele naisten tissien kokoa sun muuta, nyt tuli kyllä sitä kuuluisaa paskaa jonkun näppäimistöltä :)

• tiedostan

kanssasi. Kun puhutaan seksuuaalisista "värkeistä" niin on myös tapauksia joissa miehellä on ollut liian pieni kalu, seksin harrastus on lopetettu siihen paikkaan, ennen kuin se oli edes päässyt alkuunkaan. monastikko on leikki lopetettu naisten puutteiden takia?

• kuulla-

Kiva kuulla :D Minulle on siis kysyntää edes jossain . Nyt kun vaan sen oppisi jotenkin näkemään että kenelle yli 19cm on liikaa ja kuka sitä todella janoaa.

• Anonyymi

Nussitko vaimoani?

• Anonyymi

Minulla on varmaan keskikokoinen kyrpä. On tahtunut monta kertaa, että nainen on sanonut, että koskee kun olen painanut oikein syvälle pilluun. Joskus olen törmännyt naiseen jolla on ollut iso vittu. Tuntuu kuin tyhjään nussisi, kun ei vitin reunat tunnu missään.
      Isovittu nainen ja pikkukyrpä mies eivät oikein sovi yhteen.

• Anonyymi

Taas yksi munanmittaaja avautui! Koko on optista harhaa ja juttuun vaikuttaa niin moni asia. Nainen kyllä on se paras arvioija. Naisen pillu, käsi ja suu välineet. Lopetetaan tuo paskan jauhaminen.

• Anonyymi

minä myös haluan isoa ja ei tarvi muuta kun tuntee että pohjassa on loppu on pelkkää lisä nautintoa

• Anonyymi

H­ei! Ku­ts­­­umme sinut käym­­ään uudessa cha­­­tis­­sa! Mei­tä on yli mil­­­jo­­­ona! 👉 http://306181.com/H/lP7yz 👈

• Anonyymi

En tullut muuta kuin aina kauheaan kiimaan ilman orgasmia poikaystäväni pienestä kikkelistä pillussani ja luulin itsessäni olevan jo vikaa, kunnes pojan pappa pääsi panemaan minua kookkaalla kullillaan. Sain jo heti sen sisääni tunkeutuessa järkyttävän rajun orgasmin kuin olisi kaikki padot kerralla murtuneet!!
      N.18

• Anonyymi

olen mies ja oikeassa olet iso kulli tuntuu myös minun pepussa ihanalta ja kyllä se orkun saa aikaan mullekkin

• Anonyymi

Palvelutalo jossa olen töissä, asuu 80v pappa joka aamuisin ja iltaisin viihtyy huoneessaan pelkässä kylpytakissa ja usein niin, että papan penis näkyy minulle kun huoneessa työskentelen. Joskus hän on ollut täysin alastikin vaikka tiennyt että olen huoneeseen tulossa.
      Vaikka en koskaan ole nähnyt tuota paksua ja järkyttävän pitkää papan kalua täysin jäykkänä saa jo pelkkä sen näkeminenkin pöksyni kastumaan. Poika ystäväni penis ei ole edes jäykkänä läheskään samoissa mitoissa eikä niin houkuttelevan himoittava kuin tällä papalla on. Vaikka ukko on vanha, kurttuinen ja rumakin, silti olen usein nyt fantasioinut kuinka pappa panisi minua ja miltä noin valtava kalu tuntuisi pillussani.
      Kata

• Anonyymi

H­ei! Om­a stream. Sisää­­­nkäynti kaikille, jotk­a haluav­­at pi­­­tää ha­­­uskaa 👉 http://7vip.biz/H/E7m4B2

• Anonyymi

kyllä iso tuntuu hyvältä myös pepussa bi-mies tietää saaneensa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Meillä on ponihevonen. Olen antanut sen asta minut muutaman kerran. Voitte vain kuvitella, kuinka avara elimeni nielaisee kyrvän sisään. Toimitus on aika lyhytkestoinen, kutta ihanuus on siinä, kun kyrvän pää turpoaa sisälläni. Olen naimisissa ja minun on teeskenneltävä voihkimalla, kun mieheni panee minua. Ei hänen kullinsa ole mikään mini, mutta?????

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2362
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe